Koromon(コロモン) ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Tai y apaez en Digimon Adventure, Digimon Adventure 2 y Digimon Savers. Tamién ye una especie de mascota pal universu Digimon, como y les sos formes de Digievolución son destacaos na mayoría de mercancía Digimon. El so nome provién del términu xaponés korokoro(ころころ), que significa daqué pequeñu y redondu.

Koromon
Información
[editar datos en Wikidata]

Koromon tien la forma d'una cabeza rosada del tamañu d'un pequeñu balón. Amás de güeyos y boca, tien dos oreja en forma de tira qu'usa como manes.

Actuación en Digimon Adventure editar

Koromon apaeció nel primer capítulu xunto al restu de digimons principiantes escoyíos, y n'evolucionando namái apaez cuando sufre una falta d'enerxía por cuenta de digievoluciones a niveles cimeros.

Nel desiertu d'Etemon esistía una aldega nun oasis que pertenecía a los Koromons, pero que foi invadida polos llainos Pagumons, que tamién secuestraron a Tokomon. Gracies a la intervención de los neños escoyíos, los Koromons consiguieron salvase y posiblemente volvieron a la so aldega cuando pasó'l peligru.

Ataque editar

Awa(泡): Bota burbuyes de la so boca.

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon Adventure Digimon Savers

Ñácaru | Botamon

Botamon

Koromon

Koromon

Infantil

Agumon Agumon
Campeón

Greymon

GeoGreymon
Megacampeón

MetalGreymon / MetalGreymon (Virus) / SkullGreymon

RizeGreymon
Hipercampeón

WarGreymon / BlackWarGreymon (Virus) / AncientGreymon

VictoryGreymon / ShineGreymon / ShineGreymon Burst Mode / Ruin Mode
Digievolucion ADN Fusión (+ MetalGarurumon) Omegamon (Segundu Líder de los Royal Knights)
Digievolucion ADN Nivel 2 Fusion Transmetal II (+ Imperialdramon Modo Guerrero) Imperialdramon Manera Paladín (Fundador de los Royal Knights)


Referencies editar

Enllaces esternos editar