La decapitación de San Xuan Bautista

cuadru de Caravaggio

La decapitación de San Xuan Bautista ye una pintura terminada en 1608 pol pintor barrocu italianu Caravaggio. La mesma alcuéntrase na Concatedral de San Juan de La Valeta, Malta. Esta pintura ye la más importante que Caravaggio realizara en Malta y munchos considerarse la so obra maestra.

Obra artísticaLa decapitación de San Xuan Bautista
The Beheading of Saint John the Baptist
Tipos pintura
Artista Caravaggio
Añu 1608
Técnica clarescuru
Xéneru arte sacro
Estilu barrocu
Material pintura al oleu y Llenzu
Dimensiones 361 (Alçada) × 520 (Amplada) cm
Coleición Concatedral de San Juan (es) Traducir (La Valeta)
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción editar

El cuadru caracterizarse pol balance de toles sos partes. Nun ye por accidente que l'artista introduz referencies precises en cuanto al escenariu, asitiando l'austera arquiteutura del sieglu XVI de la prisión como telón de fondu de los personaxes. Na ventana, dos figures silencioses son testigos de la escena, proyeutando al espectador dientro de la pintura y non escontra fuera como asocede con El martiriu de San Mateo.

Equí preséntase un compendiu definitivu del arte de Caravaggio, con personaxes habituales nes sos pintures (la vieya, la nueva, el canalla desnudu, el noble de barba) y elementos lombardos. La téunica xuntarse a les llimitaciones apostáu y programarse buscada por Caravaggio pero, metanes los tonos #nidiu y #escuru, hai un sentimientu impresionante de dibuxu a llápiz al cual l'artista nun arrenuncia y que ye visible inclusive nos rellumos de lluz de los sos últimos trabayos. Esti balance por demás clásicu, que se proyeuta más allá de #cualquier continxencia, desamarra'l cruel drama que resulta efectivu al puntu que, refugando siempres la estética de la exclamación», Caravaggio llinda toa señal d'énfasis emocional, esterna y escesiva. El pintor robló en los sangre de San Juan: f michela.... La «f» na firma seique tenga de ser entendida como fecit (fixo) en cuenta de frater (hermanu). Tal ye'l sellu qu'asitió na que podría ser la so meyor obra.

Referencies editar

Enllaces esternos editar