Lobamba ye la capital llexislativa de Suazilandia, sede del Parllamentu y de la residencia de la Indovuzaki. Ta asitiada a 16 km de Mbabane, nel valle del Ezulwini. Ye amás un umphakatsi del tinkhundla homónimu perteneciente al distritu de Hhohho. Atópase en cantu de la Reserva Natural de Caltenga.

Lobamba
Alministración
PaísBandera de Suazilandia Suazilandia
Region of Eswatini (en) Traducir Hhohho
Tipu d'entidá Tinkhundla (es) Traducir
Xeografía
Coordenaes 26°26′47″S 31°12′23″E / 26.44648°S 31.206411°E / -26.44648; 31.206411
Lobamba alcuéntrase en Suazilandia
Lobamba
Lobamba
Lobamba (Suazilandia)
Altitú 694 m
Demografía
Población 5800 hab. (2003)
Porcentaxe 100% de Hhohho
0.53% de Suazilandia
Más información
Estaya horaria UTC+02:00
Cambiar los datos en Wikidata

Cultura editar

Na ciudá puede visitase el Palaciu Embo que foi construyíu polos británicu y tien unes grandes dimensiones, foi l'anterior residencia de los reis de Suazilandia. Na actualidá los Reis de Suazilandia moren na Lozitha Stae House a 10 quilómetros de Lobamba.

El Muséu Nacional ufierta esposiciones dedicaes principalmente a la cultura de Suazilandia.

En Lobamba ta'l Estadiu Nacional de Somhlolo, onde se celebren eventos deportivos, principalmente de les competiciones nacionales de fútbol y eventos tradicionales como la coronación del rei.

Otros edificios importantes son el Royal Kraal, el Parllamentu de Suazilandia y un muséu dedicáu a Sobhuza II de Suazilandia. Nes cercaníes de la ciudá atopa'l Santuariu Mlilwane Wildlife Sanctuary y l'aeropuertu Matsapha.

Organización territorial editar

El tinkhundla de Lobamba ta estremáu en 5 imiphakatsi: Ezabeni, Ezulwini, Elangeni, el umphakatsi del mesmu nome, Lobamba, y Nkanini.

Fiestes editar

Lobamba ye famosa por dos ceremonies que se celebren na ciudá: la Umhlanga, que se celebra n'agostu y setiembre n'honor de la Indovuzaki y onde tradicionalmente el Rei puede escoyer una nueva prometida; y la Incwala Kingship, ceremonia n'avientu y xineru n'honor del Rei. Nes ceremonies hai dances, cantares y fiestes nes que se visten ropes tradicionales.

 
Artículu de traducción automática a partir de "Lobamba" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.


Referencies editar

Enllaces esternos editar