Lucrezia Buti (1435Florencia – después (es) Traducir 1488) foi una monxa italiana; más tarde, sería esposa del pintor Filippo Lippi.

Lucrezia Buti
Vida
Nacimientu Florencia1435
Muerte 1488 (52/53 años)
Familia
Pareyes Fra Filippo Lippi (es) Traducir
Fíos/es Filippino Lippi
Oficiu monxamodelu
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Orde relixosa Orde de Predicadores
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Fía de Francesco Buti y Ciacchi Catalina, convertir nuna monxa nel monesteriu de Santa Catalina de Prato, onde, según Vasari, foi recibida por Filippo Lippi, quien trabayó na ciudá nel conseyu de Madonna da Faxa de Santu Tomás. Ye posible que Lucrezia Buti fuera'l modelu de Santa Margarita que se ve a la izquierda de la pintura orixinal.

Filippo namorar d'ella y secuestrar na procesión de la Faxa Santu. De la so unión nació Filippino Lippi en 1457, y, en 1465, la so fía Alessandra Lippi. La rellación ente Filippo y la monxa Lucrezia espertó un escándalu nel momentu y opónse en tolos sentíos de la curia. Namái al traviés de los esfuercios de Cosme el Viejo, la pareya llogró una dispensa de los sos votos por Píu II pa casase, pero, según lo informao por Vasari, los dos nunca se casaron.

Los dos vivieron xuntos nuna casa na Plaza de la Catedral, cerca d'onde él se dedicaba a la construcción de los frescos na capiya. La cara de Lucrezia ye idealizáu n'otres obres maestres, como'l famosu Lippini de los Uffizi.

Referencies editar

Enllaces esternos editar