Luis Servando Peláez Rodríguez

políticu asturianu

Luis Peláez Rodríguez (Lluanco, 8 de payares de 1954) Políticu asturianu que la so oficiu ye la d'Inxenieru Téunicu, títulu llográu na Universidá d'Uviéu.

Luis Servando Peláez Rodríguez
Vida
Nacimientu Gozón8 de payares de 1954 (69 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Trayeutoria editar

Desenvuelvo la so carrera profesional ente 1978 y 1986, na industria agroalimentaria como inspeutor de control calidable. En 1988 foi unu de los fundadores del sindicatu agrariu Asaja-Asturies, siendo nomáu, esi mesmu añu, secretariu xeneral de dicha organización. En 1991 ye escoyíu presidente nacional de Nuevos Llabradores. Coles mesmes, y hasta 1993, foi miembru del Conseyu Européu de Nuevos Llabradores y del Comité d'Organizaciones Profesionales Agraries. En 1993 apuerta a la vicesecretaria xeneral de la organización territorial del PP n'Asturies. Ente 1995 y 1998 foi Conseyeru d'Agricultura y Ganadería presidíu por Sergio Marqués, hasta'l so cese en 1998, por cuenta de la crisis interna del PP asturianu, na que tolos conseyeros fieles a Isidro Fernández Rozada fueron reemplazaos por otros allegaos a Marqués.

Diputáu Rexonal dende 1999 pola circunscripción central.

Secretariu de la Comisión d'Industria, Comerciu y Turismu y miembru de les Comisiones d'Educación y Cultura, de Salú y Servicios Sanitarios, d'Agricultura, Ganadería y Pesca, de Trabayu y Emplegu y de Mediu Ambiente. Ponente nos proyeutos de llei sobre proteición de los ecosistemes acuáticos; de la reserva natural integral de Muniellos; de tenencia y proteición d'animales domésticos; del Parque Natural de les Fontes del Narcea; y del Parque Natural de Ponga.


Predecesor:
Santiago Alonso González
Conseyeru d'Agricultura y Ganadería d'Asturies
1995 - 1998
Socesor:
Manuel Fernández Fernández

Referencies editar

Enllaces esternos editar