Abrir el menú principal

María Belón (1966Madrid) ye una doctora española, conocida por sobrevivir al Terremotu del Océanu Índicu de 2004 cuando taba de vacaciones en Tailandia col so home Enrique Álvarez (Quique) y los sos trés hijo Lucas, Simón y Tomás. Ella resultó gravemente mancada nel tsunami y casi muerre.

María Belón
Vida
Nacimientu

Madrid1966

(52/53 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Llingua materna castellanu
Oficiu
Oficiu médica y abogada
IMDb nm5377442
Cambiar los datos en Wikidata

Foi interpretada na película de 2012 Lo imposible por Naomi Watts, quien recibió una nominación al Oscar como Meyor Actriz pola so actuación.

El tsunamiEditar

El 26 d'avientu de 2004, María taba lleendo una novela española, La solombra del vientu, al pie de la piscina nun resort en Khao Lak, Tailandia, ente que los sos trés fíos, Lucas, 10, Tomás, 8, y Simón, 5, bañar na agua. Belón y el so home taben de vacaciones de Navidá; pasaren el día anterior desendolcando regalos, incluyendo un telescopiu y una pelota de la tienda de regalos del hotel. Pero en cuestión de minutos les sos vides camudaron pa siempres. De sópitu oyemos un ruiu horrible, como'l soníu de miles de grandes aviones, dixo. Momentos dempués, la familia Álvarez Belón foi abasnada pola fuercia enchente del tsunami del Océanu Índicu de 2004. Cuando María taba siendo abasnada pel agua atopó al so fíu mayor Lucas. Ente los dos ayudáronse mutuamente pa poder sobrevivir hasta que fueron atopaos por unos nativos que s'encargaron de que María fuera al hospital al pie de el so fíu. Na so estancia nel hospital Lucas dedicar a ayudar a la xente a intentar atopar a los sos familiares.

Per otra parte Quique, l'home de María, atopar colos sos dos fíos pequeños Tomás y Simón a los que manda a un abelugu pa él poder siguir buscando a María y Lucas. A Tomás y Simón llevar nun coche con un grupu de neños. Simón baxóse, nel hospital nel que taben María y Lucas. El padre llegó a esi hospital dempués de dir por dellos hospitales[1]

María foi llevada al hospital xeneral de Singapur pa prosiguir col procesu de sanamientu yá que sufría politraumatismos internos.

CarreraEditar

María tuvo bien arreyada na realización de Lo imposible y tuvo nel set en Tailandia pa la filmación de la película, nos mesmos llugares del tsunami. María escoyó a Naomi Watts pa representala na película, afirmando que Watts yera la so actriz favorita dempués de ver la película 21 gramos. Tamién trabayó col guionista Sergio G. Sánchez p'asegurar que la so hestoria fuera cuntada con precisión.

María apaeció en numberosos programes de televisión, ente ellos Charlie Rose y The View, falando de la esperiencia vivida mientres el tsunami y la so implicación na realización de la película. Foi bien franca tocantes a que la so hestoria de supervivencia nun ye la única, sinón qu'ella ye una de los munchos que sufrieron y sobrevivieron. Anguaño trabaya como abogada pa los que siguen recuperándose de los efectos del tsunami. María declaró lo siguiente sobre la so esperiencia: " El tsunami foi un regalu increíble. Yo abrazo la vida. Tola mio vida ye tiempu extra. Nun hai nenguna diferencia ente yo, una muyer española llamada María que ta viva, y miles de madres que s'atopen sol mar. Yo nun merezo tar con vida, pero la vida nun ye xusta. Siento dolor y compasión por tantos otros que nun sobrevivieron o perdieron a los sos seres queríos. Tola mio hestoria ta nel mio cuerpu. Y ye maraviyosu, porque significa que toi viva."

ReferenciesEditar