María Rosa Fugazot

actriz arxentina

María Rosa Fugazot (20 d'avientu de 1942Buenos Aires) ye una actriz, cantante y exvedette arxentina[2][3].

María Rosa Fugazot
Vida
Nacimientu Buenos Aires[1]20 d'avientu de 1942[1] (81 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina [1]
Familia
Padre Roberto Fugazot
Madre María Esther Gamas
Casada con César Bertrand
Fíos/es René Bertrand
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz, comedianta, cantantevedette
IMDb nm0297552
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera profesional editar

Fía de María Esther Gamas y de Roberto Fugazot. Debutó en teatru a los 15 años trabayando en dellos xéneros como la comedia, el drama, revista, shows, etc. Foi cantante de la orquesta d'Eddie Pequenino, acompañó a Frank Sinatra Jr., con Tony Dorsey na orquesta. En 1966 debutó en cine con un pequeñu papel en Les lloques del conventillo, de Fernando Ayala y en 1967 xunir al repartu de Operación Ja-Já, d'Hugo y Gerardo Sofovich, onde actuaron grandes risibles como Fidel Pintos, Vicente La Russa, Juan Carlos Altavista, César Bertrand, ente otros.

Depués integró los elencos de ciclos televisivos y films protagonizaos por Alberto Olmedo, Jorge Porcel, Susana Giménez y Julio de Grazia, como Alberto y Susana, y Los caballeros de la cama redonda, La mio novia el..., El rei de los apiellos. Nos años ochenta actuó en ciclos empobinaos polos hermanos Sofovich, como La peluquería de don Mateo, con Jorge Porcel. Foi parte de los films Chúmbale y El día que m'amar.

En 1989 trabayó en Les comedies de Darío Vittori nel papel de Roberta xunto al gran cómicu nel episodiu «D'oficiu: mano derecha», xunto a Pachi Armes, María Fiorentino, María José Demare y Carlos Mena.

Participó en teatru n'obres como El xardín de les zrezales, Espíritu traviesu, La pulga na oreya, Locos de verano, Asina ye la vida, Nun hai que llorar, Los rapazos d'antes nun usen gomina, Nenucha: la envelenadora de Montserrat, Chicago, Alicia Maravía, Zorba, el griegu, Porteñas, Flores d'aceru, El xampán poner mimoses, Probes pero casi honraes, Nós que queremos tantu, Les moces del calendariu, Venecia, Danza de branu, Sor-preses, ente otres, y en ciclos televisivos como Apasionada, L'humor ye más fuerte, El día que me quieras, Mamines, El nietu de Don Mateo, Culpables, Kachorra, Tiempu final. Mientres la década del 2000 actuó en ciclos de gran ésitu como Dormiendo col mio xefe, Los Roldán y Ames de casa desesperaes. En 2008 realizó la so última intervención cinematográfica hasta la fecha en Nengún amor ye perfectu, de Pablo Sofovich. Y en 2011 y 2012 tuvo destacaos papeles en El punteru y Sos el mio home, respeutivamente.

En 2012 participó nel álbum Asina ye'l mio amor del so fíu Javier Caumont. Al pie de él interpretó «Si dacuando falo de ti»,[4] que foi'l cantar ganador del Diploma d'Excelencia nel Festival Internacional del Cantar, en California (Estaos Xuníos), en 2013.

En 2014, asumió'l rol que dexó vacante la primer actriz Norma Pons y que les consagró a dambes como grandes actrices dramátiques: Bernarda Alba na obra La casa de Bernarda Alba de Federico García Lorca.

El so padre foi'l músicu y l'actor Roberto Fugazot, la so madre foi l'actriz y vedette María Esther Gamas. Dende 1970 tuvo casada col actor César Bertrand (1934-2008). Ye madre del actor y direutor René Bertrand (1971-) y Javier Caumont.

Filmografía editar

Televisión editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 1,2 Afirmao en: cinenacional.com. Data de consulta: 31 mayu 2017. Llingua de la obra o nome: castellanu.
  2. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Cine_Nacional
  3. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes IMDb
  4. «Si dacuando falo de ti», cantar interpretáu por Caumont y María Rosa Fugazot.

Enllaces esternos editar