Mariló López Garrido

periodista española

Mariló López Garrido (5 d'abril de 1963Madrid) ye una filántropa española. Amás, ye periodista, terapeuta espiritual, compositora, empresaria, escritora y fotógrafa española. Dalgunos definir como una ART-ivista, pola duplicidad de los sos enfoques, calteniéndose fiel al activismu empobináu escontra los derechos humanos y faelo al traviés del arte. Fundadora y presidenta del Periódicu Éticu Global de Crecedera Personal.[1]

Mariló López Garrido
Vida
Nacimientu Madrid5 d'abril de 1963 (61 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodistaeditora
Emplegadores Grupo Prisa (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Ye cronista, nel mundu hispanofalante y al traviés de la radio, de la divulgación de temes rellacionaes cola autoayuda, la crecedera personal, la espiritualidá, salú natural y emocional, medicina alternativa según temes d'interés social como ecoloxía, derechos humanos, probeza, y denuncia de les situaciones que cuerren los más desfavorecidos. Apocayá recibió dos "Banderes de la Paz" pol so llabor humanitaria y de concientización nos medios de comunicación, sol auspicio de la ONX como "Embaxadora de Paz". Presidenta y Fundadora de la ONG "neños qu'ayuden a neños".

Direutora y presentadora del programa radiofónicu "La Voz de la Nueche", que s'emite p'América y Europa, dende Buenos Aires (Arxentina). Direutora de la editorial Arte y Llocura, dedicada a publicaciones rellacionaes cola crecedera personal, meditaciones, relaxación y música. Destaca l'editorial-audiu-videu diariu, "Bonos díes, CORAZÓN", una reflexón swift, que nos avera a l'actualidá mundial y emocional, con una visión holística pa realizar un "trabayu personal diariu", disponible nel Periódicu de Crecedera Personal[2] y nel so perfil públicu de facebook.[3]

Imparte conferencies y cursos propios de crecedera personal qu'imparte n'América, España ya Inglaterra.

Biografía editar

Dende 1996 y hasta l'actualidá 2014, publica "L'Axenda de la Crecedera Personal" y cds de Meditación, derechos humanos y conciencia. Hasta 2014 tien 17 títulos nel mercáu y 32 cds cola so voz.

Dende 1988 y hasta 1997, collabora viviegamente cola terapeuta brasilana Marly Kuenerz, impartiendo'l Cursu "El Xuegu de l'Atención" que recibieron más de 2000 persones en toa España.

Ente 1997 y 1999 dirixe y presenta el programa radiofónicu "La Voz de la Nueche" n'España, líder d'audiencia na so franxa horaria. En 1998 crea los sos propios cursos de Crecedera Personal, que na actualidá imparte n'América, España ya Inglaterra.

Ente 2000 y 2001 dirixe'l suplementu de fin de selmana, de revistir MUYER ESTRELLA, na que collaboren más de 25 profesionales de los distintos campos de la crecedera personal.

Nel 2002 treslladar a vivir a Paraguái dende onde viaxa por América del Sur, onde se dedica por entero a la rehabilitación de neñes víctimes de trata y l'ayuda a neños de la cai. Consigue crear el so propiu proyeutu d'ayuda a orfanatos y neños maltrataos, que sigue hasta'l día de güei, creando la ONG "Neños qu'ayuden a neños" -de la que ye co-fundadora y presidenta- y "Muyeres construyendo un mundu igualitariu" -de dir la so presidenta-.

Dende 2006 dirixe y presenta el programa radiofónicu "La Voz de la Nueche", de la mano del Grupo PRISA en Cadena Continental, Arxentina, y al traviés d'Internet, siendo nuevamente líder d'audiencia na so franxa horaria. Con collaboraciones regulares con concidas figures nes árees de conocencia del programa, como les de la escritora y científica Anna Sharp,[4] el Dr. Ricardo Ruffini, el Dr. Rafael Méndez Cobos,[5] Dr. Carlos Malvezzi Taboada,[6] Dr. Jorge Carvajal, Bernardo Stamateas o Inés Olivero.[7]

Dende 2011 compaxina'l so trabayu en La Voz de la Nueche col Periódicu de Crecedera Personal,[2] periódicu d'internet dedicáu a la divulgación de noticies rellacionaes cola crecedera personal y l'autu-ayuda, el cuidu de los derechos humanos, el planeta y los animales. Nel mesmu tiempu, funda la ONG Neños qu'Ayuden a Neños,[8] dedicada a l'ayuda a los neños más desfavorecidos al traviés de l'ayuda xenerada polos neños del primer mundu.

Dende 2012 imparte conferencies rellacionaes cola crecedera personal y conocencia propia, n'América y Europa.

En 2013 entama la so andadura empresarial, cola firma MLG:[9] MLG (Salú y ética), MLG (Idees pa sentir) y MLG (Videu y TV).

En 2014, publica'l "Dietario de Mariló" con pensamientos d'otros autores. Empecipia la unviada diaria de "Un Pensamientu pa un bon día" qu'empieza con cien persones y tien cerca de 125.000 na actualidá.

Activismu y Derechos Humanos editar

Dende 2010 hasta 2013 preside la ONG Muyeres Construyendo un Mundu Igualitariu,[10] organización ensin fin d'arriquecimientu que dende la so identidá como asociación civil trabaya na promoción del desenvolvimientu humanu, la equidad de xéneru y la defensa de los DDHH.

En 2011 funda la ONG Neños qu'Ayuden a Neños,[11] col enfotu de dar conciencia a los neños del primer mundu por qu'entiendan les dificultaes y la falta de recursos cola que viven los neños más desfavorecidos del mundu. Y coles mesmes actuar p'ayudar a cubrir les necesidaes qu'esisten nes zones más desfavorecidas.

Publicaciones editar

Libro editar

  • Cuando toi nel mio, Ed. Arte y Llocura. Un compendiu de frases inspiradores que conviden a la busca interior del que se vendieron más de 20.000 exemplares.[12]
  • Axenda de la Crecedera Personal publicada dende 1996 hasta 2014, Ed. Arte y Llocura. Una axenda editada añalmente con testos rellacionaos cola autoayuda y crecedera personal.

CD de meditación, relaxación, autoayuda, derechos humanos, conocencia propia y música:

  • 12 Mantras pa tou un añu, Ed. Arte y Llocura (2015)
  • Tou lo que precises saber pa curate (o nun carecer), Ed. Arte y Llocura (2014)
  • Cursu: Cómo lliberar de les reacciones automátiques, Ed. Arte y Llocura (2013)
  • Creer ye Crear, Ed. Arte y Llocura (2012)
  • 13, Ed. Arte y Llocura (2011)
  • El Portadores de Suaños, Ed. Arte y Llocura (2010)
  • Nun tas ablayáu, tas distrayíu, Ed. Arte y Llocura (2009)
  • Ponte de besos, Ed. Arte y Llocura (2008)
  • Introducción a la Crecedera Personal, Ed. Arte y Llocura (2007)
  • Lleiciones d'autoestima, Ed. Arte y Llocura (2006)
  • A los Pies del Maestru, Ed. Arte y Llocura (2005)
  • Grana y Amaneceres, Ed. Arte y Llocura (2004)
  • Homenaxe Anthony de Mello, Ed. Arte y Llocura (2003)
  • Meditación de los Siete Chackras, Ed. Arte y Llocura (2002)
  • La mirada Interior, Ed. Arte y Llocura (2001)
  • Meditación del cuerpu humanu: Físicu y Emocional, Ed. Arte y Llocura (2000)
  • Doce meditaciones pa tol añu, Ed. Arte y Llocura (1999)

Música, Poesía y Fotografía editar

Fixo acompañamientos al grupu gallegu "Cómplices" y cantó n'Arxentina cola popular cantautora Mónica Posse. Compositora, publicó delles temes musicales ente los que s'atopen, "Nana de la Lluna Nena" perteneciente al CD Ponte de besos y "Samba de les putes 8 hores" que pertenez al CD de poesía El Portadores de Suaños.

En 2013 realiza en Mar del Plata, un Conciertu homenaxe a María Elena Walsh, tituláu "La espiritualidá de Maria Elena", interpretando temes de la poeta Arxentina, con nuevos arreglos y acompañada polos músicos Sebastián Nimo y Esteban Jiménez.

Poeta, publicó dellos poemes, ente los que s'atopen "Nana de la Lluna Nena" perteneciente al CD Ponte de besos y "Sentencia: 8 hores al mes" que pertenez al CD de poesía El Portadores de Suaños.

Creadora de los manuscritos "Cartes d'una Madre" rellatos autobiográficos, onde s'entemecen con basta guapura poética, descripciones sublimes de la naturaleza interior (l'alma) y esterior, la cruda realidá del mundu.

Creadora de "los Cuentos de Sandopa". Sandopa ye un país-mundu máxicu, que tien como protagonista a "neña de nueche". Un país coles sos propies pallabres, conteníes en "El diccionariu de Sandopa". Cuentos pa "dormir a los neños, y espertar a los mayores".

Creadora de "la Ruta del Principito". Una Bitácora en primer persona na que percuerre tolos llugares ónde'l so autor, Antoine de Saint-Exupéry, inspirar pa escribir el so magna obra. L'autora creo con esta bitácora "una ruta Mística" hasta entós desconocida n'Arxentina, Paraguay y Uruguái.

Ellaboró les siguientes coleiciones fotográfiques:

  • "La mirada humana" inspirada nes miraes del tercer mundu a lo llargo de los sos viaxes per América del Sur.
  • "Manes" reflexa la biografía de les persones al traviés de les sos manes.
  • "Fía" inspirada na so propia fía.
  • "Un camín interior" inspirada en caminos atopaos mientres los sos viaxes.
  • "Contamíname" inspirada nos basurales y nes probrezas.
  • "Caminos" inspirada nos sos viaxes per Patagonia, Buenos Aires, Córdoba (Arxentina), el Chaco paraguayu, el sur de Chile, Iguazú, Bolivia, Bruxeles, Inglaterra, L'Haya, Madrid.
  • "Londres mátame" basada nuna recién estancia en Londres.
  • "Ambura París" basada nes diferencies relixoses del País.

Personal editar

Madre d'una neña, ye la décima de 13 hermanos. Ye autodidacta en tola so obra. Gran aficionada al deporte y tou tipu d'actividaes manuales. Vive a caballu ente Arxentina, EUA y Europa colos sos queríos perros Pongo y Tuti.

Referencies editar

Enllaces esternos editar