Abrir el menú principal

Marina Fernández de Córdoba

Marina Fernández de Córdoba (c. 1394[1]1431), IV señora de Casarrubios del Monte, provincia de Toledo tamién conocida como Marina de Ayala Córdoba y Toledo, yera fía de Diego Fernández de Córdoba, I señor de Baena, y d'Inés de Ayala, III señora de Casarrubios del Monte.

Marina Fernández de CórdobaPicto infobox character.png
Vida
Nacimientu 1394
Nacionalidá Corona de Castiella
Fallecimientu

1431

(36/37 años)
Familia
Padre Diego Fernández de Córdoba
Madre Inés de Ayala y Toledo
Casáu/ada con Fadrique Enríquez de Mendoza
Fíos/es
Pueblu Casa de Córdoba Traducir
Oficiu
Cambiar los datos en Wikidata

Matrimoniu y descendenciaEditar

Contraxo matrimoniu alredor de xunetu de 1425 con Fadrique Enríquez, almirante de Castiella y II señor de Medina de Rioseco,[2]naciendo d'esti matrimoniu:

BibliografíaEditar

  • CAÑES GÁLVEZ, FRANCISCO. Colección diplomática de Santu Domingo'l Real de Toledo. Madrid: Xil ediciones, S.L.. ISBN 978-84-7737-248-6. .

ReferenciesEditar

  1. Nacería c. 1394 y antes de xunu de 1395, fecha na cual el so padre escribe a Teresa de Ayala, tía de la so muyer y priora nel Monasteriu de Santu Domingo'l Real de Toledo, estimando que la so muyer esti con ella y rogando que si hubiera tiempu, que la fía que tienen ver siquier les sos hermanes, tíes y parientes.
  2. Real Academia d'Hestoria, Colección Salazar y Capo, D-10, folios 107 a 108: Escritures feches el 10 de xunetu de 1425 pal matrimoniu de Fadrique Enríquez con Marina de Córdoba. Los apoderaos de Diego Fernández de Córdoba y Carriellu fueron el mediu hermanu de Mariana, Juan Rodríguez de Rojas según Juan Carriellu.

Enllaces esternosEditar