Marita Ballesteros

actriz arxentina

María de les Mercedes Ballesteros (14 de setiembre de 1950La Plata), más conocida como Marita Ballesteros, ye una actriz arxentina de cine, teatru y televisión.

Marita Ballesteros
Vida
Nacimientu La Plata[1]14 de setiembre de 1950 (73 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina [2]
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz
IMDb nm0050799
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera editar

El so debú públicu empezó en 1977 cuando foi escoyida «Muyer Maravía Arxentina» nun concursu que lu saltó a la fama. Empecipió la so carrera profesional na actuación nel mediu cinematográficu a fines de los años 1970 nel ciclu Alejandra, mon amour, que foi estrenada tamién n'España. En 1980 foi convocada en Operación Comando, esitosa comedia musical dirixida por Julio Saraceni con Don Pelele. Tres la so curtia collaboración participó nel programa de TV Aprender a vivir, pola Canal 7 (güei Televisión Pública Arxentina), unu de los primeros a color.

Amás participó nuna infinidá de ciclos televisivos como Titanes nel ring contraataca, Amar...al xavaz, onde encarnó a Mónica, Solo un home, col galán Carlos Carlín Calvo, El llobu, un dramáticu romance de Lito de Filippis, Por amor, interpretando a Belén, Manuela, que foi emitida n'Italia, Nueves llunes, del prestixosu direutor Fernando Ayala, Leandro Leiva, un soñador, con guiones d'Alberto Migré ente otres, y incursionó en teatru n'obres como Trés hermanes, Les variaciones Goldberg, nel Teatru Municipal General San Martín, Narcisa Garay, muyer pa llorar, Enigmes del tiempu, La felicidá, con Gloria Carrá nel Teatru Regina, El reñidero, ente otres.

En 1994 incursionó en El amor tiene cara de mujer, con Thelma Biral interpretando a Laura. Mientres un añu formó parte del repartu de Muñeca brava, por Telefe, que llogró dos premios Martín Fierro en 1999 y nel 2000. Figura de la televisión arxentina, na década del 2000 pudo apreciar en múltiples ciclos y films con escasu ésitu, pero con valorables actuaciones. Sicasí, en 2002 foi parte de Los simuladores, que tuvo muncha taquilla y llogró dellos premios conteniendo xéneros como l'aventura o'l misteriu.

Participó en 13 películes, ente elles Veníu a menos, Sálvese quien pueda, Remexos, Muyeres, Mala dómina, ente otres. En teatru, xunto a Alicia Ayer protagonizó Les llárimes amargoses de Petra von Kant, una de los sos llabores más recordaos. Mientres les décades de los 90 y del 2000 especializar en televisión, onde fixo munches villanes, muyeres materialistes y calculadores.

Un exemplu ye; nel 2005 trabayó en Amar asina, una telenovela pa la cadena Telemundo pero grabada n'Arxentina y con un repartu d'arxentinos y mexicanos, pero en llingua neutra. Ende interpretó a la villana Lucrecia una muyer ambicioso y frío encegolada sentimentalmente col so propiu xenru que ye viudu de la so fía.

Fixo una participación na telenovela Vidas robadas onde interpretó a otra villana, una muyer rellacionada con tratar de blanques. Yera la madre del personaxe de Mónica Antonópulos.

Antagonizó mientres un añu la esitosa telenovela Valientes xunto al villanu Arnaldo André, y la so rival heroína Betiana Blum; Marcela Kloosterboer la so fía na ficción, y la tamién villana Eleonora Wexler, onde se punxo na piel de Mona Ortiz Baigorria, una muyer materialista y quexoso con problemes alcohólicos. Que de ser l'antagonista de la hestoria pasó a penase.

En 2017 tien una participación destacada na Telenovela "ADDA: Amar dempués d'amar", onde interpreta a Azucena, la proteutora de la pesquera que funciona na ficción y la única que nun-y tien mieu a los xefes de la mesma.

En teatru personificó a una muyer infiel en El reñidero, nel Teatru Regio con autoría de Sergio De Cecco. Amás ta filmando dos películes (tán en posproducción). A mediaos de 2000 y tres dos años de convivencia casóse col magu y homeópata Julio Laurindo, vistida pol diseñador Jorge Ibáñez nuna pequeña ceremonia.

Anguaño personifica a Irina en "L'añu de la ilusión", una adautación de La Gavilueta de Chejov de Patricia Suárez, dirixida por Marcelo Moncarz nel Teatru Hasta Trilce.

Cine editar

Televisión editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: cinenacional.com. Data de consulta: 28 mayu 2017. Llingua de la obra o nome: castellanu.
  2. Afirmao en: cinenacional.com. Data de consulta: 31 mayu 2017. Llingua de la obra o nome: castellanu.

Enllaces esternos editar