Mecánica analítica

La mecánica analítica ye una formulación astracta y xeneral de la mecánica, que dexa l'usu n'igualdá de condiciones de sistemes inerciales o non inerciales ensin que, a diferencia de les lleis de Newton, la forma básica de les ecuaciones de movimientu camude. Dellos autores identifiquen la mecánica analítica cola teórica. Otros consideren que la traza determinante ye considerar la esposición y plantegamientu de la mesma en términos de coordenaes xeneralizaes.

Mecánica analítica
rama de la física y disciplina académica
mecánica clásica
Cambiar los datos en Wikidata

Lo carauterístico de la formulación de la mecánica analítica ye que, a diferencia de la mecánica newtoniana, tómense como fundamentu primeru principios xenerales diferenciales ya integrales y, que a partir d'estos principios, llógrense analíticamente les ecuaciones de movimientu. La esposición de los principios xenerales, la deducción a partir d'ellos de les ecuaciones diferenciales de movimientu y los métodos d'integración d'éstes, constitúi'l conteníu principal de la mecánica analítica.

La mecánica analítica tien, básicamente, dos formulaciones: la formulación lagrangiana y la formulación hamiltoniana. Les dos describen el mesmu fenómenu natural, independientemente d'aspeutos formales y metodolóxicos, y lleguen a les mesmes conclusiones. La formulación lagrangiana ta más empobinada a una utilidá práutica y la hamiltoniana ye aparente pa una formulación teórica.

Referencies editar

Enllaces esternos editar