Medina de Marrakech

La Medina de Marrakech fundada polos almorávides en 1070-72 convertir na capital y nel centru económicu-políticu y cultural d'estos nómades. Mientres los siguientes dos sieglos la ciudá foise desenvolviendo dende'l trazáu orixinal almorávide. De la medina o ciudá fortificada orixinal caltiénense les muralles edificaes nel sieglu XII (1126-1127) y los palmerales del este de la ciudá.

Medina de Marrakech
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Xardinos de la Menara. Error de Lua en Módulu:Mapa_de_llocalización na llinia 393: Minutes were provided for longitude without degrees also being provided.
Llugar  Marruecos
Criterios Cultural: i, ii, iv,v
Referencia 331
Inscripción 1985 (IX Sesión)
Área Estaos árabes
Cambiar los datos en Wikidata

En 1147, los almohades bereberes conquistaron la ciudá destruyendo la mayor parte de los edificios reedificando de nuevu la medina. D'esta dómina daten la mezquita de Kutubia del que destaca'l so minarete, l'ampliación de la muralla, la fortificación de la kasba coles sos puertes (Bab Agnaou y Bab Robb), la mezquita, el palaciu d'El Badi, el mercáu, l'hospital, la plaza d'armes y los xardinos de la Menara. Nel apartáu d'inxeniería civil cabo destacar la construcción de la ponte de Tensift.

A partir de 1269, los almohades pierden el poder de la ciudá y empezando el ocaso de la medina. A pesar del entamu de la decadencia de la ciudá d'esta dómina daten el minarete y la mezquita de Ben Salih.

En 1510, la ciudá repon la so rellumanza cola ocupación de los saadíes qu'edificaron mezquites, madrasas, cases palaciegues y palacios. Muertes d'esti momentu destaca la necrópolis saadí

Galería editar

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar