MegaKabuterimon ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Izzy y apaez en Digimon Adventure y Digimon Adventure 2. El so nome orixinal xaponés ye AtlurKabuterimon (アトラーカブテリモン, Atorākabuterimon) que provién d'Atles ōkabuto (アトラスオオカブト, Atorasu ōkabuto), el nome xaponés del escarabayu Atles. Esisten dos variantes de AtlurKabuterimon:

MegaKabuterimon
Personaxe de Digimon
Información
[editar datos en Wikidata]
  • AtlurKabuterimon (colloráu) (アトラーカブテリモン(赤), Atorākabuterimon (Aka)).
  • AtlurKabuterimon (Azul) ( アトラーカブテリモン(青), Atorākabuterimon (Ao)).

    Apaición en Digimon Adventure editar

    MegaKabuterimon Digievoluciona cuando Izzy y Kabuterimon enfrentar a Vademon. MegaKabuterimon tamién participó en delles batalles contra los secuaces de Myotismon y más tarde, Contra Myotismon. Tamién Ayudó a vencer a Los Amos Escuros, y más tarde, ayudó a vencer a Apocalymon.

    Tentomon pierde la capacidá de Digivolucionar en forma Mega cuando Izzy llibera'l poder del so Emblema pa lliberar a los Digimon Soberanos.

    Actuación en Digimon Adventure 02 editar

    Azulongmon utiliza una de les sos esferes pa restablecer el poder de Tentomon por que pueda Digievolucionar en MegaKabuterimon y ayude a aselar y delvolver al digimundo a los digimon que tán confundíos en mundu real.

    Digievoluciones
    Nivel Cuerpu Digimon

    Ñácaru | Pabumon

    Motimon

    Rookie Infantil Tentomon
    Campeón

    Kabuterimon

    Perfeccionáu | MegaKabuterimon(Colloráu)/MegaKabuterimon(Azul)

    Mega

    HerculesKabuterimon/AncientBeetlemon

    Comparanza con Kabuterimon editar

    L'aspeutu que más camudó en Kabuterimon principalmente ye'l tamañu, que se dobla,y el color, camudando d'azul escuro a coloráu Carmesí,y la so estructura agora nun se basa nun sistema oseu, sinón en más que tou sistemes de proteición y músculos pequeños otros aspeutos son:

    Cascu: Pasando de color Gris escuru a colloráu carmesí como'l restu del cuerpu y el so aspeutu camudáu un pocu, amás de que'l cuernu con una sola punta pasa a llucir mas como'l d'un escarabayu.

    Boca: la forma ye la mesma, pero agora la mella sobresaliente nos llaos tornen color carmesí y en cuenta de tener 3 dientes pequeños, tien 2 de forma más grande, la parte inferior ye igual pero tórnase Carmesí; un aspeutu interesáu son 4 pequeños dientes saliendo na parte de riba.

    Llombu: Kabuterimon pierde los sos 4 ales les cualos yéren-y bien eficientes pa volar y conviértense nun xigantescu cascu con una esfera na parte cimera, con un sistema na parte inferior que-y dexa volar pero non tan rápido y llibremente como lo faía kabuterimon, capacidá que se recupera nel nivel Mega: HerculesKabuterimon.

    Cuerpu: amás del color, nun camuda demasiáu, solo'l color de les costielles, la parte del frente de los abdominales y el conxuntu d'entepierna

    Estremidaes: constituyíes principalmente por una fila d'aniellos, en diferencia a primero que yeren 2 güesos similares a los del brazu/pierna d'un ser humanu; les manes na Digievolucion nun aparentar cambéu, pero si facer, pasen de tener 5 deos a tener solo 3 pero de mayor volume cada unu.


    Referencies editar

    Enllaces esternos editar