Una mirilla (tamién conocida coloquialmente como güeyu máxicu) ye un preséu que s'introduz nes puertes d'accesu a les viviendes pa poder ver al traviés d'elles. Son elementos que s'utilicen por razones de seguridá con oxetu de conocer quién s'atopa nel esterior de la casa antes d'abrir la puerta. Consiste nun pequeñu cachu de vidriu o plásticu tresparente qu'adopta la forma de lente gran angular o güeyu de pexe de cuenta que la persona que repara consigue una amplia visibilidá. L'ángulu de visión suel algamar los 132º anque esisten mirillas más amplies.

Mirilla.

Asitiar nel centru de la puerta al altor de los güeyos y comercialízase xunto cola mesma puerta. Ta diseñada p'apurrir una visión dende l'interior escontra l'esterior de la vivienda.

Mirillas d'última xeneración editar

Les últimes teunoloxíes incorporáronse nel diseñu de mirillas p'ameyorar la so seguridá. Ente elles, atópense les minicámaras que faen posible la grabación d'imáxenes del esterior de la vivienda. Afáense fácilmente a distintos modelos de puertes y apurren un fayadizu ángulu de visión pa grabar inclusive de nueche gracies a la so visión d'infrarroxos.

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar