Moyra Brunette (11 d'avientu de 1964) ye una baillarina y coreógrafa panamiega que al so pasu por academies na so mocedá foi entamando una carrera como coreógrafa. La so compañía de baille llámase "Moyra's Dancers".

Moyra Brunette
Vida
Nacimientu 11 d'avientu de 1964 (59 años)
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Moyra nació'l 11 d'avientu de 1964 en Panamá.[1] A los sos 23 años se gradúa como Inxeniera en Computación de la Universidá de Panamá. Dempués de tener un casting esitosu, escoyer nel Ballet de Venevisión. marchó a vivir a Caraques, Venezuela, por cuatro años. Al tornar a Panamá en 1993, entama'l ballet de Bella y Señora. Viaxa a los Estaos Xuníos onde va a escueles en distintos estaos del país. Tamién participó n'eventos como Super Balls. Tamién ye fundadora d'una escuela d'arte na Provincia de Colón, Panamá.

Moyra's Dancers editar

Na so compañía llamada "Moyra's Dancers", los sos alumnos fueron convidaos a grandes proyeutos na Televisora Nacional (TVN) como Vive la música, Muévilo, Teletón 20-30 y SERTV según tamién apertures de prestixosos eventos artísticos y xires. Dellos xéneros que s'inclúin na so compañía son, hip-hop, urbanu, R&B y llatín. Esta compañía inclúi baillarinos profesionales y los alumnos son neños y nuevos.

Carrera como xuráu editar

Moyra foi xurada del programa Muévilo de TVN, xunto a otros famosos como Yael Bern. En 2012, TVN la contrata por que fuera xuráu de Dancing with the stars, xunto a David Martínez (2012-) y Yilca Arosemena (2012-2014). A la salida de Yilca intégrase una nueva xuráu llamada Yael Bern, con quién Moyra foi xuráu de Muévilo. A lo llargo de dancing los ganadores son, Michael y Johan (2012) y Jimmy y Ilda (2013).

Referencies editar

  1. Biografía de Moyra Brunette Consultáu'l 7 de xunu de 2014.

Enllaces esternos editar

Enllaces esternos editar