Nippon Kempo

(Redirixío dende Nihon Kempo)

El Nippon Kempo o Nihon Kempo (日本拳法) ye un arte marcial xaponés centráu en combates a contautu plenu nos que los prauticantes lleven un equipu proteutor diseñáu al efeutu (bogu kumite) y empleguen una gran variedá de téuniques. En Xapón llámenlu a vegaes de forma acurtiada "Nikken".

Nippon Kempo
日本拳法
Tamién Nihon Kempo, Nippon Kenpo
Enfoque Téunica híbrida (golpes de puñu y pie, llaves, valtos)
Contautu/durez Contautu plenu
País d'orixe  Xapón
Fundador Masaru Sawayama
Fecha de fundación 1932
Deporte olímpicu Non
Cambiar los datos en Wikidata

Carauterístiques editar

El Nippon Kempo desendolcólu en 1932 Masaru Sawayama (1906-1977), dándo-y la mesma importancia a les téuniques de golpiar usando manes y pies, a les d'inmovilización y control, y a les proyeiciones y valtos. El Nippon Kempo ye un arte defensivu que nun llenda a los estudiantes en cuantes a metodoloxía.

Dende un puntu de vista téunicu, el Nippon Kempo ye un sistema d'artes marciales basáu en téuniques de golpes y pataes (atemi-waza), bloqueos (uke-waza), proyeiciones (nage-waza), llaves de torcimientu articular (kansetsu-gyakutori-waza) y combate en suelu (ne-waza). Utiliza téuniques derivaes d'otres artes como’l yudu, jujutsu, aikido, kárate, kung fu, boxéu y llucha.

Los prauticantes faen combate y prautiquen estes téuniques protexíos por un equipamientu acionáu, darréu que l'arte prautícase a contautu plenu; poro, úsense men (cascu), do (petu), kurobu (guantes), y mate ate (proteutor xenital). Ta permitío “garrar” un puñetazu o una patada, o facer una llave sobre una articulación, y golpiar con rodiyes y coldos al cuerpu o a la cara tamién suma puntos. Al favorecese les téuniques a nivel altu, la práutica de tentar puntuar aína con un puñetazu al men ye normal, polo que los prauticantes busquen aprender y desarrollar movimientos de cabeza y cuerpu pa evitar, esviar o contratacar munches combinaciones de pataes y puñetazos.

En Xapón el Nippon Kempo prautícase en más de cien universidaes, y ye parte del entrenamientu de manches fuercies policiales.

Referencies editar

Enllaces esternos editar