Nora Gauthier

política uruguaya

Nora Gauthier (12 de setiembre de 1949Fray Bentos) ye una política uruguaya perteneciente al Frente Ampliu. Desempéñase como diputada pol departamentu de Río Negro.

Nora Gauthier
diputada d'Uruguái

Vida
Nacimientu Fray Bentos12 de setiembre de 1949 (74 años)
Nacionalidá Bandera de Uruguái Uruguái
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Creencies
Partíu políticu Frente Amplio (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía y actividaes polítiques editar

Nació na ciudá de Frai Bentos, capital del departamentu de Río Negro, onde mora.

El 6 de xunu de 1972, antes de la dictadura militar, Gauthier ye detenida pola so militancia dientro de les files del Movimientu de Lliberación Nacional Tupamaros. Tan llueu foi lliberada debió exiliase en Chile. Dempués tuvo en Cuba, España, Arxentina y Suecia. Tornó al Uruguái'l 6 de xunu de 1985, esautamente trece años dempués de la so primer detención, cuando se restableció la democracia. Dende entós milita nel Movimientu de Participación Popular de Frai Bentos, sector políticu qu'integra'l Frente Ampliu.

Nes eleiciones de 2004 foi electa diputada pol departamentu de Río Negro, representando al frente Ampliu. Dende entós integra la Comisión d'Educación y Cultura de la Cámara de Representantes; la Comisión d'Asuntos Internos; la Comisión d'Industria, Enerxía y Minería; dende l'añu 2007 ye integrante de la Comisión de Salú Pública y Asistencia Social integrada con Educación y Cultura y Especial de Xéneru y Equidad pa estudiar Educación en Salú Sexual y Reproductiva y Maternidá y Paternidá Responsables; y la comisión especial de Xéneru y Equidad dende 2007. Integra tamién la Comisión de Fomentu de l'Asamblea Xeneral.

Referencies editar

Enllaces esternos editar