Nora Lagos

periodista arxentina

Nora Lagos (1925Buenos Aires – 23 de payares de 1975) foi una periodista arxentina. Yera bisnieta d'Ovidio Lagos, fundador y activu dirixente de la democracia progresista, cuando la liderar Lisandro de la Torre y fundador del diariu La Capital de Rosario, apaecíu'l 15 de payares de 1867. El so güelu foi Ovidio Amadeo Lagos, que fuera diputáu nacional en 1914 y el so padre foi Carlos Lagos, direutor del diariu dende 1916 hasta la so muerte en 1940. La madre yera María Teresa Chauvin, de nacionalidá francesa.

Nora Lagos
Vida
Nacimientu Buenos Aires1925
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Muerte 23 de payares de 1975 (49/50 años)
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

En 1947 conoció al escritor y guionista Hugo Mascías, conocíu pol seudónimu d'Hugo Mac Dougall, que creara utilizando'l so apellíu maternu, con quien se casó y tuvo dos fíos. Yera amigu de Homero Manzi, con quien escribiera dellos guiones, y tuvo una influencia decisiva na trayeutoria ideolóxica de Nora Lagos que dexa la democracia progresista pol peronismu.

El 20 de setiembre de 1953 asumi como direutora del diariu de la so familia ya impríme-y un aldu igual a la prensa oficialista, y un calquier propiu y un enfoque con un sentíu anováu d'acordies colos tresformamientos políticu-sociales que se veníen produciendo a nivel nacional.[1]

Tres la cayida de Perón, dirixó periódicos semiclandestinos críticos del réxime militar y tuvo venceyada a la so nueva pareya, René Bertelli –quince años más nueva qu'ella– que s'incorporó más palantre –yá dixebráu– a les Fuercies Armaes Peronistes.

Nora Lagos finó'l 23 de payares de 1975.

Honores editar

Eponimia editar

  • Proponen pone-y los nomes de Nora Lagos y Mary Terán de Weiss a dos calles de la ciudá[1]

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 http://www.conclusion.com.ar/2016/03/proponen-pone-y-los nomes-de-nora-llagos-y-mary-teran-de-weiss-a-dos-calles-de-la ciudá/