El Palaciu Chitralada (tailandés: พระตำหนักจิตรลดารโหฐาน; pronunciáu Chit Lada Raho-than),ye la residencia privada del rei Bhumibol Adulyadej (Rama IX) y de la reina Sirikit en Bangkok, Tailandia. El palaciu forma parte del complexu de Palaciu de Dusit. El rei Bhumibol foi'l primer rei de la dinastía Chakri en vivir nel Palaciu Chitralda, treslladóse ellí tres la muerte del so hermanu mayor, el rei Rama VIII nel Gran Palaciu. Los terrenes del palaciu, suman en total 4 quilómetros cuadraos, arrodiáu per un foso y Guardias, tamién contienen la Escuela Chitralada, creada primeramente pa los fíos de la familia real. La escuela ye, quiciabes, la más esclusiva en Tailandia.

Palaciu Chitralada
Phra Tamnak (en) Traducir
Llocalización
Monarquía constitucionalBandera de Tailandia Tailandia
Ciudá Bangkok
Coordenaes 13°46′09″N 100°31′15″E / 13.7693°N 100.5207°E / 13.7693; 100.5207
Palaciu Chitralada alcuéntrase en Tailandia
Palaciu Chitralada
Palaciu Chitralada
Palaciu Chitralada (Tailandia)
Historia y usu
Apertura1913
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

L'edificiu principal del palaciu de dos niveles, fundada por Rama VI. El palaciu foi la residencia de Rama VI. La escuela del palaciu, Chitralada School foi fundada en 1958 polos fíos de la familia real y el personal de palaciu. Un posible futuru rei SAR el Príncipe Dipangkorn Rasmijoti anguaño ye estudiante de kindergarten na Escuela Chitralada.

Mientres el rei taba interesáu na agricultura y la industria agrícola; campu d'arroz, molinos, pexe bono, granxes llecheres y construcción de bones fabriques. Los centros d'investigación de los productos agrícoles tamién tuvieron el so entamu apurriendo formación a los llabradores. Chitralada ye tamién la marca de munchos de los productos del palaciu.

Los visitantes precisen tener un permisu especial pa entrar.

Referencies editar