Parque transfronterizo del Gran Limpopo

Sol nome de Parque Tresfronterizu del Gran Limpopo pretende unificase trés parques nacionales: el Parque Nacional de Limpopo de Mozambique, el Parque Nacional Kruger de Sudáfrica y el Parque Nacional Gonarezhou de Zimbabue. Tien por oxetu que los turistes que lu visiten puedan movese pel so interior ensin barreres fronterices, y esfrutar de la mayor reserva natural del planeta con total llibertá.

Parque transfronterizo del Gran Limpopo
transboundary protected area (en) Traducir
Llocalización
Coordenaes 22°26′S 31°22′E / 22.43°S 31.37°E / -22.43; 31.37
Error de Lua en Módulu:Mapa_de_llocalización na llinia 527: Nun puede amosase la ubicación especificada porque nun esiste'l Módulu:Mapa de llocalización/datos: "Módulu:Mapa de llocalización/datos/Mozambique".
Historia y usu
Apertura2002
Arquiteutura
Superficie 37 572 km²
Cambiar los datos en Wikidata
Esquema del Parque Tresfronterizu del Gran Limpopo

Historia editar

El 10 de payares de 2000 roblóse la creación del Parque Tresfronterizu Gaza-Kruger-Gonarezhou. Un añu más tarde el so nome camudar pol de Gran Parque Tresfronterizu Limpopo. El tratáu d'unificación inda nun fuera ratificáu por Mozambique nin por Zimbabwe, anque yá s'empezaren a baltar les barreres interiores por que los animales pudieren movese ensin problemes por tola zona.[1]

Mediu ambiente editar

Correspuende a la ecorrexón de la sabana arbolada de mopane del Zambeze. Los cañones del parque Kruger fueron nomaos Reserva de la Biosfera pola Unesco. En 2006 el periódicu La Vanguardia publicó un artículu sobre esti parque nacional falando tamién de los pobremas políticos y económicos.[2]

Referencies editar

  1. Sitiu oficial The Great Limpopo Transfrontier Park is a joint initiative between Mozambique, South Africa and Zimbabwe «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 26 d'agostu de 2007. Consultáu'l 26 d'agostu de 2007.
  2. «Fieres ensin fronteres». La Vanguardia (18 agostu 2006). Consultáu'l 23 de febreru de 2018.

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar