Patrimoniu de los montes tropicales ombrófilos de Sumatra

El Patrimoniu de los montes tropicales ombrófilos de Sumatra ye'l nome usáu pa designar un conxuntu de parques naturales declaraos pola Unesco como Patrimoniu de la Humanidá, tomando una área d'unes 2.595.124 ha, na islla de Sumatra del archipiélagu d'Indonesia. El conxuntu formar los siguientes parques:

Patrimoniu de los montes tropicales ombrófilos de Sumatra
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Vista de la Nepenthes jacquelineae nel Parque Nacional de Bukit Barisan.
Llugar  Indonesia
Criterios Natural: vii, ix, x
Referencia 1167
Inscripción 2004 (XXVIII Sesión)
En peligru dende 2011
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

El llugar tien el mayor potencial pal caltenimientu al llargu plazu de distintos y diversos biota de la islla de Sumatra, incluyendo munches especies en peligru d'estinción. L'área protexida sirve de proteición pa unes 10.000 especies de plantes, incluyendo 17 xéneros reinales, más de 200 especies de mamíferos y cerca de 580 especies d'aves, de les que 465 son residentes y 21 son reinales. De les especies de mamíferos, 22 son asiátiques, y nun s'atopen en nengún llugar del archipiélagu y 15 tán confinaes a la rexón indonesia, incluyendo al Orangután de Sumatra (Pongo abelii). El sitiu tamién alluga les pruebes bioxeográfiques de la evolución de la isla.

En 2011, la Unesco inscribió la denominación Patrimoniu de los montes tropicales ombrófilos de Sumatra na llista de Patrimoniu de la Humanidá en peligru.

Referencies editar

Enllaces esternos editar