Pawel Szajda

actor estauxunidense

Pawel Szajda (13 de xineru de 1982Farmington (es) Traducir) ye un actor de la primer xeneración d'actores Polacu-Americanos. La so mayor reconocencia ye poles películes Sol sol de la Toscana, Generation Kill y Tatarak.

Pawel Szajda
Vida
Nacimientu Farmington (es) Traducir13 de xineru de 1982 (42 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá de Fordham
Universidad estatal de Bridgewater (es) Traducir
Farmington High School (en) Traducir
Oficiu actor de cine, actor de teatruactor de televisión
IMDb nm1437733
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Familiares y mocedá editar

El güelu paternu de Pawel camudar de Polonia a Chicago en 1912, dos años primero qu'empezara la primer Guerra Mundial. Casóse cola güela americana de Pawel, tuvieron fíos y, cuando la guerra hubo termináu, volvieron a Polonia. En 1964 la familia tornó a Estaos Xuníos, onde la madre de Pawel graduóse como universitaria y volvió cola familia a Polonia. Ellí conoció al padre de Pawel, y tuvieron a la hermana mayor de Pawel, Barbara, y otros dos neños, Marcin y Adam. Cola introducción de la llei marcial en Polonia en 1981, la familia foi recolocada de nuevu nos Estaos Xuníos. Pawel nació en Farmington, Connecticut el 13 de xineru de 1982. Ellí nació tamién el so hermanu pequeñu, Phill.

Educación editar

Yá nos Estaos Xuníos, la familia falaba polacu, y unviaben a Pawel a una escuela a estudiar polacu cada sábadu. Pawel graduar nel institutu de Farmington en 1999. Mientres esti tiempu foi campeón de llucha, tocaba la trompeta y yera el direutor de la banda escolar. Tamién fixo de protagonista na película "L'estranxeru", de Larry Shue. Antes d'acabar rodar en «Baxu'l sol de la Toscana», Pawel volvió d'Italia pa completar los sos estudios de Lliteratura inglesa y Económiques. Pasó un añu na universidá estatal de Bridgewater enantes de camudase a Nueva York pa dir a la universidá Fordham, nel campus Lincoln Center.

Aficiones editar

Ente les aficiones del actor ta la fotografía, viaxar y tocar la trompeta.

Vida profesional editar

La carrera de Pawel empezó en 1996 con un anunciu pa les Olimpiaes. En 2002 consiguió un papel na película "Sol sol de la Toscana". La direutora, Audrey Wells quería un actor polacu pa la película, y escoyó a Pawel. Pawel interpreta a un arbañil polacu llamáu "Pawel", que nun ye aceptáu pol padre de la so novia italiana. Siguió actuando al empar qu'estudiaba. Apaez nun episodiu de Hope and Faith, en 2004, Venom en 2005, the Infliction of Cruelty, en 2006 y Death without consent, en 2007. Más apocayá, apaeció en delles miniseries, en «Generation Kill» (2008) como Corporal Walt Hasser. Pawel debutó nuna película polaca en 2009, «Tatarak». Esta película foi candidata a dellos premios nel Festival Internacional de cine de Berlín de 2009.

Referencies editar