Pokémon Puzzle League

videoxuegu de 2000

Pokémon Puzzle League ye un videoxuegu de Pokémon pa la consola Nintendo 64 que salió al mercáu d'Estaos Xuníos en setiembre del 2000; apocayá pa Wii en Consola Virtual por Wii Points. Como'l so nome indica, trátase d'un xuegu de puzzles con una cierta paecencia al Tetris clásicu, pos polo xeneral l'oxetivu d'esti tipu de xuegos ye siempres el mesmu. Anque nun funciona con pieces qu'encaxen unes con otres, sinón que son bloques con determinaos colores y motivos. Amás de cuntar cola clásica manera bidimensional, tamién-y foi introducíu una manera en 3D.

Pokémon Puzzle League
Desendolcador Nintendo Software Technology (es) Traducir
Distribuidora Nintendo
Plataforma Nintendo 64
Publicación 25 setiembre 2000
Serie Pokémon Puzzle series (en) Traducir y Puzzle League (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de rompecabeces
Mou un xugador
Clasificaciones
CERO Toos
ESRB Toos
PEGI PEGI 3 (es) Traducir
' Pokémon Puzzle League '
Cambiar los datos en Wikidata
Artículu revisáu

El 5 de mayu de 2008 esti videoxuegu foi puestu a disposición na consola virtual de Wii. El so contraparte na consola Game Boy Color ye Pokémon Puzzle Challenge.

Oxetivos editar

Podría dicise que l'oxetivu xeneral del xuegu ye vencer a tou entrenador y consiguir toles medayes per mediu de les partíes de puzzles.

Específicamente, lo que se debe faer en cada puzzle ye formar cadenes de bloques del mesmu color, yá seyan horizontales o verticales, pa dilos desaniciando y d'esta manera torgar que los bloques lleguen hasta la parte de riba de la pantalla.

Arriendes que cada vegada que se fai un "combu" de más de 4 bloques d'equí p'arriba el xugador llanza unos bloques que'l so tamañu ye direutamente proporcional al númberu de vegaes que se repita la voz del Pokémon col que se tea xugando. Depués de que'l Pokémon "glaye" dos vegaes, va glayar una tercer vegada d'una manera más agresiva, si llógrase faer un combu de más de 3 berros siguíos, el berru del Pokémon va sonar cada vez más metalizáu, lo que va faer que al oponente-y caiga un bloque cada vegada más grande. Hai un ciertu puntu, nel que cuando'l Pokémon glaye 22 vegaes o más, el bloque va volvese "infinitu" y al adversariu (seya la CPU o otru xugador) será-y imposible esbarrumbalu dafechu.

Receición editar

Pokémon Puzzle League recibió xeneralmente reseñes positives de parte de los críticos, munchos llamándolo risonderu y adictivu.

Referencies editar

Enllaces editar