Polaroid ye una compañía d'Estaos Xuníos dedicada a la fabricación y distribución de cámares y película fotográfica instantánea.

Polaroid
negociu, empresa y camera manufacturer (en) Traducir
Llocalización
Sede Concord
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica Sociedad de responsabilidad limitada (es) Traducir
Historia
Fundación1937
Disolución 2008
Fundador Edwin Herbert Land (es) Traducir
Sector
Industria fotografía
Electrónica
Productos destacaos cámara dixital
película fotográfica
gafas de sol (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

En 1928, el mozu Edwin H. Land desenvolvería'l primera filtru polarizador sintéticu. Tres dellos años de desenvolvimientu, en 1932 fundaría los llaboratorios Land-Wheelwright, qu'en 1935 adoptaríen la denominación actual de Polaroid.

La comercialización del productu empezó en 1937. Tenía tantes aplicaciones que llueu tuvo gran ésitu, siendo usáu inclusive polos militares, de los cualos convirtióse nun importante suministrador mientres la Segunda Guerra Mundial. Sicasí, la so invención más importante llegaría en tiempos de paz.

En xineru de 1947 ablucaría al mundu presentando ante la Sociedá Óptica d'Estaos Xuníos la primera fotografía instantánea: una cámara que revelaba y positivaba la imaxe en tan solo 60 segundos. Esti inventu convertir nel buque insinia de la empresa hasta l'apaición de la fotografía dixital.

En febreru de 2008 Polaroid anuncia'l fin de la fabricación de película pa los sos cámares, que dexó de fabricar en 2007. Anguaño la marca atopar nuna fase de reposicionamiento nel mercáu, buscando productos nuevos que fabricar aprovechando les sinergias colos sos anteriores productos y realizando una transición al mercáu dixital. Unu de los sos últimos proyeutos ye la Polaroid 300.

En 2016 Polaroid Corporation llanzó una aplicación pa iPhone llamada Polaroid Swing. Esta aplicación te dexa crear videos curtios a partir de semeyes que pueden personalizase y amuésense nel formatu clásicu de Polaroid.[1]

En 2016 Polaroid Corporation acomuñóse con Cheerz, una aplicación qu'ufierta un serviciu d'impresión en llinia y recibir en casa les semeyes tomaes con un teléfonu intelixente nos distintos y orixinales formatos qu'ufierta la app.[2]

Productos editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar