RCS Sport ye una compañía del sector deportivu y de medios de comunicación qu'opera principalmente n'Italia como parte de RCS MediaGroup. Entama dalgunos de los eventos de ciclismu de ruta más grandes d'Italia, incluyendo'l Giro d'Italia, Milán-Sanremo y Tirrenu-Adriáticu, según eventos non ciclísticos como'l Maratón de Milán. RCS Sport empezó en 1989 como una compañía independiente de La Gazzetta dello Sport pero siguió siendo'l so “brazu organizativo”. Tamién ufierta asesoría y fai convenios con otru organizadores de deportes, ayudando con eventos como Lega Basket Serie A y The Color Run.

RCS Sport
negociu
Llocalización
Sede Milán
Direición Italia
Historia
Fundación1989
Organigrama
Dueñu RCS MediaGroup
Participación empresarial
Organización matriz RCS MediaGroup
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Ciclismu editar

RCS Sport tien 4 eventos de ciclismu UCI WorldTour:

3 eventos del UCI Europe Tour:

Y 2 eventos del UCI Asia Tour:

Fútbol editar

RCS Sport ye asesor comercial de la Federación Italiana de Fútbol y la lliga de fútbol Serie B.

Eventos masivos editar

RCS Sport entama la IAAF Maratón de la Ciudá de Milán, el Fisherman’s Friend Strongman Run n'Italia, The Color Run y el Gran Fondu Giro d'Italia.

Baloncestu editar

RCS Sport ye asesor comercial de la Federación de Baloncestu italiano (Selección de baloncestu d'Italia) y entama los principales eventos de la Lliga de Baloncestu Serie A (Final8, All Star Game y Supercoppa Italiana). En 2012 RCS Sport acomuñar cola NBA pa entamar la etapa italiana de la NBA Europe Live Tour.

Formación editar

Dende 2010, RCS Sport en xunto con SDA Bocconi School of Management desenvolvieron l'Academia de Negocios Deportivos” (Sports Business Academy), un centru d'alministración de deportes y un sitiu de xuntes y networking.

Referencies editar

Enllaces esternos editar