Real Federación Belxicana de Fútbol

02-05-2021 09:36

La Xunión Real Belga de Sociedaes de Fútbol Asociación (KBVB/URBSFA) (en neerlandés: Koninklijke Belgische Voetbalbond, en francés: Union Royale Belge des Sociétés de Football-Association) ye l'organismu rector del fútbol en Bélxica. Foi fundada en 1895 y ta afiliada a la FIFA y a la UEFA.

Real Federación Belxicana de Fútbol
Koninklijke Belgische Voetbalbond (nl)
Union royale belge des Sociétés de Football-Association (fr)
Königlicher Belgische Fußballverband (de)
federación de fútbol
Llocalización
Sede Bruxeles
Direición Bélxica
Historia
Fundación1895
Organigrama
Presidente Gérard Linard (24 xunu 2017)
Participación empresarial
Organización matriz UEFA
Propietariu de
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Encárgase de la organización de la Lliga y la Copa de Bélxica, asina como de los partíos de la Seleición de fútbol de Bélxica nes sos distintes categoríes.

Xunión Belga de Sociedaes de Deportes editar

La Xunión Real Belga de Sociedaes de Fútbol Asociación tuvo los sos oríxenes na Xunión Belga de Sociedaes de Deportes (UBSSA) (en francés: Union Belge des Sociétés de Sports), máximu rector deportivu en Bélxica na dómina. L'asociación foi creada'l 1 de setiembre de 1895, y englobaba los distintos deportes practicaos na dómina, siendo por tanto la encargada de crear el primer campeonatu futbolísticu nel país.

Considerada como una de les Asociaciones deportives más antigües ya influyentes de la dómina, foi unu de los miembros fundadores de la Federación Internacional de Fútbol Asociación (FIFA), que vio la lluz el 21 de mayu de 1904 en París.[1]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Páxina oficial de la FIFA. «Nacencia de la FIFA». Archiváu dende l'orixinal, el 16 de marzu de 2013. Consultáu'l 22 d'avientu de 2012.

Enllaces esternos editar