Rexón de Winnipeg Capital

Denominar Rexón Winnipeg Capital (n'inglés: Winnipeg Capital Region) al área metropolitana que contién a la ciudá de Winnipeg y los conceyos rurales, ciudaes y pueblos que lu arrodien. Atópase sobre'l valle del río Coloráu na porción centro-sur de la provincia de Manitoba, Canadá. Foi creada pa coordinar les polítiques d'usu del suelu y el desenvolvimientu económicu ente la ciudá de Winnipeg y los conceyos circundantes. Ye l'área más de mayor importancia económica y con mayor densidá de población de la provincia de Manitoba.

Oficialmente, l'área metropolitana tien una población de 730.505 habitantes[1] según el censu de 2006, y la so superficie total ye de 7.784,63 km². Entiende les siguientes ciudaes, pueblos y conceyos rurales (RM):

Sicasí, esisten otros conceyos que de manera non oficial dacuando son incluyíos como parte de la Rexón Capital, les ciudaes de Niverville y Teulon, los pueblos de Dunnottar y Garson, y la reserva india de Brokenhead 4.

Les llendes de la rexón de Winnipeg Capital devasen los del área metropolitana censal de Winnipeg (CMA), a la que toma na so totalidá cola esceición de Brokenhead 4. Los conceyos incluyíos na CMA son:

Referencies editar

Ver tamién editar