Abrir el menú principal
Allugamientu del rift nel centru d'una dorsal oceánica.

Los rifts son fueses teutóniques allargaes onde la corteza terrestre ta sufriendo diverxencia y distensiones, productu de la separación de plaques teutóniques. Si'l rift ta activu, la teutónica puede producir sismos y vulcanismu recurrente. Los rifts pueden tener dimensiones de centenares a miles de kilómetros de llargor.

Los rifts más importantes son los rifts mediooceánicos que s'alcuentren na llinia mediana de les dorsales mediooceánicas definiendo llendes diverxentes de placa; ye una esceición el Gran Valle del Rift, que se topa en África Oriental, y que ta quebrando y estremando la placa africana.

Desenvolvimientu d'un nuevu océanu por formación de corteza oceánica a partir d'un rift continental.

Los rifts mediooceánicos, son llendes constructivos ente plaques teutóniques na exa de les dorsales oceániques, onde l'ascensu de magma provoca un llevantamientu de la corteza continental creando un desplazamientu na superficie. D'esta forma pueden aniciase nuevos océanos, según la teoría de la espansión del fondu oceánicu, lo qu'implica la separación de dambes mases (teutónica de plaques) faciendo que dambes se muevan en sentíos opuestos y provocando una rotura continental que col tiempu pueden formar llendes destructives (fueses nel mar), xenerando asina procesos de subducción.[1]

Ver tamiénEditar

ReferenciesEditar

Enllaces esternosEditar