Saúl Álvarez

boxeador mexicanu

Santos Saúl Álvarez Barragán (18 de xunetu de 1990Juanacatlán)[3], conocíu como «Canelo», ye un boxeador profesional mexicanu. Foi campeón del WBC y de The Ring del pesu medianu. Tamién foi campeón de WBA, WBC, WBO y The Ring del pesu superwélter. The Ring considerar como unu de los meyores boxeadores llibra per llibra del mundu.

Saúl Álvarez
Vida
Nacimientu Juanacatlán[1]18 de xunetu de 1990 (33 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Oficiu
Oficiu boxeador
Pesu 74 kg
Altor 172 cm
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Ye fíu d'Ana María Barragán Fernández y Santos Álvarez Barragán. Nació'l 18 de xunetu de 1990 nel pueblu de San Agustín, conceyu de Tlajomulco de Zúñiga, pela redolada de Guadalajara, Jalisco. A los cinco años treslladar cola so familia a Juanacatlán. Tien seis hermanos y una hermana: Rigoberto, Ana Elda, Daniel Geovani, José Ricardo, Gonzalo, Víctor Alfonso y Juan Ramón. Ye boxeador pol so hermanu Rigoberto, quien tamién boxea profesionalmente. El llamatu poner el so mánager José «Chepu» Reynoso, quien empezó a dici-y «Canelito» cuando yera más nuevu y, darréu, «Canelo». Tuvo una relacion cola periodista de televisa deportes Marisol Gonzalez.[4]

Carrera amateur editar

Álvarez empezó a boxear los 13 años d'edá, dempués de guardar el debú profesional del so hermanu mayor Rigoberto Álvarez. En 2004 Saúl ganó la medaya de plata nel Campeonatu Nacional Xuvenil realizáu en Sinaloa. Un añu dempués, ganó la medaya dorada na Olimpiada Xuvenil de 2005, efectuáu en Tuxtla Gutiérrez. Canelo collechó un récor amateur de 44 victories (12 por KO) y dos ganes.

Carrera profesional editar

  • El 29 d'ochobre de 2005 fixo'l so debú profesional nel Sable Chololo Larios de Tonalá, Jalisco, cuando tenía 15 años y 3 meses d'edá. Enfrentar a Abraham González, y ganó por nocaut téunicu nel cuartu episodiu.[5]
  • El 2 d'agostu de 2008 llogró'l títulu wélter de la Fedecentro (Federación Llatinoamericana de Comisiones de Boxéu Profesional), reconocíu pola Asociación Mundial de Boxéu (WBA), al vencer a Carlos Adán Xerez.
  • El 17 de xineru de 2009, nel Foru Scotiabank de la Ciudá de Méxicu, noquió a Tony «Mazatleco» Fitch, consagrándose según monarca wélter de la Federación Norteamericana de Boxéu (NABF).
  • El 21 de febreru de 2009, en Zapopan, Jalisco, noquió nel 11º asaltu al dominicanu Euri González, ganando asina'l títulu llatín wélter de la Organización Mundial de Boxéu (WBO).
  • El 1 de mayu de 2010 debutó como púgil dientro de Golden Boy Promotions, enfrentándose a José Miguel Cotto nel duelu co-estelar, cubriendo la engarradiella de Floyd Mayweather Jr. contra Shane Mosley en Las Vegas, onde'l «Canelo» Álvarez ganó por nocaut téunicu nel novenu asaltu.

Superwélter editar

Álvarez vs Hatton: Primer corona mundial editar

El 5 de marzu de 2011, Álvarez ganó a Matthew Hatton por decisión unánime, pa axenciase la vacante cinturón del pesu superwélter de WBC. La engarradiella foi tresmitida por HBO y llevóse a cabu n'Honda Center en Anaheim, California. Saúl foi sancionáu con amenorgamientu d'un puntu nel séptimu asaltu, por cutir dempués del la indicación del referí. Los trés xueces anotaron puntuaciones de 119-108 en favor d'Álvarez. Saúl conectó 47% de los 626 golpes que llanzó, incluyendo 53% de los sos golpes de poder, ente que Hatton tuvo efectividá del 25%, de los 546 golpes llanzaos. Con 20 años y 6 meses d'edá, Álvarez entró a la llista de los 10 mexicanos más nuevos en coronase campeones mundiales.[6]

Álvarez vs Gómez editar

El 18 de setiembre del 2011 enfrentar al pugilista Alfonso Gómez, quien, previu a engarrar selmanes antes, compón-y un "freestyle" de hip hop nuna conferencia de prensa, mentándo-y de la so supuesta estafa con Golden Boy Promotions y Televisa, aprofiándo-y que el cintu superwelter del WBC se lo "regalaron" . La engarradiella efectuar na fecha alcordada y la superioridá d'Álvarez foi bultable, asina tamién el poder de manes. Gómez foi ganáu nel 6to. episodiu a los 0:25 segundos por KO téunicu. Al rematar la guerra Alfonso Gómez reconoció la superioridá física y d'habilidá del llamáu "Canelo".

Álvarez vs Mosley editar

El 5 de mayu de 2012 defendió la so corona de pesu superwélter del WBC contra l'estauxunidense Shane Mosley, a quien ganó, reteniendo'l títulu por decisión unánime. La notable diferencia d'edá (22 años del Canelo y 41 de Mosley)foi clara, nos primeres rounds Mosley tiraba jab a la cara los cualos entráron-y a la cara de canelo. Nos postreros rounds Mosley solu tiru jabs al guante ganando'l canelo de forma clara pol mal boxéu de Mosley

Álvarez vs Trout editar

La so siguiente engarradiella tomó llugar el 20 d'abril del 2013 nel Alamodome en San Antonio, Texas. La engarradiella taba prevista pal fin de selmana del Cinco de Mayu como combate de respaldu pa la guerra principal ente Floyd Mayweather Jr. y Robert Guerrero; sicasí, debíu al desalcuerdu ente Álvarez y Mayweather al respective de el so potencial enfrentamientu en setiembre, Álvarez optó por protagonizar la engarradiella estelar na so propia cartelera. Mientres los primeros asaltos, Austin Trout paecía tener un bon plan d'engarradiella. Sicasí, el poder d'Álvarez imponer a partir del tercer asaltu, eventualmente Saúl llogró baltar a Trout, quién cayó al tapiz per primer vegada na so carrera. Álvarez mandó a la lona a Trout con un potente jab d'esquierda, siguíu d'un fuerte cruciáu de derecha. La engarradiella foi más zarrada de lo esperao, pero Álvarez caltuvo'l so dominiu sobre Trout con bonos movimientos de cabeza y potente cuto. Les tarxetes de los trés xueces dieron el trunfu a Álvarez per un marxe xustu (115-112, 116-111 y 118-109). A pesar de que la tarxeta de 118-109 xeneró discutiniu, la mayoríaa de los analistes deportivos conicideron en qu'Álvarez ganó por siquier 2 puntos. Saúl defendió exitosamente el so títulu superwélter del WBC y ganó la corona mundial superwélter de la WBA y el cintu vacante de la revista The Ring. Darréu dempués del alcuentru, Trout declaró que nunca subestimó a Álvarez, pero qu'él entrenara pa enfrentar a un peleador dafechu distintu.

Álvarez vs Mayweather editar

El 14 de setiembre de 2013, Canelo Álvarez foi ganáu pol invictu Floyd Mayweather Jr., quién lo superó mientres los dolce rounds gracies a la so velocidá, el so xuegu de piernes y la so jab esquierdu. El combate fuera anunciáu diba tiempu y bastante vendíu, como unu de los meyores del añu. Les mires de Canelo, que venía con una impresionante carrera ascendente con un 42-0-1 (30 KO), yeren bien grandes. El mexicanu de tan solo 23 años quería sorprender al mundu y ganar al veteranu ya invictu Mayweather Jr. Dende un primer momentu demostróse que Canelo nun taba preparáu del tou pa una llucha de tanta magnitú, anque supo defendese bien y aguantar los dolce asaltos. Esta derrota supunxo la única mancha del so historial hasta l'actualidá.

Álvarez vs Lara editar

El 12 de xunetu de 2014, dempués d'haber derrotáu al Perru» Angulo, Canelo Álvarez enfrentar al cubanu Erislandy Lara, nuna engarradiella ensin títulu en xuegu nun pesu alcordáu de 155 llibres, na cual el mexicanu imponer nes tarxetes por decisión estremada. Los xueces anotaron 115-113 pa Lara y 115-113 y 117-111 pa Saul Álvarez, ganando esti por decisión estremada. La engarradiella, como acota la so resultancia, foi bien pareya. El cubanu conectó más golpes, pero'l mexicanu supo defendese bien y contraatacar. Lara conectó un mayor porcentaxe de golpes, 55 jabs, 55 golpes de poder; «Canelo» conectó 9 de los 183 jabs que llanzó.

Álvarez vs Kirkland editar

El 9 de mayu del 2015 enfréntase ante James Kirkland, un boxeador con bon currículum de boxeadores nel so historial, con saldu de 1 derrota en cuenta de 32 victories y 28 nocauts. Sicasí, llevaba alredor d'un añu y mediu inactivu. La engarradiella prender dende la primer campanada, pero'l poder d'Álvarez imponer a partir del segundu asaltu y nel 3º asaltu, Saúl conectó un derechazo a la quexada de Kirkland que lo dexó inconsciente nel suelu xunto a les cuerdes. Foi nomada a nocaut del añu y dexó asina pasar el mal sabor de boca que siete díes antes de la llamada Engarra del Sieglu ente Floyd Mayweather Jr. y Manny Pacquiao.

Álvarez vs Smith: Quinta corona mundial editar

El combate efectuóse'l 17 de setiembre de 2016, onde Saúl Álvarez cumplió colo esperao. La engarradiella tuvo reñida, con marxe zarráu pa Canelo, ente que "Beefy" Smith conectaba lo meyor que podía, dándo-y meyor batalla de lo qu'esperaben al tapatío. Foi a partir del 6to asaltu cuando'l poder cimero d'Álvarez empezar a notar y nel 7mo conectó un upper d'esquierda al cazu y un gabitu derechu a la vidaya y provocó la primer cayida na carrera de Smith, quien darréu se llevantó y pudo siguir el combate .Nel 8vo asaltu, Álvarez coneuta un gabitu a la baca del estómagu de Smith y de nuevu balta, poniéndose'l británicu sobre una rodía. El combate duró hasta'l 9non asaltu, onde Canelo manda de llombu a la lona a Liam Smith d'un gabitu al fégadu. L'árbitru fixo conteo, pero al reparar la imposibilidá de Smith pa llevantase, detuvo'l combate a los 2:28 minutos del 9non asaltu, proclamando a Saúl Álvarez como nuevu campeón de pesu superwélter de la WBO ante 51,249 asistentes nel AT&T Stadium de Arlington, Texas. Dempués del combate, Canelo Álvarez volvió retar a Triple G pa un futuru combate, argumentando que nun tenía mieu a naide, que yera'l meyor boxeador del momentu y que cuando y onde quixera llucharíen.

Medianu editar

Álvarez vs Cotto: Primer títulu mundial medianu editar

El 21 de payares de 2015, proclamóse campeón del mundu del pesu medianu del WBC, en ganando por puntos y por decisión unánime (117-111, 119-109, y 118-110) al puertorriqueñu Miguel Cotto de 34 años d'edá. Con esta victoria, Canelo consiguió'l so segundu títulu en dos categoríes distintos de pesu superwélter y pesu medianu. Anque'l combate foi pareyu, la mayor pegada y potencia de Canelo y la pasividá del puertoriqueño ayudáron-y a este pa llevase la victoria final.

Álvarez vs Khan: Primer defensa mundial editar

El 7 de mayu de 2016, nel escenariu del T-Mobile Arena de Las Vegas, defendió per vegada primera'l so títulu mundial del pesu medianu del WBC. Venció por nocaut al británicu Amir Khan nel sestu asaltu. L'árbitru del combate foi l'estauxunidense Kenny Bayless. Con esti trunfu, el boxeador mexicanu presenta un palmares de 47 victories (33 antes de la llende), una derrota (ante Floyd Mayweather Jr.) y un combate nulu. Dempués del combate, Canelo fixo unes declaraciones griespes a Gennady Golovkin, presente nesi mesmu ring. Llevábase un tiempu queriendo qu'estos dos púgiles xuntar nun mesmu ring, pero entá nun s'alcordara nada. Esti combate foi l'entamu de la carrera al combate Álvarez vs Golovkin.

En dexando'l títulu WBC de pesu medianu vacante, l'equipu de Canelo anunció'l so enfrentamientu contra'l pocu conocíu campeón de la WBO de pesu superwelter, Liam Smith. Este trataba d'un boxeador con cualidaes bien paecíes al Canelo, con récor de 23 ganaes 1 empate y 13 KO , 8 d'esos nocaut de manera consecutiva, amás de 2 defenses esitoses del cinturón.

Álvarez vs Golovkin editar

Darréu dempués de la engarradiella contra Julio César Chávez, Jr. el 6 de mayu, Canelo Álvarez anunció que depués engarrara contra Golovkin el fin de selmana el 16 de setiembre nun allugamientu que podía ser determinada. Golovkin, quién antes de la engarradiella declaró nun atienda, tuvo xuníu pol so entrenador Abel Sánchez y promotor Tom Loeffler.[7] Golovkin entró al ring mientres l'anunciamientu p'ayudar al so promotor de lo que se laude alantre. Falando al traviés d'un traductor, Álvarez díxo-y, "Golovkin, el to yes el siguiente, el mio amigu... ¿Ónde estes?. La engarradiella ta fecha. Nunca-y tuvi mieu a naide, dende los 15 años engarró como profesional. Cuándo yo nací, yá se partiera'l mieu." Cuándo Golovkin llegó al ring, dixo, "Siéntome bien entusiasmáu. Agora mesmu ye una hestoria distinta. En setiembre, va ser un estilu distintu -- un espectáculu, un gran show. Toi llistu. Esta nueche, primero quiero felicitar al Canelo y el so equipu. Agora mesmu, pienso que tol mundu ta entusiasmáu per setiembre. Canelo llúcióse perbién esta nueche, y al 100 per cientu él ye'l retu más grande de la mio carrera. Bona suerte en setiembre (pa canelo)."[8] Na conferencia de prensa de la post-engarradiella, dambos boxeadores miráronse frente por frente y falaron sobre la engarradiella ente dambos.

El 9 de mayu, Eric Gómez, el presidente de Golden Boy díxo-y a LA Times qu'Álvarez tendría una revancha inmediata pol contratu, ente que Golovkin, si pierde, nun tendría revancha asegurada.[9] De La Hoya Más tarde tamién revelo nuna entrevista con ESPN que la engarradiella tendría llugar en dafechu en pesu medianu en 160 llibres y ensin clausa de re-hidratación, eso significa que Golovkin y Álvarez seríen capaces de llograr un ilimitáu pesu dempués del pesaje.[10] El 5 de xunu, el T-Mobile Arena en Las Vegas ye anunciáu como l'estadiu de la engarradiella, y esta seria la primer vegada que Golovkin engarrara nel estáu de Nevada. L'AT&T Stadium, Madison Square Garden y Dodger Stadium quedaron fora d'allugar la engarradiella.[11]

Finalmente dambos peleadores de la elite de boxéu llograríen enfrentase nun combate pareyu, onde'l mexicanu sería quien amosaría ser meyor nos trés primeros rounds, y el cazacu amosaría la so superioridá nos siguientes. Dambos peleadores demostraron un gran resistencia a los golpes, una y bones dambos recibiríen fuertes llanzamientos de parte del so rival; Golovkin mientres la mayor parte de la engarradiella diría escontra alantre atacando a Álvarez; sicasí, esti postreru lluciría una gran capacidá pa safar los golpes de Gennady. A la fin la resultancia sería un empate por decisión estremada; siendo este'l segundu na carrera de Saúl Álvarez y el primeru de la de Gennady Golovkin.

Dambos enfrentaránse'l próximu 5 de mayu del 2018, onde esiste una clausa pel mediu, onde alcuerden que nun va haber una tercer engarradiella.

Títulos mundiales editar

Títulos internacionales editar

Récor Profesional editar

Record Profesional
52 engarradielles 49 Victories 1 Derrotes
Nocaut 34 0
Decisión 15 1
Empates 2
Resultancia Récor Rival Métodu Asalto - Tiempu Fecha Llocalización Títulu
  Gennady Golovkin 15 de setiembre de 2018   T-Mobile Arena, Las Vegas, Nevada Por (Super WBA, IBO y WBC Medianu).
Empate |align=center|

49-1-2

  Gennady Golovkin S.D. 12 16 de setiembre de 2017   T-Mobile Arena, Las Vegas, Nevada Por (Super WBA, IBF, IBO y Llinial Medianu). Retién (The Ring Medianu).
Victoria

49-1-1

  Julio César Chávez, Jr. O.D. 12 6 de mayu de 2017   T-Mobile Arena, Las Vegas, Nevada
Victoria

48-1-1

  Liam Smith K.O. 9 (12) - 2:28 17 de setiembre de 2016   AT&T Stadium, Arlington, Texas Gana (WBO Superwelter).
Victoria

47-1-1

  Amir Khan K.O. 6 (12) - 2:37 7 de mayu de 2016   T-Mobile Arena, Las Vegas Retién (WBC Medianu).
Victoria

46-1-1

  Miguel Cotto O.D. 12 21 de payares de 2015   Mandalay Bay, Las Vegas, Nevada Gana (WBC y The Ring Medianu).
Victoria

45-1-1

  James Kirkland K.O. 3 (12) - 2:19 9 de mayu de 2015   Minute Maid Park, Houston, Texas
Victoria

44-1-1

  Erislandy Lara S.D. 12 12 de xunetu de 2014   MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada
Victoria

43-1-1

  Alfredo Angulo T.K.O. 10 (12) - 0:47 8 de marzu de 2014   MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada
Derrota

42-1-1

  Floyd Mayweather, Jr. M.D. 12 14 de setiembre de 2013   MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada Pierde (WBC y The Ring Superwelter).
Victoria

42-0-1

  Austin Trout O.D. 12 20 d'abril de 2013   Alamodome, San Antonio, Texas Retién (WBC Superwélter). Gana (Super WBA y The Ring Superwélter).
Victoria

41-0-1

  Josesito López T.K.O. 5 (12) - 2:55 15 de setiembre de 2012   MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada Retién (WBC superwélter).
Victoria

40-0-1

  Shane Mosley O.D 12 5 de mayu de 2012   MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada Retién (WBC superwélter).
Victoria

39-0-1

  Kermit Cintrón T.K.O. 5 (12) - 2:53 26 de payares de 2011   Monumental Plaza de toro Méxicu, Méxicu, D. F. Retién (WBC Superwélter).
Victoria

38-0-1

  Alfonso Gómez T.K.O. 6 (12) - 0:25 18 de setiembre de 2011   Staples Center, Los Angeles, California Retién (WBC Superwélter).
Victoria

37-0-1

  Ryan Rhodes T.K.O. 12 (12) - 0:48 18 de xunu de 2011   Arena VFG, Guadalajara, Jalisco Retién (WBC Superwélter).
Victoria

36-0-1

  Matthew Hatton O.D. 12 5 de marzu de 2011   Honda Center, Anaheim, California Gana (WBC Superwélter).
Victoria

35-0-1

  Lovemore N'dou O.D. 12 4 d'avientu de 2010   Parque Deportivu Universitariu "Beto Ávila", Veracruz Retién (WBC (plata) Superwélter).
Victoria

34-0-1

  Carlos Baldomir K.O. 6 (10) - 2:58 18 de setiembre de 2010   Staples Center, Los Angeles, California Retién (WBC nel Superwélter).
Victoria

33-0-1

  Luciano Cuello |align=center|T.K.O. align=center| 6 (12) - 1:23 10 de xunetu de 2010   Arena VFG, Guadalajara, Jalisco Gana (WBC nel Superwélter).
Victoria

32-0-1

  José Miguel Cotto T.K.O. 9 (10) - 2:51 1 de mayu de 2010   MGM Grand Las Vegas, Las Vegas, Nevada Retién (NABF Superwélter).
Victoria

31-0-1

  Brian Camechis T.K.O. 3 (12) - 0:23 6 de marzu de 2010   Palenque de la Feria, Tuxtla Gutiérrez, Chiapas Retién (NABF Superwélter).
Victoria

30-0-1

  Lanardo Tyner O.D. 12 5 d'avientu de 2009   Tepic, Nayarit Retién (NABF Superwélter).
Victoria

29-0-1

  Carlos Herrera |align=center|T.K.O. align=center| 1 (10) - 2:46 15 de setiembre de 2009   Auditoriu Sieglu XXI, Puebla, Puebla Retién (WBC (xuvenil) Wélter).
Victoria

28-0-1

  Marat Khuzeev K.O. 2 (10) - 2:33 8 d'agostu de 2009   Auditoriu Benito Juárez, Zapopan, Jalisco Gana (WBC (xuvenil) Wélter).
Victoria

27-0-1

  Jeferson Luis Goncalo K.O. 9 (12) - 1:54 6 de xunu de 2009   Parque Xcaret, Cancún, Quintana Roo Retién (NABF Wélter).
Victoria

26-0-1

  Michel Rosales T.K.O. 10 (12) - 2:53 11 d'abril de 2009   Ximnasiu Neños Héroes, Tepic, Nayarit Retién (NABF Wélter).
Victoria

25-0-1

  Euri González T.K.O. 11 (12) - 1:36 21 de febreru de 2009   Auditoriu Benito Juárez, Zapopan, Jalisco Retién (NABF y WBO (llatín) Wélter).
Victoria

24-0-1

  Antonio Fitch T.K.O. 1 (12) - 1:52 17 de xineru de 2009   Foru Scotiabank, Polanco, Méxicu, D. F. Gana (NABF y WBO (llatín) Wélter).
Victoria

23-0-1

  Raúl Pinzón T.K.O. 1 (12) - 2:30 5 d'avientu de 2008   Miccosukee Indian Gaming Resort, Miami, Florida Retién (WBA (Fedecentro) Wélter).
Victoria

22-0-1

  Larry Mosley O.D. 10 24 d'ochobre de 2008   Morongo Casino Resort & Spa, Cabazon, California
Victoria

21-0-1

  Carlos Adán Xerez O.D. 10 2 d'agostu de 2008   Auditoriu Benito Juárez, Zapopan, Jalisco Retién (WBA (Fedecentro) Wélter).
Victoria

20-0-1

  Miguel Vázquez O.D. 10 28 de xunu de 2008   Palenque Calle 2, Zapopan, Jalisco
Victoria

19-0-1

  Francisco Villanueva O.D. 10 6 de xunu de 2008   Tepic, Nayarit
Victoria

18-0-1

  Gabriel Martínez R.T.D 10 (12) - 0:10 14 d'abril de 2008   Salón Marbet Plus, Ciudá Nezahualcóyotl, Méxicu, D. F. Gana (WBA (Fedecentro) Wélter).
Victoria

17-0-1

  Francisco Villanueva R.T.D 9 (12) - 2:32 14 de marzu de 2008   Coliséu Olímpicu de la UG, Guadalajara, Jalisco Retién (Jalisco) Wélter).
Victoria

16-0-1

  Axel Rodrigo Solís K.O. 1 (8) 22 de febreru de 2008   Salón Marbet Plus, Ciudá Nezahualcóyotl, Méxicu, D. F.
Victoria

15-0-1

  Sean Holley T.K.O. 2 (10) 15 d'avientu de 2007   Auditoriu Benito Juárez, Guadalajara, Jalisco
Victoria

14-0-1

  Ricardo Cano |align=center|O.D. align=center| 12 31 d'agostu de 2007   Coliséu Olímpicu, Guadalajara, Jalisco Gana (Jalisco) Wélter)
Victoria

13-0-1

  Christian Solano |align=center|O.D. align=center| 10 18 d'agostu de 1997   Arena Coliséu, Guadalajara, Jalisco
Victoria

12-0-1

  Jesús Abel Hernández T.K.O. 2 (10) 1 de xunu de 2007   Casín de los Fresnos, Tepic, Nayarit
Victoria

11-0-1

  Víctor Márquez K.O. 4 (10) - 1:48 19 de mayu de 1997   Auditoriu Benito Juárez, Guadalajara, Jalisco
Victoria

10-0-1

  Ivan Illescas K.O. 4 (10) - 2:40 30 de marzu de 2007   Arena-Casín Los Fresnos, Tepic, Nayarit
Victoria

9-0-1

  Javier Martínez T.K.O. 8 (10) 2 de marzu de 2007   Casín Los Fresnos, Tepic, Nayarit
Victoria

8-0-1

  Daniel Martínez K.O. 2 (8) 8 d'avientu de 2006   Arena Jalisco, Guadalajara, Jalisco
Victoria

7-0-1

  Francisco Villanueva K.O. 5 (6) - 1:20 29 de setiembre de 2006   Arena Chololo Larios, Tonalá, Jalisco
Victoria

6-0-1

  Cristian Hernández K.O. 2 (6) 15 de setiembre de 2006   Guadalajara, Jalisco
Victoria

5-0-1

  Juan Hernández K.O. 2 (6) 21 de xunetu de 2006   Arena Coliséu, Guadalajara, Jalisco
Empate |align=center|

4-0-1

  Jorge Juárez S.D. 4 17 de xunu de 2007   Auditoriu Municipal, Tijuana, Baxa California
Victoria

4-0

  Pedro López K.O. 1 (4) 10 de febreru de 2007   Men´s Club, Guadalajara, Jalisco
Victoria

3-0

  Miguel Vázquez S.D. 4 20 de xineru de 2007   Guadalajara, Jalisco
Victoria

2-0

  Pablo Alvarado K.O. 2 (4) - 2:25 26 de payares de 2005   Arena Chololo Larios, Tonalá, Jalisco
Victoria

1-0

  Abraham González T.K.O. 4 (4) - 0:18 29 d'ochobre de 2005   Arena Chololo Larios, Tonalá, Jalisco

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://caneloteam.com/history.
  2. 2,0 2,1 2,2 Afirmao en: Anexo:Campeones de la Organización Mundial de Boxeo.
  3. Canelo Álvarez
  4. «“Canelo” Álvarez, el pelirroxu que lidera'l boxéu mexicanu». www.zonadeboxeo.com (13 de payares de 2015). Consultáu'l 17 de xunu de 2017.
  5. debú profesional-del-canelo-lvarez-a-los-15-aos Asina foi'l debú profesional del Canelo Álvarez a los 15 años. Izquierdazo. http://izquierdazo.com/as-foi-el debú profesional-del-canelo-lvarez-a-los-15-aos. Consultáu'l 26 de payares de 2016. 
  6. coronase-campeones-mundiales/1992 Los 10 mexicanos más nuevos en coronase campeones mundiales. Izquierdazo. http://izquierdazo.com/los-10-mexicanos-mas-jovenes-en coronase-campeones-mundiales/1992. Consultáu'l 28 de payares de 2016. 
  7. «GGG not planning to attend Canelo-Chavez clash • Boxing News» (n'inglés). Boxing News. 1 de mayu de 2017. Archivado del original el 2 de mayu de 2017. https://web.archive.org/web/20170502012525/http://www.fightnews.com/Boxing/ggg-not-planning-attend-canelo-chavez-clash-402629. Consultáu'l 8 de mayu de 2017. 
  8. Canelo Alvarez routs Julio César Chavez Jr.; Golovkin fight official. ESPN.com. 7 de mayu de 2017. http://www.espn.com/boxing/story/_/id/19328049/canelo-alvarez-defeats-julio-cesar-chavez-jr-unanimous-decision-fight-gennady-golovkin-sept-16. Consultáu'l 7 de mayu de 2017. 
  9. «Immediate Rematch Clause for Canelo, But Not for Golovkin - Boxing News» (inglés). Consultáu'l 10 de mayu de 2017.
  10. «De La Hoya: Weight for Canelo-GGG is 160; Non Rehydration Clause - Boxing News» (inglés). Consultáu'l 10 de mayu de 2017.
  11. «Canelo vs. Golovkin Lands at T-Mobile Arena in Las Vegas - Boxing News» (inglés). Consultáu'l 10 de xunu de 2017.
  12. Campeones del WBC. Consultáu'l 8 d'ochobre de 2012.

Enllaces esternos editar