La sablera de Collé atopar nel conceyu asturianu de Cuaña, España. La sablera ye realmente un pedreru con forma de concha, ta cerca de la llocalidá de Lloza, tien un llargor d'unos 130 metros y un anchor medio d'unos 8-10metros. Los sables son grises de granu mediu y la peligrosidá de la sablera ye alta. La so redolada ye rural y de baxu grau d'urbanización. Tien bien poca asistencia. Los accesos son piatonales ya inferiores a un km y bien complicaos y peligrosos. Les sos agües son d'un bellu color turquesa.

Sablera de Collé
Situación
País España
Autonomía Principáu d'Asturies
Provincia provincia d'Asturies
Conceyu Cuaña
Tipu sablera
Coordenaes 43°34′01″N 6°46′16″W / 43.566926°N 6.771097°O / 43.566926; -6.771097
Sablera de Collé alcuéntrase n'Asturies
Sablera de Collé
Sablera de Collé
Sablera de Collé (Asturies)
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

Los pueblos más cercanos son Lloza y Villalocay y tamién ye conocida como la «Llastra Collé». Ta llindada al este pola punta del Palu» y al oeste pola punta de Engaramada» y p'aportar a ella hai que preguntar nos pueblos próximos citaos por esta punta de Engaramada y van atopase dos cales, la Engaramada y la Engaramadina, dambes escelentes pa la pesca. Por cuenta de que tópase n'estáu casi virxe, pueden columbrase numberosos exemplares de la fauna marino y terrestre como los halcón, esguiles, gaviluetes, etc.

La sablera nun tien nengún serviciu siendo la pesca submarina y la recreativa les actividaes más encamentaes. Ye bien importante tener enforma curiáu cuando se ta nes proximidaes de los cantiles.[1]

Referencies editar

  1. Del Río, Alejandro (2013). Nobel: Guía total de les sableres d'Asturies. Asturies: Nobel, páx. 32. ISBN 978-84-8459-669-1.