Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Sayornis nigricans
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Tyrannidae
Xéneru: Sayornis
Especie: S. nigricans
(Swainson, 1827)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

El mosqueru negru o viudita de Ríu[1] (Sayornis nigricans) ye una ave paseriforme de la familia de los mosqueros, nativa del oeste d'América del Norte, dende'l suroeste d'Oregón y California hasta l'oeste de Texas y el norte de Méxicu.

En Suramérica, el mosqueru negru ye una ave propia de la rexón andina, dende Colombia hasta'l norte d'Arxentina.

Descripción editar

La viudita de Ríu mide alredor de 5.75 in (14.6 cm), y a diferencia d'otros mosqueros, tien un plumaje altamente contrastante, con una coloración marrón escura o negra na cabeza, el pechu, el llombu, les ales y la cola, y blanca nel banduyu y debaxo de les ales. Esta especie pasa tamién más tiempu xunto a corrientes d'agua y charcos que los demás mosqueros, y non migra, sinón que permanez nel mesmu llugar mientres tol añu. Suel ximelgar la so cola cuando s'asitia sobre una caña o un poste y se "agazupa" en busca d'un inseutu; cuando lo acolumbra, vuela p'atrapalo y depués torna a la so caña o puntu de sofitu.

Vive cerca de los cursos d'agua, tales como ríos, canales, llagos, etcétera.

El so cantar consta d'una serie de frases, repitiendo un patrón que suena como sisee y sitsew, y la so llamada ye similar a la del mosqueru fibí.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. «Sayornis nigricans». SIB. Consultáu'l 21 de marzu de 2010.

Bibliografía editar

Enllaces esternos editar