Sociedá Asturiana d'Educación Matemática Agustín de Pedrayes

La Sociedá Asturiana d'Educación Matemática "Agustín de Pedrayes" ye una asociación creada nel añu 1993, que ta formada fundamentalmente por profesores y profesores de Matemátiques de toles etapes educatives. L'ámbitu de la sociedá ye'l Principáu d'Asturies y ta integrada na Federación Española de Sociedaes de Profesores de Matemátiques.

Sociedá Asturiana d'Educación Matemática Agustín de Pedrayes
Cambiar los datos en Wikidata

Oxetivos editar

  • Facilitar l'actualización del profesoráu de Matemátiques, espublizar les corrientes del pensamientu matemáticu, tresmitir innovaciones educatives y espublizar les distintes corrientes para la enseñanza y l'aprendizaxe matemáticu.
  • Impulsar el desenvolvimientu d'investigaciones n'Educación Matemática.
  • Realizar estudios, crítiques y propuestes de currícula para cada unu de los niveles educativos.
  • Collaborar ya intercambiar información con Asociaciones y Sociedaes d'igual calter y finalidá.
  • Establecer Convenios con Instituciones Privaes y Públiques para cooperar nel desenvolvimientu d'estos fines.
  • Impulsar el trabayu solidariu de cooperación con países que nun cunten con Asociaciones similares, especialmente los llatinoamericanos.
  • Esclúyese la defensa d'intereses económicos y llaborales.
  • Asina mesmu esclúyese cualesquier finalidá codalosa.

Historia editar

Mientres el cursu 1992-93, un pequeñu colectivu de profesores empieza a dar los primeros pasos para la constitución de la futura asociación. En valorando les posibilidaes de crear una asociación, establécense contactos con delles de les sociedaes esistentes (concretamente cola SMPM Emma Castellnuovo, la SCPM Isaac Newton y la SAEM Thales, madrilana, canaria y andaluza, respectivamente), ellabórase un borrador d'estatutos y caltiénense contactos con profesoráu de diverses zones d'Asturies para conocer la so opinión sobro'l proyectu que se trataba de poner en marcha.

L'Asamblea Constituyente tien llugar el día 3 de setiembre de 1993 nel Centru de Profesores y de Recursos de Xixón, cola asistencia de 18 persones de distintos niveles educativos y de distintos llugares d'Asturies. Nesta asamblea apruébense los estatutos, conforme al borrador presentáu pol grupu, y escuéyese una primer Xunta Directiva provisional. La presentación pública de la acabante crear sociedá llevar a cabu nes II Xornaes sobro la Enseñanza de les Matemátiques, que se celebren mientres los díes 22, 23 y 24 de setiembre de 1993 nel IES nº 7 de Xixón. A esta presentación allega l'entós Presidente de la Federación Española de Sociedaes de Profesores de Matemátiques, Manuel Fernández Reyes. Poco dempués, el 10 d'avientu, celébrase la primer Asamblea Xeneral Ordinaria de la SADEM, na que, ente otres coses, escuéyese Xunta Directiva, que preside Horacio Gutiérrez, y tómase l'alcuerdu d'integrase na FESPM.

Referencies editar