El Super Bowl XXIII[1] foi'l nome que se-y dio al partíu de fútbol americano que definió al campeón de la temporada 1988-89 de la NFL. El partíu apostóse'l 22 de xineru de 1989 nel estadiu Joe Robbie Stadium de la ciudá de Miami, Florida. Enfrentó al campeón de l'AFC los Cincinnati Bengals y al campeón de la NFC los San Francisco 49ers. El títulu quedó en manes de los San Francisco 49ers quien ganaron por 20-16 y de esta forma llograron el so tercer títulu de campeón de la NFL y el so tercer títulu na década de los 80`. Amás fueron el primer equipu de la NFC n'alzar 3 títulos de Super Bowl. Se repitío la final del Super Bowl XVI, onde nuevamente los San Francisco 49ers vencieron a los Cincinnati Bengals.

Super Bowl XXIII
Xeneral
Deporte fútbol americanu
Sede Hard Rock Stadium
Estáu Estaos Xuníos
Ganador San Francisco 49ers
Estadístiques
Participantes Cincinnati Bengals (16)
San Francisco 49ers (20)
Cronoloxía
Super Bowl XXII XXIII Super Bowl XXIV
Cambiar los datos en Wikidata

Resume del partíu editar

El partíu[2] concluyó na so primer metá con empate 3-3, lo que seria'l primer xuegu de Super Bowl que terminaba igualáu nos primeres 30 minutos. Nel postreru cuartu, los Cincinnati Bengals tomaron una ventaya de 3 puntos (16-13), per mediu d'un gol de campu de 40 yardes de Jim Breech cuando solo restaben 3 minutos de xuegu. Sicasí los San Francisco 49ers de la mano del so mariscal de campu Joe Montana, realizaron unes de les series ofensives más recordaes de la hestoria, onde percorrieron 92 yardes en 11 xugaes que remató con una receición na zona d'anotación de John Taylor cuando restaben solo 34 segundos pa rematar el xuegu. Joe Montana completó 23 de 36 pases pa dos anotaciones y 375 yardes, lo que significaba una nueva marca nun Super Bowl. Pero'l xugador más pervalible del partíu foi Jerry Rice quien atrapó 11 unviaes pa 215 yardes (récor nun Super Bowl).

Datos interesaos antes de la última serie Joe montana averar a los xugadores y pregúnta-yos onde van celebrar y con plasmu dícen-y tamos perdiendo, ya indica qu'ellos van ganar el partíu.

Referencies editar

  1. «Super Bowl XXIII» (inglés). Consultáu'l 3 de xineru de 2013.
  2. «Super Bowl XXIII» (castellanu). Archiváu dende l'orixinal, el 10 de marzu de 2005. Consultáu'l 3 de xineru de 2013.

Ver tamién editar