Susan Still Kilrain

Susan Still Kilrain (24 d'ochobre de 1961Augusta) ye inxeniera aeroespacial, ex oficial de la marina d'Estaos Xuníos y ex astronauta de la NASA.[1][2][3]

Susan Still Kilrain
Vida
Nacimientu Augusta24 d'ochobre de 1961 (62 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Colin J. Kilrain
Estudios
Estudios Institutu de Teunoloxía de Xeoxia
Embry-Riddle Aeronautical University (es) Traducir
United States Naval Test Pilot School (en) Traducir
Oficiu aviadora naval d'Estaos Xuníos, astronauta, inxenierapilotu de pruebes
Emplegadores NASA
Serviciu militar
Cuerpu militar Armada d'Estaos Xuníos
Graduación comandante (es) Traducir
Astronauta
Misiones STS-83 (en) Traducir STS-94 (en) Traducir
Insinies de misión enllaz= enllaz=
Tiempu nel espaciu 28 318 minutos
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació en Augusta, Xeorxa, como Susan Leigh Still, tien nueve hermanos, el so padre'l Dr. Joseph Still yera un prominente ciruxanu de quemaos que fundó y dirixó'l Joseph M. Still Burn Center, en Augusta, Xeorxa. Kilrain graduar en Walnut Hill School, Natick, Massachusetts, en 1979. Graduóse na Universidá Aeronáutica Embry-Riddle en 1982, con una llicenciatura n'inxeniería aeronáutica y recibió la so Maestría en Ciencies n'Inxeniería Aeroespacial de Xeorxa Institute of Technology en 1985.

Ella ta casada con Colin Kilrain, quien tien el grau de Contralmirante, SEAL de la Marina estauxunidense, y foi amestáu militar en Méxicu. Kilrain y el so maríu tienen cuatro fíos, y moren en Virxinia Beach, Virxinia.

Carrera militar editar

Dempués de la so graduación, Kilrain trabayó como oficial de proyeutu, en túneles de vientu, pa la Lockheed Corporation, en Marietta, Xeorxa, y llogró el so títulu de posgráu. Incorporar a la Marina de los Estaos Xuníos en 1985 y foi designada como aviador naval en 1987. Kilrain foi escoyida pa ser instructor de vuelu nel TA-4J Skyhawk, y más tarde voló EA-6A, intrusos llétricos, pal Escuadrón Tácticu de Guerra Electrónica 33 ( VAQ-33 ) en Key West, Florida. Kilrain rexistró más de 3.000 hores de vuelu en más de 30 aviones distintos.

Carrera na NASA editar

Kilrain presentar nel Centru Espacial Lyndon B. Johnson, como candidata a astronauta, en marzu de 1995. Tres un añu de formación, trabayó los aspeutos téunicos de los sistemes del vehículu y Operaciones de la Oficina d'Astronautes. Ella tamién sirvió como comunicador de la nave espacial (CAPCOM), nel control de la misión mientres el llanzamientu y l'entrada de numberoses misiones. Veterana de dos vuelos espaciales, rexístrense más de 900 hores nel espaciu. Ella voló como pilotu na misión STS-83 (4 d'abril hasta 8 d'abril de 1997) y STS-94 (1 xunetu-17 xunetu de 1997). Yera la especialista llexislativa del tresbordador, pola Oficina d'Asuntos Llexislativos na sede de la NASA, Washington DC, Kilrain retirar de la Oficina d'Astronautes n'avientu del añu 2002 y de la Marina d'Estaos Xuníos nel añu 2005.

Espacio experiencia de vuelu editar

La primer misión de Kilrain foi nel Tresbordador espacial Columbia, llamada STS-83,[4] que se vio atayada por cuenta de problemes con una de los trés unidaes de combustible del tresbordador, la duración de la misión foi de 95 hores y 12 minutos, viaxando 1,5 millones de milles en 63 órbites a la Tierra.

La misión STS-94 MSL-1R, xunetu de 1997, LM1 (xunetu de 1997), foi un vuelu del Llaboratoriu de Ciencies de la Microgravedad (MSL-1), la misión Spacelab, y centróse nos materiales y la ciencia d'investigación de combustión en microgravedad. La duración de la misión foi de 376 hores y 45 minutos, viaxando 6,3 millones de milles en 251 órbites a la Tierra.

Premios y distinciones editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar