Los tacos de xamón (denominaos tamién como forgaxes de xamón) son diminutes migues, forgaxes, o demasíes del magro cortáu del xamón.[1] Na cocina española suelse emplegar en delles preparaciones como saborizantes y condimento de delles preparaciones culinaries, sirvíos como tapes.[2] Suel comercializase como “tacos”, o loncheados xeneralmente envasados al vaciu.[3] Xeneralmente comercialícense a precios comparativamente inferiores que'l magro de xamón. Inclusive con ciertu sabor rancio.

Tacos de xamón
Nome Tacos de xamón
Detalles
Más información
[editar datos en Wikidata]
Tacos de xamón sirvíos como tapes.
En ciertes sopes como ye'l casu del salmorejo cordobés.

Usos editar

Los tacos de xamón pueden emplegase en diverses preparaciones culinaries tales como les tortielles de güevu con xamón, o nos toppings de sopes fríes como'l salmorejo, o postres como'l melón con xamón.[4][5] Les pizzas qu'inclúin estes forgaxes ente los sos ingredientes denomínense pizzas serranes. Nel rellenu de delles empanaes, como ingrediente refritu de delles sopes, ensalaes, na preparación de platos de verdures como pue s'una menestra, en platos de llegumes como les llenteyes con xamón. En delles zones del sur d'España sirven les forgaxes y los tacos como tapes.[2]

Dende empiezos del sieglu XXI, puede trate en delles ciudaes españoles importantes como se comercialicen les forgaxes de xamón sirvíes en cucuruchos de papel como comida rápida, ya inclusive a cuerpu de cai. Xeneralmente a precios más baxos que'l loncheado típicu de xamón.

Intereses editar

En Barcelona realizóse una prueba comercializando conos de forgaxes de xamón en llugar de palombines de maíz en dellos cines.

Referencies editar

  1. El jamón ibérico.
  2. 2,0 2,1 Julio César, (2011), El gran libro de las tapas, Ed. Grupo Salsa, páx. 45
  3. Jesús Ventanas, (2012), Jamón Ibérico y Serrano.
  4. José Bello Gutiérrez, (2012), Jamón curado: Aspectos científicos y tecnológicos, Páxina 239
  5. Jesús Ventanas, (2001), Tecnología del jamón Ibérico: de los sistemas tradicionales a la explotación del aroma y del sabor, primera edición, Ediciones Mundi-Prensa, Páxina 193