Temporada de furacanes nel Atlánticu de 2017

Plantía:Ficha de temporada de fenómenu meteorolóxicu

La temporada 2017 de furacanes del Atlánticu yera un hiperactivo y catastrófica temporada de furacanes que, con un total de daños de siquier $ 282,16 mil millones de dólares, foi'l más costosu de los ciclones tropicales temporada de la hestoria. Con más de 3.000 muertes envaloraes, 2017 foi la temporada más mortífera dende 2005 y tamién presentó la mayor cantidá acumulada d'enerxía ciclónica (ACE) y la mayor cantidá de furacanes dende 2005. Más del 99,7 per cientu del dañu de la temporada deber a trés de los los furacanes más importantes de la temporada: Harvey, Irma y Maria. Otru furacán notable, Nate, foi'l peor desastre natural na hestoria costarricense; Harvey, Irma, Maria y Nate tuvieron los sos nomes retiraos por cuenta de los sos altos costos de daños y perda de vides. Con 17 nubes nomaes, 10 furacanes y 6 furacanes importantes, la temporada 2017 allúgase xunto con 1936 como la quinta temporada más activa desque empezaron los rexistros confiables en 1851.

Esta temporada tamién ye unu de los seis años en que se rexistraron furacanes múltiples de categoría 5, y solo el segundu dempués de 2007 con dos furacanes que toquen tierra a esa intensidá. Los diez furacanes de la temporada asocedieron nuna fila, la mayor cantidá de furacanes consecutivos na era del satélite, y empataron cola mayor cantidá de furacanes consecutivos enxamás reparaos na cuenca del Atlánticu desque empezaron los rexistros confiables en 1851. Amás, esta temporada ye la solo la temporada rexistrada na que tres furacanes tuvieron un ACE de más de 40: Irma, José y María.

La temporada empezó oficialmente'l 1 de xunu y remató el 30 de payares. Estes feches describen históricamente'l periodu del añu en que se formen la mayoría de los ciclones tropicales na cuenca del Atlánticu. Sicasí, como lo demostró la nube tropical Arlene n'abril, la formación de ciclones tropicales ye posible n'otres dómines del añu. A mediaos de xunu, la nube tropical Bret cutió la islla de Trinidá, qu'escasamente ye azotada polos ciclones tropicales, por cuenta de la so baxa llatitú. A finales d'agostu, el furacán Harvey convertir nel primer gran furacán en tocar tierra nos Estaos Xuníos dende Wilma en 2005 y el primer furacán de categoría 4 dende Charley en 2004, coles mesmes que venceya'l récor del ciclón tropical más costosu que se rexistrara, según la mayor cantidá d'agua cayida por un ciclón tropical nos Estaos Xuníos. A principios de setiembre, el furacán Irma convertir nel primer furacán de categoría 5 en tener un impautu nes Islles de Sotaventu septentrionales, y depués tocó tierra nos Cayos de Florida como un furacán de categoría 4. En términos de vientos máximos sosteníos, Irma ye'l furacán más fuerte enxamás rexistráu nel Océanu Atlánticu fuera del Golfu de Méxicu y el Mar Caribe. A finales de setiembre, el furacán María convertir nel primer furacán de categoría 5 en cutir la islla de Dominica nel rexistru. Depués tocó tierra en Puertu Ricu como un furacán de categoría 4 d'altu nivel con efeutu catastróficu. La mayoría de les muertes d'esta temporada asocedieron por causa de María y causaron una crisis humanitaria en Puertu Ricu. A principios d'ochobre, el furacán Nate convertir nel ciclón tropical de más rápidu movimientu nel Golfu de Méxicu y tamién se convirtió nel cuartu furacán del añu en tocar tierra nos Estaos Xuníos allegantes . Un pocu más d'una selmana dempués, el furacán Ophelia convertir nel furacán más oriental más oriental na cuenca del Atlánticu nel rexistru, y más tarde impactó la mayor parte del norte d'Europa como un ciclón extratropical. La temporada concluyó cola nube tropical Rina, que se convirtió nun ciclón post-tropical el 9 de payares, anque la temporada nun terminó oficialmente hasta'l 30 de payares.

Les predicciones iniciales pa la temporada antemanaron que se desenvolvería un fenómenu d'El Neñu, lo qu'amenorgaría l'actividá de los ciclones tropicales. Sicasí, l'El Neñu predichu nun pudo desenvolvese, con condiciones neutres y fríes desenvolviéndose nel so llugar, y depués progresó a La Neña, el segundu nuna fila. Esto llevó a los pronosticadores a aumentar los sos totales previstos, y dalgunos antemanaron que la temporada podría ser la más activa dende 2010.

A partir de 2017, el Centru Nacional de Furacanes (NHC) tuvo la opción d'emitir avisos y, poro, dexar que s'emitan avisos y alertes sobre disturbios qu'entá nun son ciclones tropicales pero que tienen una alta probabilidá de convertise n'unu y espérase que traigan nube tropical o condiciones de furacán a mases de tierra dientro de les 48 hores. Dichos sistemes denominar "Ciclones Tropicales Potenciales". La primer nube en recibir esta designación foi'l Ciclón Tropical Potencial Dos, que más tarde se convirtió na Nube Tropical Bret, esti sureste de les Islles de Barloventu'l 18 de xunu. Amás, la numberación que recibe un posible ciclón tropical caltener mientres el restu de la temporada de furacanes, lo que significa que'l siguiente sistema tropical designar col siguiente númberu, anque los posibles ciclones tropicales nun califiquen como ciclones tropicales. Esto demostróse per primer vegada col posible ciclón tropical Diez, que nun se convirtió nun ciclón tropical.

Ciclones tropicales editar

Nube Tropical Arlene editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu

Un potente ciclón extratropical formar al este de les Bermudes el 16 d'abril. El ciclón mover escontra'l sureste, desconectándose de la redolada y perdiendo gradualmente les sos carauterístiques fronteres. La conveición fonda formar en bandes al norte y al este del centru a les 00:00 UTC del 19 d'abril, lo que llevó a la formación d'una depresión subtropical . A pesar d'una redolada desfavorable, con temperatures oceániques cercanes a los 20 ° C (68 ° F) y una cizalladura del vientu moderada, la conveición fundióse cerca del centru y dexó que la depresión subtropical tornárase totalmente tropical a les 00:00 UTC del 20 d'abril. Intensificar na nube tropical Arlene seis hores dempués. Dempués d'algamar vientos máximos de 50 mph (85 km / h), la nube empezó a xirar en sentíu contrariu a les manes del reló alredor d'una baxa extratropical más grande. La nube rastrexáu nel sector fríu del ciclón, causando Arlene perder carauterístiques tropicales alredor de les 12:00 UTC del 21 d'abril del ciclón post-tropical treslladar al sur y al este, antes d'estenase bien al oeste-suroeste de les Azores el 22 d'abril

Tres la so formación como depresión subtropical el 19 d'abril, Arlene foi'l sestu ciclón subtropical o tropical conocíu que se formó nel mes d'abril na cuenca del Atlánticu; los otros casos fueron Ana en 2003, una nube subtropical n'abril de 1992 y tres depresiones tropicales en 1912, 1915 y 1973, respeutivamente. Cuando Arlene convertir nuna nube tropical el 20 d'abril, esto marcó solo'l segundu escurrimientu d'esi tipu rexistrada, dempués d'Ana en 2003. Amás, tuvo la presión central más baxa de cualquier nube atlántica rexistrada nel mes d'abril , con una presión central de 990 mbar (hPa; 29.23 inHg), nuevamente superando a Ana. Amás, ensin rellación con Arlene, nube tropical Adrianen la cuenca del Pacíficu oriental tamién se formó primero qu'empezara oficialmente la temporada de furacanes correspondiente, siendo la primer nube nomada nel Pacíficu oriental puramente dicha. Esto fai que 2017 sía'l segundu añu consecutivu dempués de 2016 onde les primeres nubes en dambes cuenques fueron nubes de pretemporada.

Nube Tropical Bret editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu Una fola tropical movióse fora de la mariña d'África'l 13 de xunu y foi monitoreada per primer vegada pel Centru Nacional de Furacanes pocu dempués. ​​El desenvolvimientu, sicasí, esperábase que fuera lentu por cuenta de la so baxa llatitú y movimientu relativamente rápido. A midida que avanzaba rápido al traviés de la Rexón de Desenvolvimientu Principal del Océanu Atlánticu , la perturbación empezó a entamase gradualmente, y el NHC alzó llixeramente les posibilidaes de desenvolvimientu'l 16 de xunu. Hubo pocos cambeos na organización hasta'l 18 de xunu, nesi momentu una esplosión de conveccióncerca del centru de la perturbación impulsó al NHC a designar el sistema como posible ciclón tropical dos a les 21:00 UTC. Esta foi la primer designación d'una alteración qu'entá nun se convirtiera nun ciclón tropical. La nube siguió entamándose a midida que acelerábase escontra Venezuela y Trinidá y Tobagu mientres tola nueche, y les carauterístiques de anillamiento fixéronse evidentes. Más tarde, el 19 de xunu, el sistema desenvolvió una circulación zarrada de baxu nivel y actualizóse a la Nube Tropical Bret a les 21:00 UTC. Un día dempués, a les 21:00 UTC del 20 de xunu, emitióse'l postreru aviso sobre Bret tres la so dexeneración nuna fola tropical. Los restos más tarde contribuyeron a la formación de Furacán Dora nel Pacíficu oriental.

Según Phil Klotzbach de la Universidá Estatal de Coloráu, Bret foi la primer nube en formase na Rexón de Desenvolvimientu Principal rexistrada, superando un récor establecíu pola nube tropical Ana en 1979. Bret tamién foi la nube llamada de menor llatitú nel mes de Xunu ​​dende 1933 a 9.4 ° N. En Trinidá , una persona morrió dempués d'esnidiar y cayer al correr por una ponte improvisáu; la fatalidá considérase indireutamente rellacionada con Bret. En Tobago, la casa d'un home derrumbóse sobre él; finalmente venció a les sos mancaes una selmana dempués.

Nube Tropical Cindy editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu A mediaos de xunu, dos ola tropicales y una área de clima alteriáu empezaron a fundise nel mar Caribe occidental. Una amplia área de baxa presión desenvolvióse'l 19 de xunu, y escontra les 18:00 UTC del día siguiente, la Nube Tropical Cindy formóse sobre'l Golfu central de Méxicu a unos 240 milles (390 km) al suroeste de la desaguada del ríu Mississippi . Mientres se movía amodo escontra'l noroeste, la intensificación de Cindy yera lenta por cuenta de los efeutos del aire seco y la cizalladura del vientu de moderada a fuerte. Dempués d'algamar vientos sosteníos de 60 mph (95 km / h) el 21 de xunu, Cindy debilitóse llixeramente antes d'aterrizar en Luisiana, xusto al este de Sabine Pass el 22 de xunu. La nube debilitóse rápido dempués de movese escontra l'interior y dexeneró nun remanente so 23 de xunu, estenándose sobre Mediu Atlánticu a otru día.

Al tocar tierra en Luisiana, la nube xeneró una marexada ciclónica máxima de 4.1 pies (1.2 m) y marees hasta 6.38 pies (1.94 m) percima de lo normal en Vermilion Parish. Sicasí, los hinchentes costeros consistieron principalmente nel hinchente de caminos, ente qu'asocedió daqué d'erosión de les sableres. Por cuenta de la naturaleza débil de Cindy, solo unos pocos llugares repararon vientos sosteníos de fuercia de nube tropical. Arriendes d'ello, el dañu del vientu foi xeneralmente menor. Por cuenta de que el ciclón tenía una estructura asimétrica, reparáronse fuertes precipitaciones nel sureste de Mississippi , suroeste d'Alabama y l'estremu oeste de la rexón del Panhandle de Florida , ente que cantidaes menores de precipitación cayeron sobre Luisiana y Texas . La nube y los sos restos xeneraron 18 tornaos en tol Este de los Estaos Xuníos , que causó un pocu más de $ 1.1 millones en daños. Polo xeneral, el dañu de Cindy totalizó menos de $ 25 millones. Atribuyéronse dos muertes al ciclón, una direuta y otra indireuta.

Depresión Tropical Cuatro editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu

Ceo'l 29 de xunu, el NHC empezó a rastrexar una onda tropical encuallada dientro d'un gran envoltoriu de mugor fondo a lo llargo de la mariña d'África occidental. [60] La perturbación presentóse como un potencial contendiente pa la formación de ciclones tropicales dos díes más tarde, yá que s'esperaba que les condiciones ambientales favorezan la organización lenta. [61] Empezó a amosar signos d'organización sobre l'Atlánticu central ceo'l 3 de xunetu, [62] pero les posibilidaes de desenvolvimientu empezaron a menguar dos díes más tarde a midida que el sistema avanzaba escontra una redolada más estable. [63]Adquiriendo una circulación bien definida, el desenvolvimientu d'una persistente masa de conveición fonda alredor de les 03:00 UTC del día siguiente llevó al NHC a alzar la fola a Depresión Tropical Cuatro, allugada a unes 1,545 milles (2,485 km) al este de les pequeñes Antilles . [64] A pesar de que la cizalladura del vientu ye baxa, la depresión naciente lluchó pa intensificase por cuenta de un ambiente seco causáu por una capa d'aire saḥariano escontra l'este, causando que la circulación de baxu nivel debilitárase y resultara na depresión tropical dexenerando nuna tropical abierta saluda tarde a otru día. [sesenta y cinco]

Nube Tropical Don editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu A última hora del 15 de xunetu, el NHC destacó una canal de baxa presión sobre l'Atlánticu central que podría convertise nun ciclón tropical nos próximos díes. [66] La perturbación empezó a amosar signos d'organización a principios del 17 de xunetu, [67] y una depresión tropical formar a les 06:00 UTC d'esi día. El sistema siguió intensificándose y convirtióse na nube tropical Don solu seis hores dempués. [68] L'apariencia xeneral de la nube ameyoró nes hores subsiguientes hasta alredor de les 00:00 UTC, cuando se volvió pronunciáu una trupa azafrada central , acompañáu d'importantes rescamplos. [69]Don algamó la so intensidá máxima nesti momentu, carauterizáu por vientos d'aproximao 50 mph (85 km / h) midíos por un avión de reconocencia. [68] El siguiente avión pa investigar el ciclón unes hores más tarde, sicasí, afayó que'l centru del sistema habíase vueltu menos definíu, y que les velocidaes sosteníes del vientu menguaren a aproximao 40 mph (65 km / h). [70] Una combinación de datos de reconocencia y observaciones de superficie de les Islles de Barloventu indicaron que Don s'abrir a una onda tropical alredor de les 12:00 UTC del 18 de xunetu, cuando ingresó al este del Mar Caribe. [68]

Nube Tropical Emily editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu La nube tropical Emily foi un ciclón tropical en rápida formación que tocó tierra na mariña oeste de Florida . La quinta nube con nome de la temporada de furacanes del Atlánticu 2017 , Emily formar a partir d'una área pequeña de baxa presión que se desenvolvió a lo llargo d'un frente fríu a fines de xunetu de 2017. Inesperadamente, el baxu entamóse rápido y fortalecióse nuna depresión tropical el 30 de xunetu, y depués nuna nube tropical ceo a otru día. Emily siguió intensificándose a midida que avanzaba escontra l'este, algamando'l so puntu máximu con vientos máximos sosteníos de 60 mph (95 km / h) al tocar tierra cerca de Longboat Key.na mariña occidental de Florida. El ciclón debilitóse rápido nuna depresión tropical pocu dempués de tocar tierra, yá que la so circulación viose cada vez más alteriada. Remaneciendo nel Océanu Atlánticu'l 1 d'agostu, Emily siguió debilitándose a midida que acelerábase escontra'l nordés, volviéndose postropical a principios del 2 d'agostu.

Les fuertes agües producíes por Emily causaron hinchentes xeneralizaos nel suroeste de Florida, causando zarros de carreteres y daños causaos ​​pel agua en cases y edificios. Un tornáu EF0 niciáu pola nube destruyó dos tenaes y numberosos ivernaderos, y provocó el colapsu d'una paré d'inxeniería. Los daños totales envalorar en $ 10 millones ( USD ).

Furacán Franklin editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu El furacán Franklin foi'l primer furacán en tocar tierra nel estáu mexicanu de Veracruz dende'l furacán Karl en 2010. La sesta nube nomada , primer furacán y la primera de diez furacanes consecutivos de la temporada de furacanes del Atlánticu 2017 , Franklin formóse'l 7 d'agostu d'una fola tropical que se rastrexó per primer vegada nel sureste del mar Caribe'l 3 d'agostu. La nube fortalecer nuna redolada favorable y tocó tierra na península de Yucatán como una nube tropical moderada a principios del 8 d'agostu al norte de Belice. El debilitamientu producióse cuando crució la península, pero Franklin volvió remanecer na Badea de Campeche más tarde esi día, fortaleciéndose rápido pa convertise nel primer furacán de la temporada. Tocó tierra cerca de Lechuguillas, Veracruz , el 10 d'agostu como un furacán de categoría 1, antes de debilitase rápido sobre'l terrén montascosu de Méxicu y estenase pocu dempués. El 12 d'agostu, la circulación remanente de nivel mediu de la nube combinar con un baxu desenvolvimientu nel Pacíficu oriental pa formar la Nube Tropical Jova .

Los principales impautos de Franklin allugar nel este de Méxicu, específicamente nel estáu de Veracruz, onde Franklin tocó tierra como furacán. Fuertes vientos baltaron árboles y llinies llétriques, amás d'estropiar llares y cultivos. Fuertes agües anubrieron dellos ríos y causaron dalgunos derrumbes. Los daños nesa área totalizaron US $ 15 millones. Otres árees que Franklin afectó, principalmente al traer fuertes agües, incluyeron la Península de Yucatán y Belice. Nun s'informaron muertes por cuenta de Franklin.

Furacán Gert editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu El furacán Gert foi un fuerte ciclón tropical que traxo intenses foles y corrientes de matinada a la mariña este de los Estaos Xuníos n'agostu de 2017. Gert aniciar d'una fola tropical que se movió fora de la mariña d'África'l 3 d'agostu pero nun entamó significativamente hasta'l 12 d'agostu , cuando'l sistema fundir nuna depresión tropical al este de Les Bahames . Unes hores más tarde, la depresión convertir na séptima nube tropical de la temporada añal de furacanes y llamóse Gert. Sicasí, p'a otru día, la proximidá del aire seco enzancó una mayor intensificación. Una vegada que Gert pudo superar eso'l 14 d'agostu, sicasí, Gert volvió a entamar el fortalecimientu mientres se movía escontra'l norte, paralela a la mariña de los Estaos Xuníos. Gert algamó la so intensidá máxima'l 16 d'agostu nel estáu de Categoría 2 na escala Saffir-Simpson mientres s'aceleraba escontra'l nordés. A partir d'entós, l'aumentu de la cizalladura vertical del vientu y l'amenorgamientu de la temperatura de la superficie del mar fixeron que Gert debilitárase rápido y pasara a ser un ciclón extratropical el 17 d'agostu, bien al este del Atlánticu canadiense . Los restos de Gert estenáronse tarde'l 18 d'agostu cuando se fundieron con otru ciclón extratropical nel Atlánticu abiertu.

Mientres la so vida útil, Gert traxo grandes foles, foles fuertes y corrientes de matinada a la mariña este de los Estaos Xuníos y al Atlánticu canadiense. Dos muertes asocedieron cuando dos nadadores afogáronse metanes fuertes foles. El sistema extratropical que se fundió colos remanentes de Gert llegó a traer fuertes vientos y agua a Irlanda y partes del Reinu Uníu .

Furacán Harvey editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu El furacán Harvey de 2017 ta empatáu col furacán Katrina de 2005 como'l ciclón tropical más costosu rexistráu, infligiendo $ 125 mil millones en daños, principalmente por causa d'hinchentes catastróficos provocaes poles precipitaciones nel área metropolitana de Houston y el sureste de Texas . [1] Foi'l primer furacán importante [nb 1] que tocó tierra nos Estaos Xuníos dende Wilma en 2005 , terminando un periodu récor de 12 años nel que nengún furacán tocó tierra a la intensidá d'un furacán importante en tol país. [2]Nun periodu de cuatro díes, munches árees recibieron más de 40 pulgaes (1,000 mm) d'agua a midida que el sistema serpenteaba amodo sobre l'este de Texas y agües axacentes, causando hinchentes ensin precedentes. Con acumuladures máximes de 60.58 pulgaes (1.539 mm), en Nederland, Texas, Harvey foi'l ciclón tropical más húmedu rexistráu nos Estaos Xuníos . Los hinchentes resultantes anubrieron cientos de miles de llares que movieron a más de 30,000 persones y provocaron más de 17,000 rescates.

La octava nube nomada , tercer furacán y primer furacán importante de la desaxeradamente activa temporada de furacanes del Atlánticu 2017 , Harvey desenvolver d'una onda tropical al este de les Antilles Menores , algamando l'estáu de nube tropical el 17 d'agostu. [3] La nube crució les Islles de Barloventu n'a otru día, de tocar tierra nel estremu sur de Barbaos y una segunda tierra en San Vicente . Al ingresar al Mar Caribe , Harvey empezó a debilitase por cuenta de la cizalladura del vientu moderada , y dexeneró nuna onda tropical al norte deColombia , a última hora del 19 d'agostu. [4] Los restos fueron monitoreados pa la so rexeneración mientres siguía escontra l'oeste-noroeste al traviés del Caribe y la Península de Yucatán , antes de volver desenvolvese sobre la Badea de Campeche el 23 d'agostu. [5] Harvey empezó a intensificar rápido'l 24 d'agostu, recuperando l'estáu de nube tropical y convirtiéndose en furacán más tarde esi día. [6] Ente que la nube movíase xeneralmente al noroeste, la fase de intensificación de Harvey enllancóse un pocu mientres la nueche del 24 al 25 d'agostu; sicasí, Harvey llueu volvió a entamar el fortalecimientu y rápido convirtióse nun furacán importante y algamó la intensidá de Categoría 4 más tarde esi día. [7] Hores más tarde, Harvey tocó tierra na islla San José, Texas, n'intensidá máxima, siguíu d'otra recalada en Holiday Beach n'intensidá de Categoría 3. Darréu, producióse un rápidu debilitamientu, y Harvey degradárase a una nube tropical, yá que s'enllancó cerca de la mariña, cayendo agües enchentes y ensin precedentes sobre Texas. [8] El 28 d'agostu, remaneció sobre'l Golfu de Méxicu, fortaleciéndose llixeramente antes de faer una quinta y postrera recalada en Luisiana el 29 d'agostu. [9] Mientres Harvey saleaba escontra l'interior, rápido debilitóse nuevamente y volvióse extratropical el 1 de setiembre. antes d'estenase dos díes depués [10]

Harvey causó siquier 107 muertes confirmaes: 1 en Guyana y 106 nos Estaos Xuníos. El dañu total causáu pol furacán envalorar en $ 125 mil millones, polo que ye unu de los desastres naturales más costosos nos Estaos Xuníos, comparable col furacán Katrina en 2005 . [1] [11]

Furacán Irma editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu El furacán Irma foi un furacán desaxeradamente poderosu y catastróficu en Cabu Verde , el más fuerte reparáu nel Atlánticu en términos de vientos máximos sosteníos dende Wilma , y la nube más fuerte que se rexistrara na rexón abierta del Atlánticu. Irma foi'l primer furacán de categoría 5 p'atacar les islles de sotaventu nel rexistru, siguíu pol furacán María dos selmanes más tarde, y ye el segundu más costosu de furacanes del Caribe de la hestoria, dempués de María. [1] La novena nube nomada , cuartu furacán , segundu furacán mayor , [nb 1] y primer furacán de categoría 5 de la temporada de furacanes del Atlánticu 2017 , Irma causó daños xeneralizaos y catastróficos mientres la so llarga vida útil, particularmente nel Caribe nororiental y los Cayos de Florida . Tamién foi'l furacán más intensu qu'azotó a los Estaos Xuníos continentales dende Katrina en 2005 , el primer gran furacán en tocar tierra en Florida dende Wilma nel mesmu añu, y el primer furacán de categoría 4 n'atacar al estáu dende Charley en 2004 .

Irma desenvolver a partir d'una onda tropical cerca de Cabu Verde'l 30 d'agostu. Les condiciones favorables dexaron que Irma intensificárase rápido nun furacán de Categoría 3 na escala del vientu de Saffir-Simpson a fines del 31 d'agostu. Sicasí, la intensidá de la nube fluctuó ente les Categoríes 2 y 3 pa los próximos díes, por cuenta de una serie de ciclos de reemplazu de la paré del güeyu . El 4 de setiembre, Irma volvió a entamar la intensificación, convertir nun furacán de categoría 5 a principios del día siguiente y adquirió carauterístiques anulares . El 6 de setiembre, Irma algamó'l so puntu máximu con vientos de 180 mph (285 km / h) y una presión mínima.de 914 hPa (27.0 inHg), lo que lo convierte nel segundu ciclón tropical más intensu del mundu en 2017, detrás del furacán Maria , y el más fuerte del mundu en 2017, en términos de velocidá del vientu. Otru ciclu de reemplazu de la paré del güeyu causó que Irma debilitar de nuevu a un furacán de categoría 4, pero la nube volvió algamar l'estatus de categoría 5 antes de tocar tierra en Cuba . Anque la interacción cola tierra debilitó a Irma a una nube de Categoría 2, el sistema volvió intensificase al estáu de Categoría 4 cuando crució les templaes agües del Estrechu de Florida , antes de tocar tierra en Cudjoe Key con vientos de 130 mph (215 km / h) el 10 de setiembre. Irma debilitar al estáu de Categoría 3, antes d'otru aterrizaxe en Florida en Marco Island más tarde esi día. El sistema degradar a un remanente baxu en Alabama y finalmente estenóse'l 13 de setiembre en Missouri .

La nube causó daños catastróficos en Barbuda , Saint-Barthélemy , San Martín , Anguila y les Islles Vírxenes como un furacán de categoría 5. El furacán causó siquier 134 muertes: una n'Anguila ; unu en Barbaos ; trés en barbuda ; cuatro nes Islles Vírxenes Britániques ; 10 en Cuba ; 11 nes Antilles franceses ; unu en haití ; trés en puertu ricu ; cuatro nel llau holandés de Sint Maarten ; 92 nos Estaos Xuníos allegantes , y cuatro en elIslas Vírxenes de los Estaos Xuníos . El furacán Irma foi'l términu más buscáu en Google nos EE. XX. Y en tol mundu en 2017. [3] El furacán José foi un ciclón tropical poderosu y erráticu que foi'l furacán del Atlánticu de mayor duración dende'l furacán Nadine en 2012 . José foi la décima nube nomada , el quintu furacán y el tercer furacán principal de la temporada 2017 de furacanes del Atlánticu . José convertir en nube tropical el 5 de setiembre a partir d'una onda tropical que dexó la mariña oeste d'África casi una selmana antes. Un periodu de rápida intensificación.Siguió'l 6 de setiembre, cuando José algamó la intensidá del furacán. El 8 de setiembre, algamó la so intensidá máxima como un furacán de categoría 4 d'altu nivel. Sicasí, por cuenta de la cizalladura del vientu , José debilitar nos próximos díes, yá que completó un bucle anticiclónicu al norte de Hispaniola . A pesar de debilitase a una nube tropical el 14 de setiembre, José llogró recuperar la intensidá del furacán a otru día cuando empezó a curvarse escontra'l norte. Nunca se fortaleció percima del estáu de Categoría 1 mientres el restu de la so vida, José degradar a una nube tropical una vegada más el 20 de setiembre. Dos díes depués, José convertir nun ciclón post-tropical a midida que avanzaba escontra'l nordeste de la mariña de Nueva Inglaterra . Pal 26 de setiembre, los remanentes de José estenar de laCosta este de los Estaos Xuníos .

Primeramente proyeutáu pa impautar les Antilles yá afeutaes pol furacán Irma , José desencadenó evacuaciones en Barbuda con daños catastróficos , según en Saint Martin . Finalmente, a midida que José camudó la so trayeutoria, el so nucleu internu y, poro, los vientos más fuertes permanecieron n'alta mar. Sicasí, José inda traxo vientos con fuercia de nube tropical a eses islles. Más tarde, José traxo fuertes agües, aguaxe y aguaxe fuerte a la mariña este de los Estaos Xuníos, causando la erosión de les sableres y dellos hinchentes. Una muyer morrió depués de ser atrapada nuna corriente en Asbury Park .

Furacán José editar

Plantía:Ficha de fenómenu meteorolóxicu El furacán José foi un ciclón tropical poderosu y erráticu que foi'l furacán del Atlánticu de mayor duración dende'l furacán Nadine en 2012 . José foi la décima nube nomada , el quintu furacán y el tercer furacán principal de la temporada 2017 de furacanes del Atlánticu . José convertir en nube tropical el 5 de setiembre a partir d'una onda tropical que dexó la mariña oeste d'África casi una selmana antes. Un periodu de rápida intensificación.Siguió'l 6 de setiembre, cuando José algamó la intensidá del furacán. El 8 de setiembre, algamó la so intensidá máxima como un furacán de categoría 4 d'altu nivel. Sicasí, por cuenta de la cizalladura del vientu , José debilitar nos próximos díes, yá que completó un bucle anticiclónicu al norte de Hispaniola . A pesar de debilitase a una nube tropical el 14 de setiembre, José llogró recuperar la intensidá del furacán a otru día cuando empezó a curvarse escontra'l norte. Nunca se fortaleció percima del estáu de Categoría 1 mientres el restu de la so vida, José degradar a una nube tropical una vegada más el 20 de setiembre. Dos díes depués, José convertir nun ciclón post-tropical a midida que avanzaba escontra'l nordeste de la mariña de Nueva Inglaterra . Pal 26 de setiembre, los remanentes de José estenar de laCosta este de los Estaos Xuníos .

Primeramente proyeutáu pa impautar les Antilles yá afeutaes pol furacán Irma , José desencadenó evacuaciones en Barbuda con daños catastróficos , según en Saint Martin . Finalmente, a midida que José camudó la so trayeutoria, el so nucleu internu y, poro, los vientos más fuertes permanecieron n'alta mar. Sicasí, José inda traxo vientos con fuercia de nube tropical a eses islles. Más tarde, José traxo fuertes agües, aguaxe y aguaxe fuerte a la mariña este de los Estaos Xuníos, causando la erosión de les sableres y dellos hinchentes. Una muyer morrió depués de ser atrapada nuna corriente en Asbury Park . El furacán José foi un ciclón tropical poderosu y erráticu que foi'l furacán del Atlánticu de mayor duración dende'l furacán Nadine en 2012 . José foi la décima nube nomada , el quintu furacán y el tercer furacán principal de la temporada 2017 de furacanes del Atlánticu . José convertir en nube tropical el 5 de setiembre a partir d'una onda tropical que dexó la mariña oeste d'África casi una selmana antes. Un periodu de rápida intensificación.Siguió'l 6 de setiembre, cuando José algamó la intensidá del furacán. El 8 de setiembre, algamó la so intensidá máxima como un furacán de categoría 4 d'altu nivel. Sicasí, por cuenta de la cizalladura del vientu , José debilitar nos próximos díes, yá que completó un bucle anticiclónicu al norte de Hispaniola . A pesar de debilitase a una nube tropical el 14 de setiembre, José llogró recuperar la intensidá del furacán a otru día cuando empezó a curvarse escontra'l norte. Nunca se fortaleció percima del estáu de Categoría 1 mientres el restu de la so vida, José degradar a una nube tropical una vegada más el 20 de setiembre. Dos díes depués, José convertir nun ciclón post-tropical a midida que avanzaba escontra'l nordeste de la mariña de Nueva Inglaterra . Pal 26 de setiembre, los remanentes de José estenar de laCosta este de los Estaos Xuníos .

Primeramente proyeutáu pa impautar les Antilles yá afeutaes pol furacán Irma , José desencadenó evacuaciones en Barbuda con daños catastróficos , según en Saint Martin . Finalmente, a midida que José camudó la so trayeutoria, el so nucleu internu y, poro, los vientos más fuertes permanecieron n'alta mar. Sicasí, José inda traxo vientos con fuercia de nube tropical a eses islles. Más tarde, José traxo fuertes agües, aguaxe y aguaxe fuerte a la mariña este de los Estaos Xuníos, causando la erosión de les sableres y dellos hinchentes. Una muyer morrió depués de ser atrapada nuna corriente en Asbury Park . El furacán José foi un ciclón tropical poderosu y erráticu que foi'l furacán del Atlánticu de mayor duración dende'l furacán Nadine en 2012 . José foi la décima nube nomada , el quintu furacán y el tercer furacán principal de la temporada 2017 de furacanes del Atlánticu . José convertir en nube tropical el 5 de setiembre a partir d'una onda tropical que dexó la mariña oeste d'África casi una selmana antes. Un periodu de rápida intensificación.Siguió'l 6 de setiembre, cuando José algamó la intensidá del furacán. El 8 de setiembre, algamó la so intensidá máxima como un furacán de categoría 4 d'altu nivel. Sicasí, por cuenta de la cizalladura del vientu , José debilitar nos próximos díes, yá que completó un bucle anticiclónicu al norte de Hispaniola . A pesar de debilitase a una nube tropical el 14 de setiembre, José llogró recuperar la intensidá del furacán a otru día cuando empezó a curvarse escontra'l norte. Nunca se fortaleció percima del estáu de Categoría 1 mientres el restu de la so vida, José degradar a una nube tropical una vegada más el 20 de setiembre. Dos díes depués, José convertir nun ciclón post-tropical a midida que avanzaba escontra'l nordeste de la mariña de Nueva Inglaterra . Pal 26 de setiembre, los remanentes de José estenar de laCosta este de los Estaos Xuníos .

Primeramente proyeutáu pa impautar les Antilles yá afeutaes pol furacán Irma , José desencadenó evacuaciones en Barbuda con daños catastróficos , según en Saint Martin . Finalmente, a midida que José camudó la so trayeutoria, el so nucleu internu y, poro, los vientos más fuertes permanecieron n'alta mar. Sicasí, José inda traxo vientos con fuercia de nube tropical a eses islles. Más tarde, José traxo fuertes agües, aguaxe y aguaxe fuerte a la mariña este de los Estaos Xuníos, causando la erosión de les sableres y dellos hinchentes. Una muyer morrió depués de ser atrapada nuna corriente en Asbury Park .

Referencies editar

Enllaces esternos editar