Twitch Plays Pokémon

Twitch Plays Pokémon (llit. Twitch xuega Pokémon) ye un esperimentu social realizáu na canal homónima de la páxina web d'emisión de videos Twitch, nel que miles d'usuarios pueden xugar simultáneamente en tiempu real a una de les entregues de Pokémon escribiendo comandos d'aición pal personaxe nel chat del sitiu.

Twitch Plays Pokémon
video viral (es) Traducir y actividá
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Desenvueltu por un programador australianu anónimu y llanzáu el 12 de febreru de 2014, la emisión volvióse sorprendentemente popular, algamando una media de 80.000 espectadores, de los que siquier el 10% participaben viviegamente. El 20 de febreru del mesmu añu, la emisión algamó un total de 20 millones d'espectadores, con un picu de 120,000 espectadores simultáneos y aproximao 658.000 usuarios participando.

L'esperimentu ganó atención pola so interactividad, la so naturaleza errático y caótico, con grandes retos pa la gran cantidá d'usuarios que tien y que los fai enfrentase a la difícil xera de llegar a alcuerdos ente la masiva población p'avanzar nel xuegu. Gracies a esta popularidá, Twitch Plays Pokémon foi l'orixe de nuevos memes d'internet y una idiosincrasia propia que lo estrema de la llinia argumental normal de los videoxuegos orixinales de la saga, por cuenta d'eventos (principalmente errores) asocedíos por lliberaciones de pokémon o nomes estravagantes d'estos.

Otra de les actividaes qu'ufierta'l xuegu son batalles con apuestes deposites una catidad de puntos y cuando participes obtendra o perdera puntos esisten casos nes que puedes faer un tou o nada y tener la posibilidá de tenelo tou o nun tener nada esta actividá llevar a cabu casi tol tiempu

Tamién cuntamos con un sistema de anarquia o de monarquia los cualos casi siempres esta en anarquia nel cual gobierna'l caos pero tol mundu con mesmes condiciones y derechos pueden executar el comandu ente que la otra manera solo unos pocos o los que mas privilexos tengan na canal seran los que participen llindando'l tráficu de comandos faciendo que los unicos valíos sían aquellos qu'ayuden avanzar y non a recular esta manera nun ye daqué que comunmente úsese solo sacantes teamos na recta final del xuegu o cuando pasaron munchos dias y nun pudieron faer pogreso dalgunu

Referencies editar

Enllaces esternos editar