Afáyate 212.182.71.99 na Wikipedia n'asturianu. Esta ye la to páxina d'alderique, equí van escribite los otros usuarios. Amás, tienes la to páxina d'usuariu, onde pues poner los tos datos, intereses, les llingües que fales, etc. Si tienes duldes consulta l'ayuda.

  • Lo primero qu'habríes facer ye mirar esti manual pa saber cómo collaborar con nós.
  • Si quies un sitiu afayadizu onde falar colos demás usuarios, facer suxerencies o consultar les duldes que tengas, ve al Chigre de Wikipedia.
  • Pa contestar al mensaxe d'un usuariu tienes que lo facer na so páxina d'alderique, si non, nun-y saldrá l'avisu de que tien mensaxes nuevos y igual nun s'entera. Pón-ylo al final de la páxina pa que tea más bono d'atopar. Que nun se t'escaeza firmar el mensaxe poniendo ~~~~ a lo último, o calcar nel botón que s'amuesa na imaxe. Recuerda que los artículos NUN se firmen. Los comentarios, SÍ
  • If you don't speak our language, you can visit our Embassy


Te escribo en castellano, pues pienso que lo entenderás mejor. La página Investigación, no está bien escrita en asturiano; por lo que será corregida por esta vez. Primero de todo te pediría que te registrases, así podemos dirigirnos a tí, y en función de cómo quieras colaborar, podemos corregirte y/o ayudarte en algunos artículos o plantillas, (en función de tus conocimientos de la lengua). Pero si no te registras, no tenemos forma de contactar contigo (quizás uses una IP dinámica), entonces esto supondrá un trabajo extra para los demás Wikipedistas, y las páginas serán borradas. Quizás en este caso, sea mejor que contribuyas en la página Española. --Astur 17:38, 17 xineru 2008 (UTC)

Bueno, si no quieres registrarte no pasa nada, las contribuciones anónimas son tan bienvenidas como las de los usuarios registrados, así que no te preocupes que no se te borrarán las páginas por este motivo. Ni tampoco que no seas un experto en asturiano. Evidentemente, si tus conocimientos son muy muy básicos lo mejor es que no trabajes directamente sobre los artículos, puedes hacerlo en subpáginas de tu página de usuario (una ventaja más del registro :P) y ponerles la plantilla {{Correxir}} para que alguien le eche un vistazo y luego lo traslade al espacio de páginas enciclopédicas. En cualquier caso, bienvenido a la Uiquipedia. --Omarete (mensaxes) 14:53, 21 xineru 2008 (UTC)

Esta ye la páxina d'alderique pa un usuariu anónimu qu'inda nun creó una cuenta o que nun la usa. Pola mor d'ello ha usase la direición numbérica IP como identificación. Tala IP pue compartise por dellos usuarios. Si yes un usuariu anónimu y notes qu'hai comentarios ensin relevancia dirixíos pa ti, por favor crea una cuenta o anicia sesión pa torgar futures confusiones con otros usuarios anónimos.