Por favor, para de realizar cambios hasta que no tengas el estatus de bot, nos estás saturando los cambios recientes. --Omarete (mensaxes) 11:09, 24 mayu 2006 (UTC)

Pues no tenemos reglas definidas para los bots, en principio para los interwikis se aceptan sin más, así que si nadie dice nada puedes solicitar el flag en meta, que no tenemos burócratas en esta wiki. Yo alguna vez me doy una vuelta por estas wikipedias para buscar artículos que no estén enlazados, pero la euskera como que me cuesta un poco jeje. Saludos. --Omarete (mensaxes) 12:31, 4 xunetu 2006 (UTC)

Votación pal cambiu de nome de los proyectos wiki n'asturianu editar

¡Hola! Con esti mensaxe quiero informate de que vengo d'entamar una votación pa cambiar y correxir los nomes de los proyectos wiki n'asturianu. Hai trenta díes, hasta'l 24 de xunu d'esti añu pa votar. Les razones y xustificaciones puedes lleeles nel chigre; por favor, lleiles enantes de tomar una decisión. Pido la to colaboración y el to votu, seya'l que seya. Munches gracies.--etienfr (¡Vamos parolar!) 07:56, 25 mayu 2014 (UTC)