Wikimedia Meta-Wiki

Wikimedia Meta-Wiki (llamada Meta-Wiki o a cencielles Meta) ye un sitiu web dedicáu a coordinar los proyeutos de la Fundación Wikimedia, como Wikipedia. Tien el formatu wiki.

Ficha de softwareWikimedia Meta-Wiki
Versión inicial 9 payares 2001
Llingua orixinal distintes llingües
Tipu Wikimedia special project (en) Traducir, wiki con conversión de script (es) Traducir, sitiu multillingüe de Wikimedia y sitiu de Wikimedia con dellos alfabetos
N'asturianu Sí 
Más información
Sitiu web Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Mientres la primer fase d'esistencia de Wikipedia, los discutinios sobre'l proyeutu de Wikipedia y n'especial, sobre les polítiques a siguir, teníen llugar frecuentemente na mesma Wikipedia, anque felicidá metadiscusión nun yera de conteníu enciclopédico.

Amás, dellos usuarios queríen un foru onde nun tuvieren que tar llindaos pola política del puntu de vista neutral de Wikipedia, de forma que pudieren escribir ensayos espresando les sos propies opiniones sobre los asuntos que cubría la enciclopedia.

En respuesta a estes esmoliciones, los escritores de Wikipedia crearon la Wikimedia Meta-Wiki en payares de 2001.

Meta-Wiki sirve anguaño como una de los trés mayores víes de discutiniu pa los Wikipedistas, xunto coles llistes de corréu y les páxines de discutiniu d'artículos concretos (que tán acutaos al discutiniu d'esi artículu en particular).

Orixinariamente enfocada escontra la versión en llingua inglesa de la Wikipedia, Meta-Wiki convirtióse dende la so actualización a la fase III del programa de Wikipedia, nun foru de discutiniu multillingüe utilizáu por toles comunidaes llingüístiques de los proyeutos Wikimedia.

Referencies editar

Enllaces esternos editar