Según la doctrina de la Ciencioloxía, Xenu (tamién Xemu diminutivu de Zenú) yera'l dictador de la "Confederación Galáctica," que hai 75 millones d'años traxo miles de millones de persones a la Tierra en naves espaciales paecíes a aviones DC-8. Darréu, desembarcar alredor de volcanes y aniquilar con bombes d'hidróxenu. Les sos almes xuntar en grupos y pegar a los cuerpos de los vivos, y entá siguen creando caos y estragos.

Apaición de Xenu nuna congregación de cienciólogos

Los cienciólogos conocer como "L'Incidente II", y les memories traumátiques acomuñar a éstos como la "Paré de Fueu" o "La implantación de R6". La historia de Xenu ye una pequeña parte de la gran gama de creencies de la Ciencioloxía sobre civilizaciones estraterrestres y les sos intervenciones n'acontecimientos terrenales, en xunto descritos como una obra de ciencia ficción sobre los viaxes nel espaciu por L. Ron Hubbard, escritor de ciencia ficción y fundador de la Ciencioloxía.

Hubbard reveló refechamente esta historia a los integrantes del nivel "OT III" en 1967. Na historia de Xenu diose la introducción del emplegu del volcán como un símbolu común de la Ciencioloxía y Dianética, que persiste hasta los nuesos díes.

Les crítiques a la Ciencioloxía de cutiu utilicen la historia de Xenu en contra so. La Ciencioloxía trató infructuosamente de caltener la historia de Xenu confidencial. Los críticos demanden que la revelación de la historia ye d'interés públicu, considerando l'altu preciu esixíu p'algamar el nivel "OT III". La Ciencioloxía namái enseña esta doctrina a los miembros que contribuyeron con grandes cantidaes de dineru a la organización.

La Ciencioloxía evita faer mención de Xenu en declaraciones públiques y fixo un esfuerciu considerable a caltener la confidencialidad, incluyendo aiciones llegales basaes nos derechos de propiedá intelectual y nel secretu comercial. A pesar d'esto, enforma material sobre Xenu peneróse al públicu.

Xenu na cultura popular editar

 
Escena de A Very Merry Unauthorized Children's Scientology Pageant, una parodia en musical de la Ciencioloxía. Nel centru una representación de Xenu.

South Park editar

Esti personaxe apaeció nel episodiu "Atrapáu nel armariu" de la serie animada South Park, onde se rellaten les creencies de la Ciencioloxía como la historia de Xenu; en tou momentu l'episodiu amosó la historia poniendo un títulu “Esto ye lo que los cienciólogos creen en realidá", que puede vese cuando los alienígenas son tiraos a los volcanes polos DC-8. Esti episodiu foi puestu en televisión n'Estaos Xuníos el 15 de marzu de 2006 pola canal Comedy Central. Cuando diba ser retresmitíu púnxose otru episodiu, ante lo cual el creadores de South Park afirmaron qu'esta aición foi resultáu d'un boicó que Tom Cruise fíxo-y a Viacom, amenaciando con nun promocionar el so filme Misión Imposible 3.

Más tarde, el creadores de la serie dieron un comunicáu diciendo que ganaron la batalla pero que la engarradiella de millones d'años apenes empezó y terminen diciendo "Viva Xenu".[1] A la fin l'episodiu foi retresmitíu de nuevu'l 19 de xunetu de 2006.

Referencies editar

  1. Montgomery, James (21 de marzu de 2006). «South Park' Cooks Up Plan For Chef In Season Premiere». MTV News (www.mtv.com). http://www.mtv.com/news/articles/1526757/20060321/index.jhtml?headlines=true&rsspartner=rssYahooNewscrawler. Consultáu'l 5 d'ochobre de 2006. 

Enllaces esternos editar