Hitlers Zweites Buch (n'asturianu Segundu llibru de Hitler) ye un llibru xeneralmente atribuyíu a Adolf Hitler onde afonda enforma de les temes mentaes en Mein Kampf sobremanera la so teoría sobre'l Lebensraum o 'espaciu vital' que tenía d'ocupar Alemaña en desmedro de los pueblos que consideraba más débiles.

Zweites Buch
obra escrita
Datos
Autor Adolf Hitler
Fecha 1961
Xéneru filosofía política
Llingua de la obra alemán
País orixinal Bandera d'Alemaña Alemaña
Mein Kampf Zweites Buch Las conversaciones privadas de Hitler (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Esta obra sería dictada por Hitler na primavera y el branu de 1928 a Max Amann, l'entós xefe de Eher Verlag, empresa amestada al NSDAP y encargada de la publicación de Mein Kampf y del material propagandístico del partíu. Nun se publicar mientres el Tercer Reich, y sería guardada nuna caxa fuerte de la Central de Publicaciones del NSDAP.

El Institut für Zeitgeschichte publicaría per primer vegada'l documentu en 1961. El prólogu orixinal llevaba por títulu Vorwort, pero Hitler nunca mentó cómo s'habría de llamar la obra completa, polo que na so publicación de 1961 llamóse-y a cencielles Segundu llibru de Hitler (Hitlers Zweites Buch). En países de fala hispana suelse publicar sol títulu Raza y destín.

Referencies editar

Enllaces esternos editar