Abrir el menú principal

Les achatocarpacees (Achatocarpaceae) son una familia d'árboles o parrotales dioicos al que pertenecen unos diez especies arrexuntaes en dos xéneros (Achatocarpus Triana y Phaulothamnus A.Gray, según el sistema APG II). En clasificaciones más antigües esta familia incluyíase dientro de Phytolaccaceae.

Commons-emblem-notice.svg
 
Achatocarpacees
Achatocarpus.PNG
Detalles de la flor y frutu del Achatocarpus.
Clasificación científica
Reinu: Plantae
División: Magnoliophyta
Clas: Magnoliopsida
Orde: Caryophyllales
Familia: Achatocarpaceae
Heimerl
Xéneros
[editar datos en Wikidata]

DescripciónEditar

Son plantes con o ensin escayos; cañes curties con abondoses fueyes alternes o fasciculaes sobre braquiblastos. Les flores masculines presenten 5 sépalos abiertos al floriar y de 15 a 20 estames. Les flores femenines con igual númberu de sépalos los erectos alredor del ovariu que s'atopa nuna posición más alta al puntu d'insertamientu de les restantes pieces de la flor. El pistilu completar con dos estilos apicales llargos y curvos. El frutu ye una baga carnosa colos sépalos los xuníos na base. Suponse que la polinización ye realizada por aves, pero nun esisten observaciones que la confirmen.

HábitatEditar

Ye una familia propia d'América tropical y subtropical. Como exemplu, n'Arxentina vive un solu xéneru (Achatocarpus), con dos especies y dos variedaes y otru en Paraguái con unos cinco especies.

BibliografíaEditar

Enllaces esternosEditar