Achatocarpaceae

familia de plantes

Les achatocarpacees (Achatocarpaceae) son una familia d'árboles o arbustos dioicos al que pertenecen unes diez especies arrexuntaes en dos xéneros (Achatocarpus Triana y Phaulothamnus A.Gray, según el sistema APG II). En clasificaciones más antigües esta familia incluyíase dientro de Phytolaccaceae.

Achatocarpaceae
Clasificación científica
Reinu: Plantae
División: Magnoliophyta
Clas: Magnoliopsida
Orde: Caryophyllales
Familia: Achatocarpaceae
Heimerl
Xéneros
Consultes
Royal Botanic Gardens, Kew Royal Botanic Gardens, Kew
World Flora Online World Flora online
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

Son plantes con o ensin escayos; cañes curties con abondoses fueyes alternes o fasciculaes sobre braquiblastos. Les flores masculines presenten 5 sépalos abiertos al floriar y de 15 a 20 estames. Les flores femenines con igual númberu de sépalos los erectos alredor del ovariu que s'atopa nuna posición más alta al puntu d'insertamientu de les restantes pieces de la flor. El pistilu completar con dos estilos apicales llargos y curvos. El frutu ye una baga carnosa colos sépalos los xuníos na base. Supónse que la polinización ye realizada por aves, pero nun esisten observaciones que la confirmen.

Hábitat editar

Ye una familia propia d'América tropical y subtropical. Como exemplu, n'Arxentina vive un solu xéneru (Achatocarpus), con dos especies y dos variedaes y otru en Paraguái con unes cinco especies.

Bibliografía editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar