Acianela Montes de Oca

periodista venezolana

Acianela Montes de Oca (22 de xunu de 1961Caraques) ye periodista egresada de la Universidá Central de Venezuela (UCV), con títulu d'especialista en Comunicación pal Desarrollu Social de la Universidá Católica Andrés Bello (UCAB) y referencia del exerciciu del periodismu científicu en Venezuela. Anguaño ye investigadora del Centru d'Investigaciones pa la Comunicación (CIC) en temes de comunicación en salú, Xefa del Departamentu de Periodismu na Escuela de Comunicación Social (Ucab)].

Acianela Montes de Oca
Vida
Nacimientu Caraques22 de xunu de 1961 (62 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Formada pol padre del periodismu científicu venezolanu, Arístides Bastíes, empezó la so carrera profesional en 1982 na redaición d'El Nacional. Cubrió les árees de medicina, ciencies básiques y teunoloxía pa los dos grandes medios impresos venezolanos: El Nacional y El Universal. Darréu, desempeñóse como direutora del Institutu de Comunicación, Ciencia y Teunoloxía (Conicit) y de la Direición d'Información y Rellaciones Públiques de la UCV Ye miembru del Círculu de Periodismu Científicu de Venezuela y del Colexu Nacional de Periodistes d'esi país.

Ganadora del Premiu Nacional de Periodismu Científicu (1989), dau pel Círculu de Periodismu Científicu de Venezuela y merecedora del Premiu Municipal de Comunicación Social Científica «Arístides Bastíes» nes sos ediciones de 2000, 2002 y 2006.

Publicaciones editar

  • El Comunicador en Salú: perfil d'un profesional pal sieglu XXI (2013) Editorial Académica Española *

Texendo la rede pa la formación en periodismu científicu: una esperiencia iberoamericana (2012) Coautora. Capítulu del llibru Monitoreo y capacitación en periodismu científicu: la esperiencia d'una rede iberoamericana , editáu pola Rede Iberoamericana de Monitoramento y Capacitaçao em Jornalismo Científicu.

  • L'anováu desafíu del periodismu científicu (2010) Coautora. Capítulu del llibru Periodismu y Ciencia: una perspeutiva iberoamericana, editáu pola Rede Iberoamericana de Monitoramento y Capacitaçao em Jornalismo Científicu].
  • Entrugues al mio médicu (1997). En xunto con Luis Chacín. Una escoyeta de los artículos de la columna dominical sobre consultes en tema médicos, publicaos nel diariu El Nacional.
  • De pueblu a ciudadanos: el rellanzamientu de los partíos políticos venezolanos al traviés de la modernización de los sos militantes (1997). Como coautores tamién figuren Luis Ordóñez V., Yveliss Vásquez y Carlos Abreu.

== Artículos d'investigación Periodistes Científicos Venezolanos: Carauterización d'una Audiencia Clave] (2014) Diálogos de la Comunicación. Edición 88: Ciencia y les sos Audiencies, una Mirada pola Perspeutiva de la Comunicación. Revista de la Federación Llatinoamericana de Facultaes de Comunicación Social (FELAFACS)

  • Estudiantes Universitarios frente a les infeiciones de tresmisión sexual. Un estudiu d'audiencia dende la comunicación pa la salú (2013) Correspondencies & Analís N°3 (367-381). Revista d'Estudios de la Comunicación de la Universidá San Martín de Porres, Perú.
  • El rellatu periodísticu sobre la salú: ente héroes y plagues (2013) Disertaciones Vol.6, N° 2. Anuariu Electrónicu d'Estudios en Comunicación Social.
  • Periodismu científicu: reflexones sobre la práutica n'América Llatina (2012) Revista Chasqui N° 120 (73-77)
  • La comunicación social na promoción de la salú (2010) Revista Española de Nutrición Comuñal 16 (9-12). Órganu d'espresión de la Sociedá Española de Nutrición Comuñal.
  • Los males crónicos del periodismu en salú en Venezuela: dos décades, dos diarios (2010) Disertaciones Vol.3, N° 2. Anuariu Electrónicu d'Estudios en Comunicación Social.
  • De la Divulgación a la Comunicación de la Ciencia (2008). Revista Electrónica Llatinoamericana d'Estudios Sociales, Históricos y Culturales de la Ciencia y la Teunoloxía. Foru Arístides Bastíes.
  • El comunicador pa la salú en Venezuela, aproximamientu a un perfil profesional (2006) Comunicación: estudios venezolanos de la comunicación N° 135 (6-21). Centru Gumilla.
  • La información en salú en revistes dominicales: ¿una vía pa la publicidá indirecto? (2004) Añales Venezolanos de Nutrición Vol.17, N°2 (73-81).
  • La revolución nun va ser televisada ¿periodismu o propaganda? (2004) Revista SIC N° 665. Centru Gumilla.

Referencies editar

Enllaces esternos editar