Alejandro Serrano Aguilar

políticu ecuatorianu

Nicanor Alejandro Serrano Aguilar ye un políticu ecuatorianu. Fíu de Luis Serrano, médicu, y Zoila Aguilar, nació en Charasol, Azogues, el 14 xineru de 1933. La mayor parte de la so vida estudiantil y profesional desenvolver en Cuenca.

Alejandro Serrano Aguilar
Vicepresidente del Ecuador

5 mayu 2005 - 15 xineru 2007
Alfredo Palacio - Lenín Moreno
Vida
Nacimientu Azogues13 de xineru de 1933
Nacionalidá Bandera d'Ecuador Ecuador
Muerte Cuenca6 d'agostu de 2019[1] (86 años)
Estudios
Estudios Universidad de Cuenca (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Foi vicepresidente del Ecuador dende'l 5 de mayu de 2005 al 15 de xineru de 2007. Llegó al poder por cuenta de que el Congresu Nacional escoyer vicepresidente cuando Alfredo Palacio asumió la Presidencia d'Ecuador. Serrano desempeñó cargos como alcalde de la ciudá de Cuenca, conceyal y exerció la inxeniería civil.

Serrano estudió na escuela de los Hermanos Cristianos, depués entró al colexu Borja y dempués nel colexu Loyola, de Quito.[2] Una vegada terminada la secundaria, matricular na Facultá de Filosofía y Lliteratura na Universidá de Cuenca y tamién na Facultá d'Inxeniería Civil de la mesma universidá. Llogró dos títulos universitarios, unu en Filosofía y Lliteratura y otru n'Inxeniería Civil.

Serrano trabayara como un disertante en dellos colexos: Rafael Borja, Benigno Malo, Garaicoa, Rosa de Jesús Cordero, Fray Vicente Solano, depués foi decanu de la Facultá de Filosofía y Lletres de la Universidá de Cuenca y tamién profesor de Derechu na Universidá del Azuay, onde imparte la cátedra de Lóxica Xurídica.

Amás, foi miembru de la Cámara de Representantes en Azuay. Dempués ocupó'l cargu de gobernador de la Provincia de Azuay y foi dos veces diputáu provincial nel Congresu Nacional. Serrano tamién foi alcalde de Cuenca. Serrano ta casáu con Ana Cordero Acosta[2] y tien cuatro fíos.


Predecesor:
Alfredo Palacio
Vicepresidente Constitucional de la República del Ecuador

5 de mayu de 2005 - 15 de xineru de 2007
Socesor:
Lenín Moreno
Predecesor:
Ricardo Muñoz Chávez
Alcalde de Cuenca

1970 - 1977
Socesor:
Leoncio Cordero Jaramillo

Referencies editar