Arcadia 2001 foi una consola de 8-bits de segunda xeneración llanzada por Emerson Radio Corp en 1982.[1] El pack foi compuestu por 51 xuegos únicos y les variaciones alredor de 10. La calidá gráfica ye similar a la de la Intellivision y l'Odisea.

Ficha de softwareArcadia 2001
Tipu modelu
Parte de videoconsoles de segunda xeneración
Cambiar los datos en Wikidata

La Arcadia nun yera'l nome de la empresa de la mesma nome. Arcadia Corporation, fabricante de los 2600 compresores, foi demandada por Emerson por marques d'infracción. La Corporación Arcadia dende entós camudó'l so nome a Starpath.[2] Emerson llicencia la Arcadia 2001 en tol mundu, y esisten más de 30 clones de Arcadia.

Descripción editar

La Arcadia ye enforma menor que los sos competidores actuales y ye alimentada por una fonte d'alimentación estándar de 12 voltios por que pueda ser utilizáu nun barcu o un vehículu. Esta carauterística de portabilidad, sicasí, rique una televisión portátil, que yera desaxeradamente raru na década de 1980. Tamién tien dos salíes (o entraes) tomes d'auriculares na parte posterior de la unidá, nel estremu esquierdu y agora al llau derechu.

El sistema vien con dos pastillas de control d'Intellivision d'estilu, pero con un toque más llixeru nel llau. Los encaxes de control tienen furacos de los torniellos nos sos centros, polo que podía tresformase los nuna palanca de mandu, como col controlador más tarde Sega Master System. La mayoría de los xuegos mylar vinieron con superposiciones que podríen aplicase a los controladores. La mesma consola tenía cinco botones: el poder, el d'entamu, el reinicio, y d'opciones y el d'escoyer.

Hai a lo menos tres tipos distintos d'estilos de vaina y obres d'arte, con variaciones en cada unu. Esta consola vien en dos tamaños distintos de caxes de plásticu negro, l'estilu curtiu ye similar a la d'Atari 2600 en tamañu global. Esta familia utiliza un únicu "bocetu" tipu d'etiqueta d'imaxe. Y en el casu MPT-03 de la familia de la compra paecer a Super NES en tamañu y forma, sacante que son moldiaos en plásticu marrón. Les sos etiquetes dan un aspeutu muncho más modernu y estilizado, con namái una imaxe mínima en caúna. Hai tamién una familia pirata, que nun se paez en nada a los demás en forma, tamañu o diseñu de la etiqueta. Les distintes versiones utilicen los mesmos cartuchos.

Xuegos editar

Munchos de los xuegos pal Arcadia 2001 más conocíos serien: la Ruta 16 y Malabarista. De siguío de detallen dalgunos de los munchos publicaos na consola:

Referencies editar

  1. Forster, Winnie (2005). The encyclopedia of consoles, handhelds & home computers 1972 - 2005. GAMEPLAN, páx. 57. ISBN 3-00-015359-4.
  2. The Dot Eaters - Player4 Stage3 - Classic Video Game History

Enllaces esternos editar