Archivos nacionales de Francia

Los Archivos nacionales de Francia caltienen l'archivu de los órganos centrales del estáu francés, a esceición del archivu del ministeriu de la Defensa y el d'Asuntos esteriores, yá que estos postreros tienen los sos propios servicios d'archivos dende'l sieglu XVIII, llamaos respeutivamente Service historique de la Défense y Archives diplomatiques. Los archivos de les alministraciones estatales que nun s'atopen en París caltener nos sos respeutivos archivos departamentales.

See d'Archivar nationales en Pierrefitte-sur-Seine (arquiteutu, Massimiliano Fuksas, 2013)
Fachada del Hôtel de Clisson, integráu na sede de los Archivos nacionales en París.

Los archivos nacionales franceses fueron creaos en 1790 mientres la Revolución francesa[1] y dependen del Ministeriu de Cultura dende la creación d'esti postreru en 1959. Tán partíos en tres sitios (París, Fontainebleau y Pierrefitte-sur-Seine). La sede atopar nesta última llocalidá.

Dellos fondos d'interés nacional tán calteníos n'otros dos servicios: los Archives nationales d'outre-mer en Aix-en-Provence (archivu de les colonies) y los Archives nationales du monde du travail en Roubaix (archivos privaos d'empreses y d'asociaciones).

Referencies editar

Enllaces esternos editar