Arlong (アーロン, Āron) (Arlong Escualu n'España) ye un personaxe ficticiu del Manga y Animé "One Piece" d'Eiichirō Oda.

Arlong
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Ocupación asesín, pirata y vessel captain (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

Arlong pertenez a la raza acuática de los Homes-pez Gyojin los cualos son 2 vegaes más fuertes qu'un home en tierra y 10 vegaes n'agua. Dientro de los Homes-Pez ye un pexe sierra, por eso ye conocíu como Arlong , el de la sierra. Tou lo anterior fai qu'él, xunto col restu de la so tripulación y munchos homes-pexe, consideren a los humanos como seres inferiores. Ye nativu de la Islla Gyojin, al igual que tolos sos compañeros.

A pesar de ser desaxeradamente cruel, sobremanera contra los humanos, Arlong amosó esmolición pol bienestar de la so tripulación.

Arlong antes yera un miembru de la banda de pirates lideraos pol míticu gyojin Fisher Tiger y más tarde pol Jinbe. Cuando'l so capitán dexó la banda pa xunise a los Shichibukai, el tomó'l mandu y dexó Grand Line pa dirixise a East Blue col enfotu de conquistalo. Sobre la so cabeza había un pagu de 20.000.000 berrys, sicasí, la razón pola que nun yera más alta ye por que sobornaba al capitán Nezumi por que se caltuviera calláu sobre les sos actividaes.

Arlong y los sos homes fueron ganaos pela banda de Luffy, al rescatar a Nami de la tiranía qu'estos exercieron sobre Villa Cokoyashi.

Apocayá revelóse que l'adivina Madame Shirley ye la hermana menor de Arlong. La so rellación ye desconocida.

Historia editar

Pasáu editar

Arlong, igual que Jinbe, pertenecíen a la escolta de guerreros proteutores del reinu Gyojin. Dambos siempres se llevaben bien, anque munches vegaes Jinbe siempres tenía reñes con Arlong pola forma en que castigaba a los ciudadanos.

Un día, un gyojin aventureru que compartía de manera distinta les idees d'Otohime, Fisher Tiger, esguiló'l Red Line nuna aventura épica na que llogró lliberar a esclavos y gyojins. Tres esta aición, Fisher Tiger fundó a los Pirates Taiyou, a los cualos Jinbe y él xuniéronse.

Nuna de les aventures, Fisher Tiger llevar a una neña esclava llamada Coala p'axuntala colos sos padres. Cuando foi dada a los sos padres, los Pirates Taiyou sufrieron una traición, una y bones los marines esperaben (col capitán Strawberry) a Fisher Tiger pa prindalo. Fisher Tiger salvar de dichu arrestu, pero les bales que lu mancaron na fuxida fixeron que se sangrara, causando qu'al poco tiempu, y por cuenta de que nunca quixo recibir sangre humano, finara.

Arlong , furiosu pola aición de los marines, foi en busca de vengación, pero foi deteníu pol entós vicealmirante Borsalino (agora almirante Kizaru). Foi lleváu a prisión, dempués de lo que pasó un tiempu hasta que foi lliberáu. Dende esi entós sintió un fondu reconcomiu polos humanos y xuró vengase d'ellos dalgún día.

Cuando Jinbe recibe la invitación a xunise al Shichibukai, un furiosu Arlong empieza a dixebrar a los Pirates Taiyou que quieran siguir la so nueva ideoloxía de los que non, y funda a los Pirates de Arlong, alloñándose de Jinbe y guardándo-y rensía por xunise a la xente qu'él odiaba.

En Cocoyashi editar

Un día llegó a Villa Cokoyashi, llar de Nami, y conquistó la isla. Desmanteló'l so barcu y construyó lo que dempués sería conocíu como “Arlong Park”, el xoril d'él y la so tripulación. Depués, impunxo un impuestu qu'indicaba que los adultos tendríen que pagar 100.000 Berries y los neños 50.000 pa poder vivir. Bellemere, madre adoptiva de Nami y Nojiko, solo tenía 100.000 Berries, polo que decidió sacrificase por que los sos dos fíes vivieren. Arlong aceptó los sos términos y darréu favoreció-y un disparu na cabeza (nel anime dispára-y nel pechu) frente a los sos dos fíes.

Al notar les habilidaes que tenía Nami como cartógrafa, Arlong obligar a trabayar pa él realizando mapes (por que los sos planes de dominación del East Blue realizárense más rápido). Depués, propúnxolu que si ella dábalu 100.000.000 millones de Berries, dexaría la islla llibre.

Años dempués, cuando Nami taba a puntu de llograr la meta usando'l dineru que lu robara a Luffy, Arlong utilizó a Nezumi por que -y confiscara tol so dineru por que ella tuviera siempres sol so control. Luffy, quién siguiera a Nami dempués de qu'ella-y robara, vio como ella apuñalábase'l tatuaxe de la tripulación de Arlong del so brazu pola desesperación. Luffy detener y aceptó el so pidíu d'ayuda, púnxo-y el so sombreru de paya y él xunto con Sanji, Zoro y Usopp dirixir a Arlong Park pa ganar a Arlong y los sos subordinaos.

En Arlong Park, Luffy foi direutamente a enfrentase a Arlong , al cual dio-y un poderosa puñada que lo llanzó contra una paré. Luffy encargóse, con un Gomu Gomu non Kazaguruma (molinucu), de llanzar bien lloñe a Moh-Moo, el rei del mar mascota de la tripulación; nel procesu ganó a cuasi tola tripulación. Arlong , furiosu polo que-yos fixo, aprovechar de que Luffy tenía pegaos los pies al suelu, desapegó'l cementu y refundiar al fondu estanque que s'atopaba en Arlong Park, proponiendo un peligrosu xuegu: saber en cuánto tiempu Zoro, Sanji y Usopp seríen capaces de ganalo a él y a los sos oficiales y asina salvar a Luffy.

La engarradiella foi difícil, yá que Zoro tenía una fonda firida que lu causó Mihawk, Sanji engarró con Kuroobi un bon tiempu so l'agua y Usopp tuvo que fuxir de la roxura de Chuu, a quien-y pegara y dempués amburó la so cara al ver que diba atacar a los aldeanos de Villa Cokoyashi.

Genzo, el vixilante del pueblu, y Nojiko, la hermanasca de Nami, llanzar al estanque a salvar a Luffy, pero'l cementu de los pies d'este yera imposible de romper. Sanji, ganando por fin a Kuroobi, llanzar al estanque a romper el cementu colos sos pies, aprovechando que Zoro y Usopp distrayíen a Arlong .

Nami (usando'l sombreru de Luffy) llegó xusto cuando Zoro distrayía a Arlong , amenaciando a esti postreru con matalo. Arlong burllar d'ella y de los sos inútiles intentos pasaos de matalo y propúnxo-y, cola condición de Nami almitiera que-y gustaba ser parte de la so tripulación, perdonar a tol pueblu pola intromisión a Arlong Park , sacante la banda de Luffy, una y bones estos postreros fueron demasiaos estúpidos al retalo. Nami nun aceptó y disponíase a enfrentar a Arlong . Pero primero que eso asocediera, Luffy lliberar del problema gracies a l'ayuda de Genzo, Nojiko y Sanji, y una vegada fora, salvu a Zoro de ser asesináu por Arlong y empezó una difícil engarradiella contra el.

Luffy tenía dificultaes contra los rabiones y letales ataques de Arlong , los sos dientes y la so espada Kiribachi (“Espada Dentada”). La engarradiella depués camudó al cuartu onde Nami fuera forzada a trabayar faciendo mapes mientres 8 años. Arlong , cínicamnete, confesólu como Nami fuera reclutada a la so tripulación y cómo sirvía ella como la so más importante ferramienta. Luffy, enoxáu por tol dolor y sufrimientu que Arlong causólu a Nami, llogró voltiar la engarradiella al so favor: rompió-y la ñariz a Arlong (de la cual, Arlong se jactaba de ser "indestruyible") y destruyó los mapes que-y fixo Nami mientres 8 años.

Luffy utilizó con tola so fuercia'l so ataque “Gomu Gomu non Ono”. Arlong intentó ganar a Luffy d'una vegada por toes col so ataque "Shark on Tooth" pero'l pisotada algamar antes a él. La pisotada que-y favoreció a Arlong tuvo l'abonda fuercia como pa destruyir el pisu nel que lluchaben y tolos que s'atopaben debaxo d'ellos, destruyendo a “Arlong Park” nel procesu y con eso, poniéndo-y un fin a la tiranía de Arlong. Dempués foi lleváu a prisión, según lo revelao por Hatchan.

Tripulación editar

Los trés primeros na llista son los miembros más destacaos de la banda.

  • Hatchan (はっちゃん Hacchan):
  • Chew (チュウ Chū): Home-pexe de la raza sardina col focico bien llargu, ye'l xefe de la tripulación, nun ye bien fuerte pero tampoco precisamente débil, ye otru de los trés oficiales. La so habilidá ye enchese d'agua y llanzala a presión contra'l so enemigu pela boca con gran fuercia. Llucha contra Usopp cuando esti llánza-y por fuercia a Luffy y empieza a correr. Chuu reparó que tol pueblu diba enfrentar a Arlong Park y dispúnxose a enfrentalos, pero Usopp prendió-y fueu a la so cabeza y nuevamente empezó a fuxir d'él. Usopp llogró escapar d'él dellos metros, pero Chuu llogró algamar y aparentemente ganalo. Pero Usopp solo taba asonsañando ser derrotáu, y sacando el valor, llogró vencelo cuando-y prendió fueu y cutir repetivamente na cabeza con un martiellu (Usopp Hammer).
  • Kuroobi (クロオビ Kuroobi): Ye un home-pexe de la raza cobertor qu'utiliza téuniques de gyojin karate tanto en tierra como n'agua. Sanji retar, pero Kuroobi refundiar con una poderosa puñada, anque nun foi lo suficientemente poderosu como pa gana-y. Depués Sanji llanzar al estanque, pero Kuroobi algamar ya intenta afogalo nel, pero Sanji, xustu antes de ser afogáu, sópla-y l'aire na branquies de Kuroobi, viéndose na necesidá de salir de l'agua xunto con Sanji. Kuroobi enfurece, diciendo que nun hai diferencia ente engarrar na agua qu'en tierra, pero Sanji, recuperáu, finalmente ganar con un Mouton Shot, destruyendo parte de Arlong Park nel procesu.
  • Moh-Moo (モーム Mōmu): Un Rei del Mar (bisarmes marines de One Piece) qu'asemeya una vaca, ye mascota de la banda de Arlong y foi traida dende Grand Line. Atopó a Yosaku, Luffy y Sanji nun bote ya intenta comelos, pero ye ganáu polos dos últimos. Depués na batalla de Arlong Park ye ordenáu engarrar, al ver a Luffy y a Sanji intenta fuxir pero Arlong ordenar qu'engarre, a lo qu'obedez y ye nuevamente ganáu por Luffy. Vuelve apaecer camín de la islla gyojin sol mar como parte de la banda de Coriboh.
  • Nami: Mientres la so estancia na banda, cumplía'l puestu de cartógrafa.
  • Kaneshiro: ye un home-pexe de la raza carpa dorada y ye el carpinteru, el kanji nel so frente y el so pechu significa oru.
  • Nuke: ye un home-pexe de la raza carpa ye l'oficial en xefe de partíos sociales, el Kanji nel so frente significa amor, tien entusiasmu nel so trabayu.
  • Pisaro: ye un home-pexe de la raza pez luna, ye'l músicu (razón pola que lleva siempres maraques), en foi'l que se dio cuenta del fumu de la casa de Bellemere.
  • Shioyaki: ye un home-pexe de la raza salmón, ye'l xefe de llacuaes (seique por eso siempres tien una botella de sake).

Diferencies ente la manga y anime editar

  • Na manga arlong dispáralu a bellemere na cabeza,nel anime dispára-y nel pechu.
  • Nel anime arlong reclutó a nami solo porque vio un mapa dibuxáu por ella,pero na manga ye mas lóxicu,yá que na manga arlong reclutó a nami por ver munchos mapes dibuxaos por ella.
  • Na manga gran parte de la engarradiella luffy y arlong contenía munchu sangre,nel anime'l sangre foi omitida.

censura editar

  • Na version de 4kids la parte onde arlong matu a bellemere foi censurada y reescrita nesti casu, en llugar de matala arlong tenía a bellemere nun cuartón como castigó y despues d'eso a ella nun-y la menta mas, polo que se cree que morrió nel cuartón o escapó de la islla abandonando a nami.


Referencies editar

Enllaces esternos editar