El Almirante Kizaru (黄ザル大将 Kizaru Taishō?), ye un personaxe de ficción del manga One Piece, creáu por Eiichirō Oda. El so voz xaponesa poner Unshō Ishizuka. Ye unu de los trés Almirantes de la Marina. El so rangu ye tan alto que solo ta per debaxo del Almirante de la Flota Akainu. El so verdaderu nome ye Borsalino (ボルサリーノ, Borusarīnon).

Kizaru
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Nome orixinal Borzalino
Nomatu Kizaru (monu mariellu)
Sexu masculín
Edá 58 años
Ocupación Marine
Títulu Almirante
[editar datos en Wikidata]

Ufiertar pa dir prindar a los criminales qu'atacaron a los Nobles Mundiales, nel Archipélago Sabaody. Ye mentáu per primer vegada por Nico Robin mientres l'alcuentru de los Pirates de Luffy col Almirante Aokiji.[1]

Apariencia editar

Al igual que los sos compañeros Almirantes Aokiji y Akainu, Kizaru ye delgáu y de una estatura sorprendente (averándose a los 3 metros). Tien el pelo curtiu, escuru, y tien barba. Usa un traxe elegante a rayes verticales de color mariellu y blancu y gafes de sol de color naranxa.

Cada unu de los almirantes representen un color y un animal, Kizaru caracterízase-y pol color mariellu y pol monu, d'onde provién el so alies, qu'en xaponés significa Monu Mariellu. El so verdaderu nome ye Borsalino.

Personalidá editar

De forma similar a Aokiji, Kizaru paez ser bastante calmu y de bon tratu, inclusive en situaciones impredicibles y sorprendentes. Inclusive cuando un pirata disparólu, paecía nun interesa-y otra cosa qu'atopar al so subordináu. Depués d'estrozar dafechu unu de los árboles xigantes del Archipiélagu Sabaody, se rio de sigo mesmu por usar demasiada fuercia. Tamién paez preferir el so nome orixinal, "Borsalino", más que'l so alies "Kizaru".

Sicasí, como otros marinos y axentes del gobiernu vistos hasta'l momentu, paez compartir la filosofía de Xusticia Absoluta y evidentemente tien un llau brutal, pos cuando atopa pirates, nun amuesa absolutamente nenguna piedá. Tamién, al igual que Smoker y Sengoku, nun ve nos Shichibukai namás que puercos pirates, anque tean aliaos col Gobiernu.[2]

Ye bien observador y tien un calter bien sarcásticu, reconociendo con frecuencia'l poder de los sos rivales y diciendo lo "apavoriantes" que son, anque con una espresión y un tonu de voz seles que torguen saber si dicir en serio o solo tase burllando. Tamién tien un enclín a xugar coles sos víctimes y distrayese con cualquier cosa, lo que con frecuencia dexa que los sos oxetivos escapen.

Habilidaes editar

Como Almirante, Kizaru tien el rangu pa comandar un gran númberu de tropes. Amás, tien l'autoridá pa ordenar una Buster Call (ataque nel que s'utilicen 10 buques de guerra y 5 vicealmirantes p'afarar totalmente la vida d'una isla) sobre cualquier sitiu, orde que solamente los Almirantes y l'Almirante de la Flota pueden dar.

Kizaru ye, por enforma, unu de los personaxes más poderosos de tola serie. El so poder claramente atópase bien percima de cualesquier Vicealmirante (con esceición de Garp), y al mesmu nivel que l'Almirante de la Flota Akainu y l'ex-Almirante Aokiji, siendo considerando'l peleador más poderosu de la Marina xunto colos sos dos mentaos compañeros, y dacuando siendo llamáu "arma de destrucción masiva". El so poder ye tal, que'l solu anunciu de la so presencia en Sabaody bastó pa provocar una fola de llerza en tola isla y la fuxida masiva de tola so población, incluyendo a los 11 Supernovas; pirates bien reconocíos y tarrecíos que prefirieron zarpar al Nuevu Mundu primero qu'atopase con él.

Físicamente, Kizaru atopar en condiciones más qu'escelentes, daqué especialmente notable considerando que raspia casi los 60 años. Tien una fuercia impresionante, ganando a Urouge (un Supernova con un cuerpu enforma mayor y más masivu y musculosu que'l suyu) con una sola patada que claramente llanzó ensin nengún esfuerciu (tascábase'l cazu tranquilamente al momentu de faelo) y qu'aun así bastó-y pa unviar al pirata a volar destruyendo dellos edificios nel camín y dexándolo bien quebráu. Tamién cunta con una resistencia estelante, deteniendo una poderosa patada de Marcu solu col so brazu esquierdu, y llevantándose del golpe dende delles decenes de metros d'altor ensin nengún signu visible de dañu. Los sos sentíos tamién paecen tar bien desenvueltos, siendo capaz d'escuchar el barcu de Barbablanca averándose a munchos metros so l'agua, y atinar dende bien llarga distancia con unu de los sos rayos a la llave que Luffy portaba nes sos manes p'abrir les esposes de Ace. Finalmente, la so Fruta del Diañu convertir nel home más rápidu del mundu, al dexa-y movese a la velocidá de la lluz.

Fruta del Diañu editar

Kizaru comió la Fruta del Diañu Pika Pika no mi (onomatopeya xaponesa del encendíu d'una lluz), una fruta de tipu Loxa que-y dio l'habilidá de convertise y xenerar lluz. Como usuariu Loxa, ye inmune a los ataques físicos (yá que al tar compuestu de lluz tolos ataques trespasar ensin estropialo) y reconstruyir el so cuerpu si dalgún rival consigue destruyilo. Tolos sos ataques tán basaos nel so elementu, y ye capaz de llanzar rayo láser y faer espaes de lluz sólido. El so poder ye desaxeradamente destructivu, y de dalguna manera puede cubicar los sos rayos por que traviesen los cuerpos de los sos enemigos o por qu'españen xenerando esplosiones xigantesques que pueden destruyir buques de guerra con total facilidá. Tamién puede convertise en lluz y movese a la velocidá de la lluz p'apaecer frente a los sos enemigos mientres fuxen.

Por dalgún motivu Kizaru paez preferir usar les piernes pa engarrar, y la mayoría de los sos ataques consisten en pataes a la velocidá de la lluz, usualmente solmenaes contra la cabeza del rival (mortales pa la mayoría de les persones). Tien una gran habilidá coles piernes y ye capaz de sostener l'equilibriu fácilmente con una pierna mientres ataca cola otra. El restu de los sos ataques consisten en rayo láser que dispara dende'l so furabollos, o con dambes manes cuando usa'l Yasakani non Magatama.

Tamién ye un espadachín destacáu, siendo lo suficientemente bonu pa combatir nun duelu d'espaes contra Sylvers Rayleigh, el segundu al mandu de la tripulación del Rei de los Pirates (usando una espada de lluz xenerada cola so téunica Ama non Murakumo).

Como tolos usuarios de Fruta del Diañu, les sos debilidaes son l'agua y los ataques con Haki (enerxía invisible que dexa anular los poderes de les frutes).

Haki editar

Por cuenta de que dalgunu de los marinos de la clase Vicealmirante tienen Haki,[3] Kizaru al tar nun rangu más eleváu que Vicealmirante tamién lo tien. Na guerra contra Barbablanca, él xunto con Aokiji y Akainu formen una barrera de Haki pa detener la onda de choque de Barbablanca y protexer el patíbulu d'execución de Ace.[4]

Historia editar

Pasáu editar

A la edá de 26 años, Borsalino xunir a la Marina, siendo entrenáu pol ex-Almirante y agora instructor Zephyr. Yá dende aquél entós, él y Sakazuki (futuru Almirante Akainu) fueron consideraos "bisarmes".

Ye vistu nel capítulu 0, siendo parte del equipu del entós Almirante Sengoku. Ye bien posible que por esta razón, Kizaru siempres se refiera a él con muncho respetu.

Diez años antes del entamu de la serie, tres l'incidente con Fisher Tiger na isla Foolshout y dempués de que'l Contralmirante Strawberry fuera derrotáu pol futuru Shichibukai Jinbe, l'entós Vicealmirante Borsalino llega a la isla pa defendela en casu d'un nuevu ataque. Efeutivamente, Arlong apaez atacando a los marines como vengación pola muerte de Tiger, y Borsalino ganar fácilmente d'un solu golpe, otru testamentu al so gran poder yá que a Luffy costó-y enforma trabayo ganar a Arlong.

En dalgún momentu non determináu, Sengoku xube al rangu d'Almirante de la Flota, y Borsalino, Sakazuki y Kuzan xuben a Almirantes, recibiendo los sos respeutivos alies Kizaru, Akainu y Aokiji.

La so apaición editar

Kizaru, unu de los trés almirantes de la Marina, ufiértase voluntariu ante l'Almirante de la Flota Sengoku a prindar a los criminales qu'atacaron a los Nobles Mundiales (en xaponés: Tenryūbito "Dragones del Cielu").[5] L'únicu culpable ye Luffy y la so banda (facer porque los Nobles Mundiales trataben cruelmente a los esclavos), sicasí, los Supernovas Eustass Kidd y Trafalgar Law son acusaos de complicidá. Al poco tiempu, Kizaru llega al Archipiélagu Sabaody.

A la so llegada, Kizaru empieza a analayar distraídamente pola isla preguntar a quien se cruciaba nel so camín (entá a pirates qu'intentaben matalo)[6] pol so subordináu Sentoumaru. Eventualmente, los sos vagabundeos lleváronlu a atopase con Basil Hawkins, unu de los Supernovas.[7]

Depués d'una perbreve charra, Kizaru llánza-y una patada al Supernova, que sale disparáu contra un edificiu, y fai esplotar l'edificiu con un rayu, pero Hawkins sobrevive ensin dañu dalgunu gracies a los poderes del so Fruta del Diañu. Mientres Scratchmenn Apoo, otru Supernova, reparaba dende lloñe, lleguen al llugar otros dos Supernovas. El primeru, Urouge, llega como resultáu del so combate contra un Pacifista (robot con poderes cercanos a los d'un Shichibukai). El segundu, X Drake, llega p'ayudar a Urouge contra'l Pacifista, anque al ver a Kizaru arreniega la so mala suerte por habese alloriáu a poner enfrente del Almirante.

Tres una curtia batalla ente'l Pacifista contra Urouge y Drake, Kizaru diz-yos que nun s'escaezan de que tamién él ta ende, y de una patada gana a Urouge. Hawkins ataca pero Kizaru someter ensin problemes y empieza a dispara-y rayos pa ver hasta ónde la so fruta puede protexelo. Scratchmenn Apoo entra al combate atacando al Almirante y partiéndolo a la metá col so poder. Sicasí, Kizaru recupérase rápido y córta-y la fuxida a la velocidá de la lluz, pegándo-y una patada que destrúi un edificiu pel mediu. Finalmente, derrota a Drake d'otra patada igualmente a supervelocidad, y a Hawkins travesándolo con un rayu al aprovechar que pola distracción desactivara los sos poderes de la fruta del diañu.[8]

La llucha desesperada editar

Más tarde, depués de que los Pirates de Luffy llograren ganar al Pacifista al que s'enfrentaben, Sentomaru, el subordináu al que buscaba Kizaru nun principiu, fai la so apaición xunto a otru Pacifista y empieza a escorrer a los Sombreru de Paya, quien, exhaustos pola anterior batalla, vense obligaos a fuxir en tres grupos.

Nesi momentu, Kizaru córta-y el camín al grupu lideráu por Zoro, mancándolo gravemente y dexándolo semiconsciente. Nel momentu en que Kizaru disponer a matar a Zoro, el pirata ye salváu n'última instancia por Sylvers Rayleigh, quien ye l'únicu capaz de lluchar al mesmu nivel que l'Almirante, gracies al so Haki.[2]

A pesar de que Rayleigh consigue caltener ocupáu a Kizaru, Sentomaru y el Pacifista tienen casi ganaos a los Pirates de Luffy, y Rayleigh llamentar de nun poder dir ayudar, a lo que Kizaru contesta que si nun cree que tar conteniendo a un Almirante ye más qu'abondu. Cuando paez que ye'l fin pa Luffy y la so tripulación,[9] el Shichibukai Bartholomew Kuma llega inesperadamente y col poder de la so fruta fai sumir a la totalidá de la tripulación de Luffy y de camín al Pacifista. Cuando Kizaru pregúnta-y qué pretende, el Shichibukai a cencielles ignorar diciendo qu'en situaciones onde'l Gobiernu Mundial nun ta arreyáu, los Shichibukai nun tienen por qué ser amistosos cola Marina.[10]

Finalmente Kizaru cesa d'engarrar contra Rayleigh, llamentándose de que va tener que dar una esplicación bien fuerte a los Nobles Mundiales por non prindar a los pirates que los atacaron.

La guerra contra Barbablanca editar

Tres la llegada de Kuma, Rayleigh y Kizaru atayen el so combate y retírense. Kizaru ye vistu darréu nel Cuartel Xeneral de la Marina, preparando a los sos homes pa la batalla contra Barbablanca, xunto a tolos demás marinos. Ye vistu en Marineford xunto a los otros dos Almirantes Aokiji y Akainu, xusto debaxo de la plataforma en que ta entamáu executar a Portgas D. Ace (hermanu mayor de Luffy y unu de los Comandantes de Barbablanca), con cuenta de curien al prisioneru.

Cuando la guerra contra Barbablanca recién empieza, Kizaru llanza un ataque dende l'aire contra Barbablanca llamáu "Yasakani non Magatama" que consiste nuna agua de rayos que llanza dende les sos manes. L'ataque ye interceptáu por una espiral de llapaes azules de Marcu, Comandante de la Primer División. Marcu diz-y a Kizaru que nun puede matar al "Rei" a la primer xugada, y con una potente patada alloñar d'ende.

Kizaru nun paez estropiáu tres l'ataque, a pesar d'estrellase contra'l suelu dende una gran altitú, pero al ver que nun-y será tan fácil llegar a Barbablanca como pensaba decide nun contraatacar dica agora. Nel momentu de la llegada de Luffy, Kizaru amuésase contentu una y bones nun esperaba realcontrase con él tan llueu, y bien alegremente píde-y permisu a Sengoku p'acabar con él y con tolos presos de Impel Down que traxo consigo.

Más palantre, metanes la batalla, Kizaru ve a Luffy viniendo escontra él (yá que s'atopaba frente al patíbulu d'execución), y dispára-y un rayu con una de les sos piernes, pero Ivankov consigue estremar a Luffy del camín. Poco dempués, Luffy sigue lluchando por llegar a Ace y Kizaru apaez frente a él, mandándolo a volar con una patada. L'ex-Shichibukai Jinbe y los Comandantes de Barbablanca apaecen p'ayudar a Luffy, y presumiblemente tienen una engarradiella contra Kizaru, anque nun s'amuesa.

Darréu Kizaru apaez xunto con Aokiji y Akainu deteniendo l'ataque de Barbablanca que taba a puntu de destruyir el patíbulu d'execución de Ace. Cuando'l xigante Oars llogra enfusar la barrera d'aceru llevantada pola marina pa detener el pasu de los pirates, Kizaru ufiertar a arrinca-y la cabeza al xigante con un rayu, pero xustu entós apaez Luffy, quien llogró saltar la barrera gracies a Jinbe. Luffy valerosamente fai-y frente a los trés Almirantes coles mesmes, pero al saber que nun tien nenguna posibilidá de gana-yos solo distrayer y fuxe a toa velocidá, solo pa ser interceptáu por Kizaru quien-y diz que ye "bien lentu" y llanzar lloñe d'ende.

Más palantre atópase con Luffy otra vegada, solmenándo-y el golpe de gracia depués de que Luffy fuera derrotáu polos Vicealmirantes Momonga y Dálmata. Cuando Luffy xaz nel suelu, Kizaru diz-y que ye demasiáu débil pa salvar al so hermanu y de una patada llanzar a Barbablanca diciéndo-y que suma de la so vista. Disponer a disparar contra Luffy y Barbablanca pero ye distrayíu por Ivankov que consiguiera esguilar la barrera con dellos aliaos.

Luffy cúrase gracies a los poderes de Ivankov y llogra llegar hasta Ace, pero Kizaru destrúi la llave de les esposes con un rayu. Preparar p'acabar d'una vegada por toes con Luffy pero ye deteníu por Barbablanca, de quien se llibra con otru rayu y vase d'ende.

Darréu vuelve a entamar la so llucha contra Marcu, quien intenta escapar p'ayudar a Barbablanca, que ta siendo fiero mancáu por Akainu. Sicasí, Kizaru baltar con un par de rayos y dexar fora de combate.

Depués de que Akainu asesinara a Ace, Barbablanca intenta llanza-y un ataque pero ye interceptáu por Kizaru, quien-y traviesa'l brazu con un rayu y tien un curtiu duelu contra él pa evitar qu'ataque al so compañeru Almirante.

Cuando Trafalgar Law y la so tripulación apaecen pa salvar a Luffy y a Jinbe, el primeru en shock por guardar la muerte del so hermanu y el segundu mortalmente mancáu por Akainu, Kizaru llega hasta ellos y dispónse a destruyir el submarín con un rayu masivu, pero detiense cuando Coby gláya-yos a toos que paren la guerra d'una vegada. Tres l'apaición de Shanks, Kizaru vuelve preparar pa disparar, pero ye deteníu nuevamente, agora por Ben Beckman de la tripulación de Shanks, quien amenacia con dispara-y si ye qu'intenta daqué, amenaza que Kizaru toma bien en serio al grau de llevantar les manes y atayar el so ataque (yá que Beckman ye usuariu de Haki y les sos bales sí pueden estropialo).

Sicasí, minutos dempués Kizaru y Aokiji ataquen el submarín de Law, que vese forzáu a somorguiase a toa velocidá pa escapar de los ataques de los dos Almirantes. Finalmente, al ver que nun pueden faer namás, decide dexar el destín de los fuxitivos a la suerte.

One Piece Film Z editar

Kizaru apaez na película One Piece Film Z, asitiada 2 años dempués de la guerra de Marineford. Depués de dos años, Kizaru amontó inda más los sos poderes y apaez destruyendo dellos de los barcos de Zephyr, quien intentaba robar los Dyna Rocks. L'Almirante y l'ex-Almirante trabar nun feroz combate, onde Zephyr paez tener obvies dificultaes pa contener los rápidos ataques de Kizaru, a pesar de ser el so maestru y porque nun ta na so meyor condición. A pesar de que consigue destruyir el cuerpu de Kizaru con una esplosión, Kizaru recuperar ensin problemes y prime a Zephyr cola so fuercia, pidiéndo-y tranquilamente que-y devuelva los Dyna Rocks. Zephyr nun atopa otra opción que refundia-y una Dyna Rock direutu a la cara, que esplota destruyendo la isla completa, anque gracies a la so habilidá Kizaru resulta ilesu, pero'l paradoriu de Zephyr queda inciertu.

Ye vistu más tarde aconceyáu xunto col nuevu Almirante de la Flota Akainu y dellos marines d'altu rangu nos nuevos Cuarteles Xenerales de la Marina nel Nuevu Mundu, aldericando cómo resolver l'amenaza que representa la traición de Zephyr.

A la fin de la película, Kizaru apaez cola so tropa dempués de que Luffy ganara a Zephyr, dispuestu a matar a dambos. Sicasí, Zephyr decide sacrificase él solo, y l'agora ex-Almirante Aokiji apaez formando una barrera de xelu pa dexar que los demás escapen. Zephyr empieza a engarrar con dellos marines mientres Kizaru preparar pa disparar un Yasakani non Magatama con tol so poder. Zephyr paez feliz al ver el poder qu'algamó'l so anterior alumnu, y Kizaru despidir d'él y dispara l'ataque. Zephyr consigue sobrevivir y sigue engarrando, pero acaba morriendo poles firíes infligidas.

Referencies editar

  1. One Piece Manga - Capítulu 319, Kizaru ye mentáu xunto a los otros trés Almirantes de la Marina por Robin.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítulu 513, Kizaru pregúnta-y a Kuma qué ye lo que ta faciendo nel archipiélagu.
  3. Manga de One Piece 594. Coby fala soble el haki nos marinos de rangu vicealmirantes
  4. Manga de One Piece 564.
  5. One Piece manga - Capítulu 504, Kizaru acepta la misión.
  6. One Piece manga - Capítulu 507, Kizaru queda indemne frente a un disparu a la so cabeza.
  7. One Piece manga - Capítulu 506, Kizaru llega al Archipiélagu Sabaody.
  8. One Piece manga - Capítulu 510, Kizaru derrota a Hawkins, Apoo, Drake y Urouge.
  9. One Piece Manga - Capítulu 512
  10. One Piece Manga - Capítulu 513, Kizaru pregúnta-y a Kuma qué ye lo que fai nel archipiélagu.