Asociación comercial

Una asociación comercial , tamién conocíu como un grupu del sector, asociación empresarial o asociación del sector, ye una organización fundao y financiao por les empreses qu'operen nuna industria específico. Una asociación comercial de la industria participa nes actividaes de rellaciones públiques, como la publicidá, la educación, les donaciones polítiques, el cabildeo y la edición, pero'l so oxetivu principal ye la collaboración ente empreses, o la normalización. Les asociaciones pueden ufiertar otros servicios, como la producción de conferencies, la creación de redes o eventos de caridá o ufiertar clases o materiales educativos. Munches asociaciones son organizaciones ensin fines d'arriquecimientu que se rixen por estatutos y empobinaos por oficiales que tamién son miembros.

Nos países con una economía social de mercáu, el papel de les asociaciones comerciales tómase de cutiu poles organizaciones de emplegadores, que tamién tienen un papel nel diálogu social.

La influyencia política editar

Unu de los propósitos principales de los grupos comercialessobremanera nos Estaos Xuníos y nuna similar, pero en menor midida, n'otros llugares, ye tratar d'influyir na política pública nuna direición favorable a los miembros del grupu. Esto puede tomar la forma de contribuciones a les campañes de los candidatos y partíos políticos al traviés de los Comités d'Aición Política (PACs); contribuciones a campañes de " emisión " non venceyaos a un candidatu o partíu; y el sofitu de llexisladores pa sofitar o oponese a una llexislación especial. Amás, los grupos comerciales intenten influyir nes de los organismos reguladores. [ensin referencies]

Nos Estaos Xuníos, ríquese que les contribuciones direutes de los PAC a los candidatos a ser revelada a la Comisión Federal Eleutoral (o supervisores eleutorales estatales y locales), considérense información pública y tienen requisitos de rexistru pa los grupos de presión. Aun así, dacuando puede ser malo de rastrexar el financiamientu de les campañes d'emisión y non eleutorales.[ensin referencies]

Publicación editar

Cuasi toles asociaciones comerciales tán fuertemente arreyaos nes actividaes de publicación, en forma impresa y / o en llinia. Los principales medios de comunicación publicaos por asociaciones comerciales son los siguientes:

  • Asociaciones Web. La web corporativa de l'asociación, típicamente esplica l'asociación tien como oxetivu y los oxetivos, promueve productos y servicios de l'asociación, esplica los beneficios de la pertenencia a los posibles socios, y promueve los negocios de los miembros (por casu, per mediu d'una llista en llinia de los miembros y la descripción de la so actividá).
  • Miembros boletinos o revistes. Yá seya producíu en forma impresa o en llinia, los boletinos de l'asociación y revistes contienen noticies sobre les actividaes de l'asociación, noticies de la industria y les carauterístiques editoriales sobre tarrezas d'actualidá. Dalgunos distribúyense puramente a los miembros, ente qu'otros utilícense pa primir a los llexisladores y reguladores, y dalgunos utilícense pa promover negocios de los miembros pa potenciales nuevos veceros.
  • Direutorios de los miembros y anuarios Impresos. Grandes asociaciones comerciales publiquen direutorios de miembros y anuarios pa promover la so asociación a los formadores d'opinión, llexisladores, reguladores y otres partes comenenciudes. Estes publicaciones tamién ayuden a promover los negocios de los miembros, tantu l'unu al otru y pa un públicu más ampliu. Un típicu direutoriu de miembros contién perfiles de cada miembru de l'asociación, una guía de productos y servicios, la publicidá de los miembros, y artículos editoriales sobre los fines, oxetivos y actividaes de l'asociación. La énfasis de los anuarios de l'asociación, per otra parte, tienen les carauterístiques editoriales sobre la mesma asociación y la industria de l'asociación.

La oportunidá de ser promovíu nestos medios de comunicación (yá seya por editorial o publicidá) de cutiu ye una razón importante pola cual les empreses xunir a una asociación comercial en primer llugar.

Los exemplos de les asociaciones comerciales más grandes que publiquen una amplia gama de medios de comunicación inclúin EWEA,[1] Asociación Británica d'Axencies de Viaxes (ABTA)[2] y la Confederación de la Industria Británico (CBI).[3]

Publicidá Xenérico editar

Grupos comerciales de la industria dacuando producen los anuncios, al igual que les empreses normales. Sicasí, los anuncios que son típicos pa un productu corporativu específicu, como una marca específica de papel hixénicu, los grupos comerciales de la industria polo xeneral, los anuncios tán dirixíos a promover los puntos de vista de toa una industria.

De siguío preséntense dos tipos xenerales distintos de la publicidá xenérico utilizaos por estos grupos.

Anuncios p'ameyorar la imaxe de la industria editar

Estos anuncios menten namái los productos de la industria nel so conxuntu, pintalos de manera positiva col fin de tener la forma pública, asociaciones positives cola que la industria y los sos productos. Por casu, nos EE.XX. la campaña publicitaria "Beef. Ye lo qu'hai pa cenar " ye utilizáu pola l'Asociación Nacional Ganadera pa promover una imaxe positiva de la carne vacuno na sociedá.

Anuncios pa formar la opiniónsobre una tema específica editar

Estos son los anuncios empobinaos a temes específiques. Por casu, nos EE.XX. na década de 2000 la MPAA empezó a correr anuncios antes de les películes qu'abogen contra la piratería de películes al traviés d'Internet.

Discutiniu editar

Una crítica común de les asociaciones comerciales ye que, magar nun son de por sí organizaciones " beneficiu d'arriquecimientu " que pretenden faer un trabayu pervalible que ye n'última instancia, pal beneficiu públicu, que tán nos frentes de realidá pa los cárteles de fixación de precios precios y otros como'l anti-sutil, que son actividaes competitives que nun son d'interés públicu.

L'actividá anti-competitiva editar

Jon Leibowitz, comisionado de la Comisión Federal de Comerciu de los Estaos Xuníos, va arrodiase la naturaleza potencialmente anticompetitiva de dalguna actividá o asociación comercial nun discursu ante l'Asociación d'Abogaos d'Estaos Xuníos en Washington, DC en marzu de 2005 llamáu “El bonu, el malu y el feu: Asociaciones de Comerciu y Defensa de la Competencia”. Por casu, dixo, cola sida de les asociaciones comerciales " normatives " que representen a los actores establecíos nuna industria pueden establecese regles que faen que seya más difícil pa les nueves empreses a entrar nun mercáu.[4]

Cartelos editar

En setiembre de 2007, l'asociación comercial Alemana pa Fachverband Verbindungs- und Befestigungstechnik (VBT) y cinco empreses de zarru foi multada con 328 millones d'euros pola Comisión Europea pal funcionamientu de los cárteles nos mercaos de los suxetadores y máquines n'Europa y en tol mundu de fixación. N'unu de los cartelos, el grupu YKK, el grupu Prym, el grupu Scovill, A. Raymond, Berning & Söhne alcordáu coordinar los aumentos de precios nes rondes añales de precios con al respective de los elementos de fixación y les sos máquines de fixación ", nel marcu de los círculos de trabayu entamáu por VBT ".[5]

Nacionales ya Internacionales Asociaciones Comerciales editar

Internacional editar

Canadá editar

Este d'Asia editar

Europa editar

India editar

Reinu Xuníu editar

Nel Reinu Xuníu créese que son más de 1.600 asociaciones de comerciu.[8]

Nota: el " grupu de la industria " términu utilízase bien pocu en Inglés Británicu. Los términos alternativos utilizaos nel Reinu Xuníu inclúin asociación de comerciu y d'asociación emplegador.

Asociación de Contratistes de la Lletricidá

Asociación d'Internet Provisores de Servicios

Estaos Xuníos editar

Hai más de 7.600 asociaciones comerciales nacionales nos Estaos Xuníos, con un gran númberu (aproximao 2000), con sede nel área de Washington, DC.[9] Tamién hai munches asociaciones de comerciu a nivel estatal y local.

Una de les asociaciones comerciales más antigües de los Estaos Xuníos ye l'American Seed Trade Association, fundada en 1883.[10]

Grupos de comerciu de derechos d'autor editar

  • FOLIA, L'Asociación d'animaciones xaponeses ye un grupu formáu por pequeñes y medianes empreses, xuníes ente sigo pa superar dalgunos de los problemes más grandes, como la violación de la propiedá intelectual, como la piratería rampante y l'intercambiu illegal d'archivos aumentó por cuenta de la introducción de P2P software de rede.
  • BSA, the El Sistema d'Alianza de Negocios, protexe la propiedá intelectual de los desarrolladores de software.
  • ESA, la Asociación de Software d'Entretenimientu, protexe la propiedá intelectual de los desarrolladores de xuegos nos EE.XX.
  • IFPI, la Federación Internacional de Productores de Fonogramas y Videogramas (website). IFPI representa a la industria discográfico mundial con más de 1.450 miembros en 75 países y asociaciones industriales afiliaes en 48 países. La IFPI trabaya n'asociación con organizaciones similares a nivel nacional, que se numberen nel sitiu. IFPI estánafiliados affiliated a la RIAA.
  • BPI, la Industria Fonográfico Británica British ye la industria musical del Reinu Xuníu. Fundaron los BRIT Awards, y dan Oru, Plata y discos de platín poles ventes nel Reinu Xuníu. Ente que tamién traten de prevenir y sancionar la infraición de derechos d'autor, los sos esfuercios son más apagaos que los de la RIAA .
  • Music Canada, enantes conocida como l'Asociación Canadiense de la Industria de Grabación ye una organización comercial ensin fines d'arriquecimientu que representa a les mayores empreses canadienses que crean, fabriquen y soníu mercáu grabaciones.
  • ARIA, la Asociación de la Industria Discográfico d'Australia ye la organización que supervisa la recaldación, alministración y distribución de llicencies de música y regalías n'Australia.
  • RIANZ, La Asociación de la Industria Discográfico de Nueva Zelanda, ye l'asociación comercial ensin fines d'arriquecimientu pa los productores y artistes de Nueva Zelanda.
  • JASRAC, La Sociedá Xaponesa de Derechos d'Autores, Compositores y Editores en Xapón.
  • RIAJ, La Asociación d'Industries de Grabación de Xapón.
  • ROMS, la Organización de Rusia sobre la xestión coleutiva de los derechos de los autores y otros titulares de derechos en Multimedia, Redes Dixitales y Artes Visuales en Rusia.

Referencies editar

  1. «European Wind Energy Association». EWEA. Consultáu'l 3 de xunu de 2012.
  2. «ABTA The Travel Association». ABTA (29 de mayu de 2012). Consultáu'l 3 de xunu de 2012.
  3. «CBI: The UK's top business lobbying organisation». Confederation of British Industry. Consultáu'l 3 de xunu de 2012.
  4. Leibowitz, Jon (30 de marzu de 2005). The Good, the Bad and the Ugly: Trade Associations and Antitrust (remarks to American Bar Association Antitrust Spring Meeting, Washington, DC). Federal Trade Commission. http://www.ftc.gov/speeches/leibowitz/050510goodbadugly.pdf. Consultáu'l 3 de xunu de 2012. 
  5. «Antitrust: Commission fines members of fasteners cartels over €303 million». Europa.eu. http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/1362&guiLanguage=en. Consultáu'l 3 de xunu de 2012. 
  6. eCommerce World Retailers
  7. International Fluyíi Power Society
  8. Boléat, Mark (2003). Managing Trade Associations. Trade Association Forum. ISBN 1-85580-034-9. Consultáu'l 3 de xunu de 2012. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).
  9. National Trade and Professional Associations (2008), 43rd ed., ISBN 978-1-880873-56-4
  10. «First-the Seed». The American Seed Trade Association. Consultáu'l 13 de xunu de 2009.

Otres Llectures editar